• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція) (Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва»)

Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва»

Завершена

18 933 841.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Порушення справи про банкрутство
ID: 25d39a41ca6a482ca64bac4de00c3987
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 6733abc40efd4b6e96c3791e4d409be8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: b5a1e772fda047b6b6cd676ead368418
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: e34ca35f3a324ff9928686d5fefa33a9  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: e40e3e416ed04ac69b1b6e6f63a05a6f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 542bd2578d514cb1a8c40f5b59d05188
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 6c03351242bd41b8a34f4a9a1bd3cd93  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 34d545e747594b009b4c8e61dd27280c  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: a04b4439acd94720a4ad80d01d1feae9  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 36146d8ebee54415b04dfd272354fc12
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: d37d4b2a189b4e798cfeec645f88c5fc  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: b92e127b934246a6b1a85bb86fed7219  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: bd1ad41b96ff4180b02f37830d016b10
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: ae0f21a83e334d628e6458efadf6920e  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 9dba537b3484499d952b398fae313235  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 194d366a256e42b3bb89920435504787
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d7a4686b83af4edf9869733e051a9b62  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 45963cf46a64439bb857b5323767777d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: ce608930bf2149b28ba16c51ca8b54c7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 94212d46490541e5b837d07519e3596f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 5e81331e15b34b10ac87a9a35a27afb1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 52893dc5f65d48fd89c8ed9271e8c3f9  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: cc12a142c1794b23b1453e09dbb28ce8
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік згідно Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 р. або Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»» № 39 від 25.02.2000, яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі (лота).(На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік згідно Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 р. або Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»» № 39 від 25.02.2000, яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі (лота).)
Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”
ID: 89dc0c578b3f42eeb08fb531375bd145  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: ddbec3583c0e4ce4a772b6a595fd8ba4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Довідку при залученні до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, складеною за Формою 7 до цього Додатка. Довідку у довільній формі разі не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Довідку у довільній формі щодо залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з наданням копії договору(ів) про співпрацю/наміри з таким(и) субпідрядником(и)/співвиконавцем(ми), який/і повинен/і містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у виконанні будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва». Для підтвердження субпідрядником/співвиконавцем кваліфікаційних критеріїв своєї відповідності, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документальне підтвердження, а саме документи за вимогами пункту 1 Додатка 1 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному субпідряднику/співвиконавцю, шляхом надання довідки в довільній формі. Довідку яка містить відомості щодо кожного субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) якого учасник планує залучити до виконання робіт: а) повне та скорочене найменування, місцезнаходження, форма власності та юридичний статус підприємства (організації), класифікація суб’єкта господарювання, банківські реквізити, телефон, факс, електронна адреса; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону) – для юридичної особи; в) інформація про те, що учасник є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, з посиланням на документ, який підтверджує таке оподаткування. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної за Формою 4 до цього Додатка, усіма працівниками субпідрядника/співвиконавця, інформація про яких надається згідно довідок за Формою 2 та Фомою 3 до цього Додатка.(Довідку при залученні до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, складеною за Формою 7 до цього Додатка. Довідку у довільній формі разі не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Довідку у довільній формі щодо залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з наданням копії договору(ів) про співпрацю/наміри з таким(и) субпідрядником(и)/співвиконавцем(ми), який/і повинен/і містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у виконанні будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва». Для підтвердження субпідрядником/співвиконавцем кваліфікаційних критеріїв своєї відповідності, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документальне підтвердження, а саме документи за вимогами пункту 1 Додатка 1 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному субпідряднику/співвиконавцю, шляхом надання довідки в довільній формі. Довідку яка містить відомості щодо кожного субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) якого учасник планує залучити до виконання робіт: а) повне та скорочене найменування, місцезнаходження, форма власності та юридичний статус підприємства (організації), класифікація суб’єкта господарювання, банківські реквізити, телефон, факс, електронна адреса; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону) – для юридичної особи; в) інформація про те, що учасник є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, з посиланням на документ, який підтверджує таке оподаткування. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної за Формою 4 до цього Додатка, усіма працівниками субпідрядника/співвиконавця, інформація про яких надається згідно довідок за Формою 2 та Фомою 3 до цього Додатка.)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: fbc55dd521f24183becd513c7da5c94e  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: bd02f045cffb4d938fe9c36fc6dc7bf2  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 288fcba28726402684018d82d264dc35
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі, а саме досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та на підтвердження надає довідку складену за Формою 5 до цього Додатка. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 5 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Нотаріально завірені копії договору(ів) з всіма додатками , який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Копії форми КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі завершених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду), що підтверджує 100 % виконання цього договору. 3. Позитивний відгук в довільній формі від замовника будівельних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівельних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. 4. Документ який підтверджує клас наслідків об’єкта будівництва. (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з будівництва/реконструкції насосних станцій з заміною/встановленням насосного обладнання Виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) повинна становити 100 %. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 4 500 000,00 гривень. Учасник може надати документальне підтвердження суми виконання аналогічного договору (досвіду виконання робіт) одним договором або сумарно різними договорами.(У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі, а саме досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та на підтвердження надає довідку складену за Формою 5 до цього Додатка. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 5 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Нотаріально завірені копії договору(ів) з всіма додатками , який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Копії форми КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі завершених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду), що підтверджує 100 % виконання цього договору. 3. Позитивний відгук в довільній формі від замовника будівельних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівельних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. 4. Документ який підтверджує клас наслідків об’єкта будівництва. (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з будівництва/реконструкції насосних станцій з заміною/встановленням насосного обладнання Виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) повинна становити 100 %. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 4 500 000,00 гривень. Учасник може надати документальне підтвердження суми виконання аналогічного договору (досвіду виконання робіт) одним договором або сумарно різними договорами.)
Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”
ID: 70a9466909ae41bf9ad4699cba423bba  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 55037d2ca9b8402cb6ce7665da0ef495
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується наданням довідок, складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідках, складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Копії штатного розкладу (розпису), накази про призначення працівників або викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом). 2. Для працівників(а), які не є штатними працівниками, із наданням: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка, яка повинна свідчити про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної усіма працівниками за Формою 4 до цього Додатка, які зазначені в довідках. Замовник визначає, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, повинна відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до відомості потреби в кадрах будівельників (таблиця 1.1 стр. 18, Додаток 7 Том 4 ПОБ).(Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується наданням довідок, складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідках, складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Копії штатного розкладу (розпису), накази про призначення працівників або викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом). 2. Для працівників(а), які не є штатними працівниками, із наданням: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка, яка повинна свідчити про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної усіма працівниками за Формою 4 до цього Додатка, які зазначені в довідках. Замовник визначає, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, повинна відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до відомості потреби в кадрах будівельників (таблиця 1.1 стр. 18, Додаток 7 Том 4 ПОБ).)
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід"
ID: deaefce7e9cd473cb4afac55bb8ec0c3  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 138a216cd24f4086af4693ec1c14336f
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується наданням довідки, складеної за Формою 1 до цього Додатка, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу, обладнання та технології, тощо, яку планується залучати для виконання робіт за предметом закупівлі. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 1 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Якщо учасник є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, у такому разі зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. - якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації -витяг з оборотно-сальдової відомості. 2. Якщо учасник не є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник вказує право користування у спосіб визначений законодавством України та надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - нотаріально завірені копії діючих договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту будівництва (мати строк дії не менше договору про закупівлю), що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо (або якщо строк дії менше договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/оренди з екіпажом/послуг/лізингу/тощо, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником з зазначенням строку дії такого договору, відповідно до вимог даної тендерної документації про виконання договору про закупівлю. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання/надання учасником/учаснику обладнання, будівельних машин і механізмів відповідно до наданих договорів. 3. У випадку, якщо орендодавець учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, будівельних машин і механізмів, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - копії договорів між орендарем та орендодавцем учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання оренди/оренди з екіпажем/послуг/лізингу/тощо, або учасник надає оригінал листа звернення про дозвіл на пролонгацію та відповідь орендодавця про не заперечення у даній дії. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання орендарем учасника по договору, що підтверджує право користування обладнання, будівельними машинами і механізмами відповідно до наданих договорів. 4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за договором оренди з екіпажом або договорами послуг, учасник надає інформацію про кількість працівників, залучених/не залучення за такими договорами у довідці, яка складена в довільній формі. Замовник визначає, що перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), в учасника процедури закупівель, повинен відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до відомості матеріально-технічного забезпечення (таблиця № 4.1 стр. 27, Додатку 7 Том 4 ПОБ).(Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується наданням довідки, складеної за Формою 1 до цього Додатка, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу, обладнання та технології, тощо, яку планується залучати для виконання робіт за предметом закупівлі. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 1 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Якщо учасник є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, у такому разі зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. - якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації -витяг з оборотно-сальдової відомості. 2. Якщо учасник не є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник вказує право користування у спосіб визначений законодавством України та надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - нотаріально завірені копії діючих договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту будівництва (мати строк дії не менше договору про закупівлю), що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо (або якщо строк дії менше договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/оренди з екіпажом/послуг/лізингу/тощо, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником з зазначенням строку дії такого договору, відповідно до вимог даної тендерної документації про виконання договору про закупівлю. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання/надання учасником/учаснику обладнання, будівельних машин і механізмів відповідно до наданих договорів. 3. У випадку, якщо орендодавець учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, будівельних машин і механізмів, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - копії договорів між орендарем та орендодавцем учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання оренди/оренди з екіпажем/послуг/лізингу/тощо, або учасник надає оригінал листа звернення про дозвіл на пролонгацію та відповідь орендодавця про не заперечення у даній дії. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання орендарем учасника по договору, що підтверджує право користування обладнання, будівельними машинами і механізмами відповідно до наданих договорів. 4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за договором оренди з екіпажом або договорами послуг, учасник надає інформацію про кількість працівників, залучених/не залучення за такими договорами у довідці, яка складена в довільній формі. Замовник визначає, що перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), в учасника процедури закупівель, повинен відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до відомості матеріально-технічного забезпечення (таблиця № 4.1 стр. 27, Додатку 7 Том 4 ПОБ).)
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій"
ID: 5d0350973d3a4f69b5dbe6c3a581b075  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 8310b88d3fd34fca832767d7e94f7e6a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 6fa32cbb7fce4cb494a6e19b4708fb55  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: f76ce84296b9441ea894e68de433feb3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: ee924c38a09d4c368054b2945a10cad0  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 5a4c185b7e9e42cc8910c2be10d2d343
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Мова тендерної пропозиції
ID: 33029493bd824181a55baa3fd8133650  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: d4ef90f0d4144c0e991eca15d5ececd1
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3.2 Розділу 3 тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 94 660,00 грн. (дев’яносто чотири тисячі шістсот шістдесят гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається у складі тендерної пропозиції учасника та супровідні для неї документи, що засвідчує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника процедури закупівлі на рахунок покриття за гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Надана гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 Розділу 3 тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з електронною банківською гарантією подає документи від гаранта, підписані уповноваженою особою представника банку в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 41b41f326e7245fa9b7e50029073cb17  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: a233b7734cae46d7a626f11ef212fa35
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція НВС «Оболонь-2» по вул. Богатирська, 22/2б в Оболонському районі м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Не пізніше як за 1 (один) робочий день до дати укладання даного договору переможець надає забезпечення виконання даного договору у формі електронної банківської гарантії, що засвідчує надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6.8 Розділу 6 тендерної документації. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника процедури закупівлі на рахунок покриття за гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Термін дії гарантії повинен бути не менше строку дії договору про закупівлю. Надана гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 6.9 цього розділу тендерної документації. Учасник разом з електронною банківською гарантією подає документи від гаранта, підписані уповноваженою особою представника банку в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % вартості договору про закупівлю (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Не пізніше як за 1 (один) робочий день до дати укладання даного договору переможець надає забезпечення виконання даного договору у формі електронної банківської гарантії, що засвідчує надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6.8 Розділу 6 тендерної документації. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника процедури закупівлі на рахунок покриття за гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Термін дії гарантії повинен бути не менше строку дії договору про закупівлю. Надана гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 6.9 цього розділу тендерної документації. Учасник разом з електронною банківською гарантією подає документи від гаранта, підписані уповноваженою особою представника банку в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % вартості договору про закупівлю (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: c320b51c6a104f75b06fce56f2c0cc84  
Очікуване значення : 1  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 9f040317779943928ab1244b0483ee6d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 18:34
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: e71ed3ddb22e4a9ea0cf453ceabe137b  
Очікуване значення : 90