• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ЦОЗ-25Т_220_ЕК: Код ДК 021:2015 -15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа гречана ядриця, ґатунок перший, ДСТУ 7697)

Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Строк (термін) придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального строку (терміну) придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.

Завершена

11 500.00 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: cda24348e01c4336850586d5225bcb2f
Критерій стосується номенклатури Крупа гречана ядриця, ґатунок перший, ДСТУ 7697
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 14:10
Містить глютен
ID: 7d9d7dbe964c4a4b8a45d4e8183a1c66  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 14:10
Обробка парою
ID: a2be2a34d9f14ffda1326fac106f817f  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 14:10
Характеристики не суперечать ДСТУ 7697
ID: a151786ca8db498d8d94c2ce1bd63f10  
Очікуване значення : так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 14:10
Ґатунок
ID: 17ced232e06945d9a8385346b525ba29  
Очікуване значення : перший  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.09.2025 14:10
Вид
ID: e15bc0e255b84db8b1caebdb51f69cb8  
Очікуване значення : ядриця  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження