-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень загального користування та облаштування громадського простору на першому поверсі для потреб ВПО в будинку квартирного типу (гуртожиток) без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
Торги не відбулися
8 631 179.00
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 749ea3de608442e0817961f8b42cf1fd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 495ebe760bee456287c4753b1da56fdf
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 03858c87036a4ac88fbd2eb906ab06bf
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: f551c6121a4447cf810ef87f74c625c9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 019aeb1461ab4175a08af011078c7452
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: f5cbaa85b82c49188e1aa5bc6b203fdc
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: deab00ab28814156ac571160988fcf3d
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: f2eb7d7db88a4593a0de24837eaf4b8a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 2d8001715345426596e5eb701911d645
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 2355704dceb942f79659f78393b5da9b
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 362d9b1b7ec7442bb172cc1529dbf426
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: ac5223d9a382431f82b657703ee5c412
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 33d2aab7b6254fbfab72f9183fa8c4a2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 93e1bd7e718a4b6982bb0ecc93f31927
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: ef9558b2b5754aa18312cb6b27d6deee
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 64fc2f072ed442bebc84184152281031
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 47077bf6a0274d7a9b011f6031f1e0b0
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b4e5805144cf4df38b88732099a33cd7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f6db4d8966674483a2df379c7141af7a
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9971470ed79245068e6424a77a55f346
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: a081527f85e847a0b24f1dd80f7fea08
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 4402084430144e5ebd3653f382211777
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 0fc5614c6f7946f39559047fa2c774f2
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень загального користування та облаштування громадського простору на першому поверсі для потреб ВПО в будинку квартирного типу (гуртожиток) без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Довідки та документи(На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт/ надання послуг / поставки товарів. Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором: • у разі наявності штатного працівника: надається копія трудової книжки (першої сторінки та сторінки з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві Учасника) із відповідним записом та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу, як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)) копія трудової книги на такого працівника не надається). • у разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру); • у разі наявності договірних відносин із організацією, якою надаються відповідні послуги: надається копія або оригінал договору, строк дії якого забезпечує виконання послуг (робіт) пов’язаних зі строком виконання зобов'язань учасника по виконанню робіт, що визначено в оголошенні. Якщо одна особа займає декілька посад або займає сумісні посади – надати підтвердження такого факту, шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідного документа Учасник повинен підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та наступними працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором: 1) інженер з охорони праці, головний інженер, виконавець робіт (виконроб, майстер дільниці), які мають бути в штаті; Для працівників учасника, визначених вище, обов’язково підтвердження навчання в частині знань законодавчих актів: • з охорони праці; • гігієни праці; • надання домедичної допомоги потерпілим; • електробезпеки; • пожежної безпеки. Для виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції копії відповідних посвідчень на кожного працівника. 2) інженер-проектувальник (або інженера з проектно-кошторисної роботи або інженера кошторисника), електромонтажник (кваліфікація не менше 4 розряду), слюсар-ремонтник (кваліфікація не менше 3 розряду), плиточник-лицювальник (кваліфікація не менше 3 розряду), які можуть бути, як у штаті, так і залучені. Кваліфікація електромонтажника, слюсаря-ремонтника, плиточника-лицювальника додатково підтверджується учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції скан-копій з оригіналів наступних документів: свідоцтва або посвідчення про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації. Для особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, надати копію діючого сертифікату інженера-кошторисника в частині кошторисної документації. Надана у складі тендерної пропозиції копія кваліфікаційного сертифіката, що виданий уповноваженим органом та дійсний на момент розкриття пропозицій, інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи або інженера кошторисника), який залучається учасником, повинна бути завірена печаткою та підписом особи, якій видано такий сертифікат. Кваліфікаційний сертифікат, виданий інженеру-проектувальнику (або інженеру з проектно-кошторисної роботи або інженеру кошториснику) має свідчити про кваліфікацію інженера-проектувальника або інженера кошторисника, що свідчать про наявність відповідного рівня освіти, що забезпечує виконання вимог, передбачених статтею 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність»)
Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару
ID: 9314a9a7fa8c4497ba573b2e03d3cb7c
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 4a03adc3767c4fe5954e0572032ea90f
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень загального користування та облаштування громадського простору на першому поверсі для потреб ВПО в будинку квартирного типу (гуртожиток) без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Довідки та документи(На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору (в кількості 2 штуки) з усіма додатками до нього, який було виконано за останні 3 роки та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) повне виконання такого договору, а саме: акт(и) приймання виконаних будівельних робіт» за примірною формою №КБ-2в, довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір на виконання робіт (в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: робіт з будівництва нових, реконструкції, капітального ремонту та реставрації існуючих об’єктів (житлових будинків, закладів охорони здоров’я, закладів освіти, громадських будівель та приміщень), які за своєю суттю є подібними до робіт, що підлягають виконанню згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.)
Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 395b80780cc346ce9e50cf2044077b78
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9e7ceed54664444c8b6dea10c379f3da
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень загального користування та облаштування громадського простору на першому поверсі для потреб ВПО в будинку квартирного типу (гуртожиток) без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Довідки та документи(На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. Учасник повинен підтвердити наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, в тому числі наявність необхідних для виконання робіт будівельних машин і механізмів в необхідній кількості, а саме: - Автомобілі бортові – не менше 2 одиниці. - Крани на автомобільному ходу - не менше 1 одиниці. - Автонавантажувачі - не менше 1 одиниці. - Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність - не менше 1 одиниці. - Електростанції пересувні - не менше 2 одиниці. - Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] - не менше 2 одиниці. - Компресори пересувні - не менше 2 одиниці. - Розчинозмішувачі пересувні - не менше 2 одиниці. - Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій - не менше 2 одиниці. - Апарат зварювальний для зварювання поліетиленових труб - не менше 1 одиниці. - Апарат для зварювання пластикових труб - не менше 2 одиниці. - Перфоратори – 2 одиниці Для підтвердження наявності власної та/або орендованої спеціальної техніки/інструменту Учасник повинен надати копії технічних паспортів або інших документів, що підтверджують право власності на спеціальну техніку або інструменти. У разі якщо в наданих документах, що підтверджують право власності на спеціальну техніку/інструменти, зазначено власником не Учасника - надати копії договорів оренди/лізінгу/тощо, які повинен бути дійсні на період виконання робіт за закупівлею. Учасник надає Лист-гарантію щодо можливості Замовнику ознайомитись з наявною базою матеріально-технічного забезпечення. Крім того, Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність у Учасника ліцензійного програмного забезпечення, яке використовує Учасник (надати документи, підтверджуючі правомірність користування зазначеним ліцензійним програмним забезпеченням) для виконання кошторисної документації по об’єкту.)
Наявність в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: 05287e1093e74a46a36ac5158739492c
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: e2fb9b075020485baf0b022c152ca097
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень загального користування та облаштування громадського простору на першому поверсі для потреб ВПО в будинку квартирного типу (гуртожиток) без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: cf75917a690b4aa498a55276268b38bd
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 95a7377e987e4acb8429b572b0b111c9
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 5dd8fe5484294a8ebfbb97be99919581
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 808621ed6ac94da5b32582fcbad09fdb
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: fa45a7d07534465b9798407b14d5c499
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 4dee82e0cbb940d9be47c7d4f4218a33
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: d0977e64381e4663b1faad8656ac2c73
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Мова тендерної пропозиції
ID: 3b544336f2214edf9bd99e418e9dfa57
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: fd759028bf9445c1b13fe2a7577d19f8
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень загального користування та облаштування громадського простору на першому поверсі для потреб ВПО в будинку квартирного типу (гуртожиток) без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Згідно пунктів 2.1-2.8 частини 2 розділу ІІІ ТД)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: cea6b56e47ba4f03b4ee408e2749c62e
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 1c2e4b22dfcd4e7ab1dd3c6a742c1da0
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень загального користування та облаштування громадського простору на першому поверсі для потреб ВПО в будинку квартирного типу (гуртожиток) без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: 6.1. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Переможець процедури закупівлі надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі невиконання переможцем своїх обов’язків за договором та впродовж 10 календарних днів з моменту звернення Замовника відшкодувати кошти на рахунок Комунального госпрозрахункового житлово-експлуатаційного підприємства «Автозаводське» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (ЄДРПОУ 25165297), в сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній у підпункті 6.3. пункту 6 цього розділу.
Перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами:
р/р UA293510050000026005029535301 в АТ «Укрсиббанк»
До уваги переможця! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів.
Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу.
Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів.
6.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ.
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку.
6.3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю має складати 1 відсоток вартості договору про закупівлю.
6.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
6.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям.
6.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg:
- копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів.
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
- довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії
- доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію).
6.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок переможця.
6.8. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
6.9. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю чи документів, що подаються разом із ним як невід’ємна частина, відхиляються Замовником відповідно до підстав визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022.
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Згідно пунктів 6.1-6.9 частини 6 розділу VI ТД)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: bd21f04c9a86427197cb33d9f8946205
Очікуване значення :
1
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 5aab9fbc4f9148299ccae56a67b8ad0a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.08.2025 09:41
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 7b391b500f394fb488462d159db1aaf0
Очікуване значення :
90