• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Овочі, фрукти та горіхи

Під час укладання Договору ПОСТАЧАЛЬНИК надає перелік документів, визначених п. 5.12 Договору. Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника. Під документами, що підтверджують безпечність та якість товару, у Договорі розуміється декларація виробника (або якісне посвідчення, або сертифікат якості тощо) та експертний висновок (протокол дослідження тощо). Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам ДСТУ. За зовнішнім виглядом товар повинен бути: свіжим, цілим, чистим, без землі, не зів’ялим, не тріснутим, без пошкоджень, не ураженим хворобами та шкідниками. Смак і запах товару: властиві даному сорту, без стороннього запаху і присмаку. Залишковий термін зберігання (використання) товару – не менше 80% загального терміну зберігання (використання). Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні. У разі, якщо товар, поставлений Постачальником, є неякісним і не відповідає вимогам ДСТУ або не додержана вимога щодо залишкового терміну зберігання (використання) товару, Покупець не приймає та не оплачує товар, а Постачальник за свій рахунок здійснює протягом 5 (п’яти) діб допоставку товару, що відповідає вимогам Договору. ПРОДАВЕЦЬ повинен здійснювати поставку товару згідно заявки замовника в телефоному режимі в строк включно до 05вересня 2025 року згідно заявки замовника. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку товару на умовах DDP (згідно Інкотермс 2010), за адресою: 21001, м. Вінниця, вул. Брацлавська, будинок 2. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ за фактом поставки товару протягом 10 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ, у міру надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ. У разі затримки бюджетного фінансування ПОКУПЦЯ та/або затримки з боку органів Державної казначейської служби України у здійсненні розрахунково-касового обслуговування, розрахунки за фактом поставки товару здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки ПОКУПЦЯ, та/або з моменту можливості органів Державної казначейської служби України здійснювати розрахунково-касового обслуговування. СТОРОНИ домовились, що будь-які штрафні санкції до ПОКУПЦЯ в такому випадку не застосовуються.. Післяоплата (100%).

Завершена

42 800.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 2a783d97ea404567835ea99e7e71d4ad
Критерій стосується номенклатури Помідори (томати) свіжі рожеві, польові, округлі, ДСТУ 3246
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.08.2025 15:15
Відповідність ДСТУ 3246
ID: 30fe557221704435b9c370871f23bab0  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.08.2025 15:15
Колір
ID: db25814942fa4263a02bcd1611a11157  
Очікуване значення : рожевий  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.08.2025 15:15
Тип вирощування
ID: 5ed8197d4f8f4b0aa656a8ec611448ce  
Очікуване значення : польові  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.08.2025 15:15
Діаметр плоду
ID: f0ad7083cdc94caca7fc3936e9241357  
Очікуване значення : не менше 4 см  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.08.2025 15:15
Вид плоду
ID: a7cc5a9991384300a6c0fad2b94f2fb5  
Очікуване значення : округлі  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження