• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

Торги не відбулися

5 900 871.21 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 008.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 55b1d230b5f6010e89048d6d8f14bc26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e12a8bb3ffe0023d52fc9a77f42d229c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e5e1f63d4a6512368da972a24daf7bf3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a107b6b2db059132670657952b717e29
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f2c207d97f1808ca72fa37d5ace82e7d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d66f14d838ad286f503f4da773ad207f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ce6c9e32e22eb35033425aa9f6d82029
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 6aed6b62d0534f20271072c2beda7d76  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 1414c2d39a358638b55b24e7180a715d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9c27050187758584b509714a806d704a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 67a1ed9adb26762b91f5d807012b1384
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ecf14c9b486443a55319681f9ede8282  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7bb7ab8a5f9eaaed86224d8347308318  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 144ed404624d36b12802310369f1e155
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 58990b9b192c9210e0b920644d074109  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a9c88d2f830f19b8f8dd56c04ff25cf6  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6cc8150550d55723cabd22f1b8f23bbe  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1966e2107cd273eb5cc4b8d7bb9525d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 29fdfdd244db0757c464243a68ee3265  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6ff0412253e7627c13cebe11db0241b8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 59c3bb44c8fad1103124eb5c3e4641e9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 739b13d4de3f17e0885b231d73597a94  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: de482428329819486330e1bc5ba9c9a0
Критерій стосується лоту Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації.(Відповідно п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження надати документи, що підтверджують трудові відносини з кожним працівником, що вказаний в довідці (підтвердити одним з документів: або копії наказів про призначення, або копії трудових договорів, або довідка за формою № 1ДФ разом з листом розшифровкою по ФІО працівників (без зазначення заробітної плати)). № з/п Прізвище, ім`я, по батькові працівників Посада* Інформація про освіту 1 2 3 4 Обов’язковою умовою є наявність у штаті учасника інженерно-технічних працівників, які мають вищу/неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», «технік-будівельник» або іншої будівельної спеціальності (окрім інженера з охорони праці) з підтверджуючими копіями дипломів про таку освіту. Мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників: - Виконавець робіт (виконроб); - Інженер з якості або інша особа, яка виконує його функції; - Інженер з нагляду за будівництвом або інша особа, яка виконує його функції; - Інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) з наданням чинного на дату подання тендерних пропозицій кваліфікаційного сертифікату; - Інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції з наданням чинного на дату подання тендерних пропозицій сертифіката інженера з охорони праці, сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність інженер з охорони праці (будівництво). Мінімально необхідна кількість працівників робітничих спеціальностей: - Машиністи/водії/оператори дорожньо-транспортних машин і механізмів у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг–але не менше 13 осіб; - Дорожні робітники- не менше 4-х осіб. У випадку, якщо, кількість залучених до виконання робіт працівників, що є наявними у штаті учасника, є меншою 50 чоловік, допускається залучення працівника, який виконує обов’язки інженера з охорони праці за сумісництвом. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме Загальний курс з Охорони праці, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 45.2-7.02-12(ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09 та питань з пожежної безпеки шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності перелічених знань із охорони праці у керівника Учасника, посвідчення мають бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12), Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00-1.62-12), Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09) шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у інженера з нагляду за будівництвом (або інша особа, яка виконує його функції), та інженера з якості (або інша особа, яка виконує його функції), та інженера-проектувальника, посвідчення мають бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме ПОП під час виконання робіт з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), ПОП під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09) шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у виконавця робіт, посвідчення мають бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме Загальний курс з охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09 шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у Інженер з охорони праці, посвідчення мають бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції.)
Наявність працівників відповідної кваліфікації.
ID: 8766bcb84875567ca68f4cbc86f9573b  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 4f3878c02d0a16af0a36ca1adeac6f99
Критерій стосується лоту Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.(Відповідно п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Довідка у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. № з/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази, технологій К-сть, шт Правовий статус набуття * Документ, підтверджуючий право набуття ** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «право користування»; ** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, на підставі якого перебуває в користуванні та найменування контрагента, який зазначений у такому договорі. Обов’язковою умовою є наявність матеріально-технічної бази для розміщення техніки. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/ документ права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном. Якщо обладнання, машини та механізми не є власністю Учасника (є орендованим, залученим або у лізингу тощо), то Учасник надає у складі пропозиції: - копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - копії свідоцтва про реєстрацію машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України. - акти приймання-передачі Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машини та механізми щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
ID: aefe891a60d948bcb2ed82abfc84bce4  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: b4c21463b8b60c83d505c6b0ef036e88
Критерій стосується лоту Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Документ
Наявність фінансової спроможності.(Відповідно п.4 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 99% очікуваної вартості закупівлі. - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати форма № 2; - Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.)
Наявність фінансової спроможності.
ID: 44ba34555aa72f9dabac06e600d7c119  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 9cdc2e12a9c950d9eb39c72c59e9aad4
Критерій стосується лоту Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного договору.(Відповідно п.3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі пропозиції подається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі відповідно до загальної ціни договору. На підтвердження договору (договорів), вказаного в довідці, надаються обов’язково позитивний відгук від замовника, копії договору з усіма додатками, форми № КБ-2в та №КБ-3, оформлені відповідно до чинного законодавства. Підтвердити виконання не менше двох аналогічних договорів, зазначених в довідці в повному обсязі. Відгук має містити інформацію: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, із зазначенням ідентифікатора закупівлі системи Prozorro (у разі, якщо договір укладено за результатами проведеної процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель). Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на поточний ремонт/поточний середній ремонт/будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію доріг, тротуарів, укладені не раніше 2021р.)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору.
ID: 79021d707577715367264e54aa39d9c6  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 59780d0e8807c209756cebcc6ac62d68
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 067aa8fa2973aa116a56a9cab1e302ab  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 7f9f6651aadfd586391ae8d2076c3c41  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9b3611dad19cd08494567d034e875362
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d6ea24a9bc596f44975e3fc0568730dd  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9516bbf770f81acca5b84c959a6a21fc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e7f53c46f5a91cb3a068c6ee62caacef  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 75e6913d8ebfe64ff70cbb15d71490a6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Мова тендерної пропозиції
ID: e261b8161ed9f791e2a7c76c3e129ff9  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 6d339466cfb448c6a83c83b8ae8eef90
Критерій стосується лоту Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Документ
Забезпечення тендерної пропозиції (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 (пункт 5) до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150000,00грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління ЖКГ та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області Місцезнаходження Замовника: вул. Прощенка Станіслава, 20, м. Ніжин, Чернігівська обл., 16600 Код ЄДРПОУ: 32009931 IBAN UA148201720355149005000036490 в ДКСУ м. Київ МФО 820172)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 2437f993c84a4c858942abaf1fc3b388  
Очікуване значення : 2.5419975  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 (пункт 5) до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150000,00грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління ЖКГ та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області Місцезнаходження Замовника: вул. Прощенка Станіслава, 20, м. Ніжин, Чернігівська обл., 16600 Код ЄДРПОУ: 32009931 IBAN UA148201720355149005000036490 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 5b15cafaad974814939aeaca4fe02fa5  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 964116c6aca14c5d9843419aee0552fd
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 11:16
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 9feab3864074481cbfd9bb92b2105db7  
Очікуване значення : 120