• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)

Торги не відбулися

8 698 569.06 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 86 985.69 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 4f05fd541cc44f53837007cd2e33de99
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: f271c0a0ec564f71bf4ad6716bf3e925  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 6ae7374545f5427da428b5a3b77569bc  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 3eebdd65565a481d86991c54a6d60f38  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1929fca0f75b4f458226a36c7b0b12bd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 1f0a5370aa6d4f56a59c7961c3f7489c  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: cd7796b1905944c4bbc40d93fce7168f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d8f95068ea0749b7adef1e15c4c02419
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 0154210585174ddb8eef1fe568f2f1e9  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: ac88fed8b14547b1a1a5932db0067159
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 55e408bce34447659883c606e67c602a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: dd64da7d24bf44d0bc63d5f817ce630b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f24a9a4c88ef42e7be333d3fa8aa0962  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b34183dbc2ba411bb64d779526edffbd  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: f947f519c27a460b85dafe516f49da2a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 7bb578d87f1e42a5a485c77c705e1d55  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 14ae574bbd8b44b28c62c2f9843b4272
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: c5fe095b44d048f793793fe3cff90ea1  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 81afbbec4faf41fd98ab829d37b637ef  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 8b3c5161bdf74d9ba93cfba992e71e2d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 3d20b54123b2486983d10954552dd81c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 8d53665740e946af885f46a248528cc3  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: a79b8b25109d45b4904b4d97ca3cc5d0
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Довідка(1.1 Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази Учасника, що є достатніми для надання послуг, що є предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність офісного приміщення; спеціальних засобів в тому числі: мобільна переносна «тривожна кнопка» у вигляді брелока, який можна постійно носити з собою, ліхтарів; засобів зв’язку; форменого одягу; транспортних засобів, потрібних для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника. На підтвердження інформації, вказаної в довідці, Учасник надає: 1.2 Копії правовстановлюючого(их) документу(ів) з усіма додатками, що підтверджує(ють) наявність у Учасника на праві приватної власності/або на праві оренди/або суборенди офісного приміщення; 1.3 Копії документів, що підтверджують наявність у Учасника на праві приватної власності/або на праві оренди транспортних засобів, а саме: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним/спеціалізованим, в яких Учасник зазначений як власник/ або копії договорів оренди транспортних засобів, які учасник орендує, оформлених відповідно до вимог тендерної документації разом із копіями свідоцтв про реєстрацію даних транспортних засобів та фото цих транспортних засобів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації (транспорт реагування має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів; 1.4 Копії чинних документів (перепусток), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що вказаний Учасником, по території Харківської області, під час комендантської години (у разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, якщо термін діючого документу не відповідає строку дії договору який буде укладено. 1.5 Копії правовстановлюючого(их) документу(ів) з усіма додатками, що підтверджує(ють) наявність у Учасника на праві власності/користування пульту централізованого спостереження;)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_2_кваліфікаційні 1.docx 1dea1934fce24bdb97e5516d0435d875
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 5b1b5e3580ad43ada7ab308085ed3b70  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: b84e2c9170e1443286fc3c85fbc33933
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Інформаційна довідка(3.1 Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору яка обов’язково містить наступну інформацію: найменування замовника, адреса замовника, ЄДРПОУ та контактний телефон замовника, № та дата договору, строк дії договору (з___ по___), предмет договору, остаточна сума договору з урахуванням внесених змін, інформація про виконання зобов’язань за договором. Під аналогічним договором вважати договір на надання послуг з охорони, що включають патрулювання об’єктів, подібних до об’єктів зеленого господарства, а саме: парків та/або скверів та/або зелених зон та/або зелених насаджень та/або вуличних територій. У якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен бути тільки той договір, зобов’язання за яким Учасником виконано в повному обсязі. 3.2 Інформація про виконання зобов’язань (в повному обсязі) за аналогічним договором обов’язково зазначається Учасником у вищевказаній довідці. До даної довідки надати копію договору з усіма додатками до нього та лист-відгук, який належно оформлений (містить вихідний номер, дату видачі, номер та дату укладення договору, суму договору і інформацію про виконання зобов’язань в повному обсязі))
Пов'язана тендерна документація: Додаток_2_кваліфікаційні 1.docx 1dea1934fce24bdb97e5516d0435d875
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 036c4537164145aa89659332354da9d8  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 10702a7989f24c18bc17e2df665ece9e
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Інформаційна довідка(2.1 Інформаційна довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі та інформація про працівників: П.І.Б., посада, кваліфікація/спеціальність) за підписом уповноваженої особи учасника. З метою своєчасного надання послуг та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у інформаційній довідці яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі повинні зазначити не менше 99 (дев’яносто дев’яти) охоронників. 2.2 Необхідно надати листи-згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників, які вказано у вищезазначеній довідці.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_2_кваліфікаційні 1.docx 1dea1934fce24bdb97e5516d0435d875
Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 11d9210dbcda4f10867b357594573f16  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: f7d8cde1d41c4df79b396fe295197444
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 48b9fbec6a3843df9042b1efed88ffb5  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: f54150ac9ed74854b8b2bf077472f826  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 12dd442a4443445faad6cdedffbea005
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 8eb861c8227749b4b0443aadf8742ba2  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: f0e33af5734643e598069487c12323df
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 276c76b472284352bf394e6a949d87ea  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 13623ba01f5944df99240a9b70190f34
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Мова тендерної пропозиції
ID: 3e0df0f2d4794aa9b69199ab28ebfe3e  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: d146ae26c2524b79a3e4865d86c8dbe5
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді електронного документу: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» (із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (далі — Наказ № 2628), Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, зі змінами та доповненнями, з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції згідно гарантії – 220 000,00 грн. (двісті двадцять тисяч грн. 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника та не компенсуються замовником. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Отримувач: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 195-А Код ЄДРПОУ: 03362152 IBAN № UA563204780000026001924888707 Банк: АТ «УКРГАЗБАНК», м. Київ, МФО 320478)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_2_кваліфікаційні 1.docx 1dea1934fce24bdb97e5516d0435d875
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 1711cb89c95b4bb4a019106ee984fd00  
Очікуване значення : 2.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 1480ce2a1a114750bf651f54a7159e2a
Критерій стосується лоту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 2 (двох) відсотків вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію у довільній формі про те, що у разі визнання його переможцем під час укладання договору внесе забезпечення виконання договору у розмірі 2 (двох) відсотків вартості договору на розрахунковий рахунок Замовника. Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не менше строку дії договору. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі: 1) порушення переможцем строків надання послуг, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Отримувач: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 195-А Код ЄДРПОУ: 03362152 IBAN № UA563204780000026001924888707 Банк: АТ «УКРГАЗБАНК», м. Київ, МФО 320478 Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); без ПДВ. * За умови технічної неможливості розмістити необхідну інформацію при заповненні графи «призначення платежу» платіжного доручення, учасник використовує всю доступну кількість знаків і розташовує слова за порядком, як у назві предмета закупівлі (скорочуючи слова) до припинення технічної можливості, при цьому додавши «без ПДВ».
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 648e6bf235554858ba2fbe8e2b3988b6  
Очікуване значення : 2  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 2 (двох) відсотків вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію у довільній формі про те, що у разі визнання його переможцем під час укладання договору внесе забезпечення виконання договору у розмірі 2 (двох) відсотків вартості договору на розрахунковий рахунок Замовника. Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не менше строку дії договору. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі: 1) порушення переможцем строків надання послуг, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Отримувач: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 195-А Код ЄДРПОУ: 03362152 IBAN № UA563204780000026001924888707 Банк: АТ «УКРГАЗБАНК», м. Київ, МФО 320478 Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); без ПДВ. * За умови технічної неможливості розмістити необхідну інформацію при заповненні графи «призначення платежу» платіжного доручення, учасник використовує всю доступну кількість знаків і розташовує слова за порядком, як у назві предмета закупівлі (скорочуючи слова) до припинення технічної можливості, при цьому додавши «без ПДВ».
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Документ
платіжне доручення з відміткою банку.(Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 2 (двох) відсотків вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію у довільній формі про те, що у разі визнання його переможцем під час укладання договору внесе забезпечення виконання договору у розмірі 2 (двох) відсотків вартості договору на розрахунковий рахунок Замовника. Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не менше строку дії договору. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі: 1) порушення переможцем строків надання послуг, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Отримувач: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 195-А Код ЄДРПОУ: 03362152 IBAN № UA563204780000026001924888707 Банк: АТ «УКРГАЗБАНК», м. Київ, МФО 320478 Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); без ПДВ. * За умови технічної неможливості розмістити необхідну інформацію при заповненні графи «призначення платежу» платіжного доручення, учасник використовує всю доступну кількість знаків і розташовує слова за порядком, як у назві предмета закупівлі (скорочуючи слова) до припинення технічної можливості, при цьому додавши «без ПДВ».)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_2_кваліфікаційні 1.docx 1dea1934fce24bdb97e5516d0435d875
забезпечення виконання договору
ID: 6071ab7a905a427aa0dd0fce686d141a  
Очікуване значення : Так  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 44acdc1e9f8b459c93d75f4bf05ff977
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 11:07
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 86c783da871447b69041a346021baa79  
Очікуване значення : 120