-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти управління освіти Надвірнянської міської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 13.08.2025 № 961) у розмірі 70% з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) за ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги. ЛОТ 1 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Верхньомайданській гімназії ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 2 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Гвіздському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 3 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Краснянському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 4 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Лоївському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 5 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Молодківському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 6 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №1 ім. В.М. Чорновола ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 7 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №2 ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 8 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №3 ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 9 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №4 ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 10 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Назавизівському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 11 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Мирненській початковій школі ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 12 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Парищенському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 13 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Стримбівській гімназії ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування). ЛОТ 14 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Ліснотарновицькому ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Торги не відбулися
2 536 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 133.10 UAH
мін. крок: 0% або 133.10 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 73c2cbcb451f43d08ac6022ba3fb671d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: ad470e749faa48b781d68ee335bdadfc
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: de5439c7a4ad43b481ae448a078a6b55
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: dc07aea4b4be4bfbb2af3bbf099b010d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 4f0db18f42e14164ad27c1988d2367e8
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 3c7e733389954fd2a68c8286f47f34b1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: c0c16796af4f4b42a66c0c5d5f803710
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: f8710d51626e4fe7b1ca744810b413b3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 5166fb31c2b44c12967e59356ebd1dfa
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7a61ecd6f67b4253b08d1272455175a2
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 41499257e94d48dca06e2fca57bfd3c6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: c20fde440f2d4bd1b065f6325586afa4
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: d3fb0be3828a488bb149b2b53fe7f4e5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 65813c4db4164f88b43a0b537148e8ac
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 586dec8325574d75bfcfb410ecbbb61c
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: d03876993a334b84b1f9b4ba7573f019
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 8f518240cc3f4153ac0e3b4e6e298c40
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 7a28156ac6104d9e933856f956c35d12
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 9479c5f406e248f4bc5dbf033db2254e
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: a1291d576cf946f7a8978da2c0cae745
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 37b563f38a7747f19c842e73dd830b3e
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 44bdb799802c4b7786607ec155db0bc3
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 2edae716932a49f5906ed0a18a15fa7b
Критерій стосується лоту ЛОТ 14 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Ліснотарновицькому ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 2b9da73a8eec4abb9c3f60816940e40a
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 973e5e4545364acf996b2fabee98c73b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 14 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Ліснотарновицькому ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: b7c2d6c25ada42eea55788aa1caf58c0
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: a1a9124a67d248eeba927915d3e5c76c
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 21b19749232e4ff1b1b77ef231dd2c0f
Критерій стосується лоту ЛОТ 13 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Стримбівській гімназії ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: e13d25bf262b44df9129f5f498353983
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: ce10dc7bacd04d95af2736df6f9f27ce
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 13 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Стримбівській гімназії ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 1e8d7c8e4d0c42e49e02ac8004f171a5
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 94369a4e8eca45e4b9c57062d4cbc16c
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: d56fcd6531af4eeeb4f06988cc3672a1
Критерій стосується лоту ЛОТ 12 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Парищенському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: e79acc97dd8b4b9288cc3e2ee5877d34
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 65cd53e95bb34332a40f343fe378038a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 12 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Парищенському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 1a5fbf14137e4f67a9773320f2640791
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 45613d0cfec440c4942b74c3d7f8d1d2
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 53a25816a1294548bcc7f730a63a7b12
Критерій стосується лоту ЛОТ 11 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Мирненській початковій школі ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: e3c2e3db168c48f99cdfb476f87714b0
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 7c400d74ff30461887d948a9ebe8c66c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 11 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Мирненській початковій школі ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 794269cc36184fd4ad7e9809004e3876
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 6171528a394a4d87a43bb8fd9b96ffd8
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 94684449691246d28559797e17aa00e7
Критерій стосується лоту ЛОТ 10 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Назавизівському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: abdb5c2029754573be95fbedf13fa3fd
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 460d621e48b043dabfd22ebd6f5ce29e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 10 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Назавизівському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 099807677c0f41b7baab01bbc4151a48
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: eb0f33d7b4a945bf86837b891d8b21ec
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 3ad2821ce7134b52bdd82b8b0bc4e4d7
Критерій стосується лоту ЛОТ 9 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №4 ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 374b6af4776c4e8fa143dcc7d992a2ba
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: e8e395c366424477ab769b9713be9cfc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 9 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №4 ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 6742e63dfe9943fab4f9fd3008c1dc5d
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 29a2ff7efcf0490baa833d1d596d6682
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 5bda0da2630f4de6bf27f604b5f35d26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 8 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №3 ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 78352bd046a147dfbdb213a25f9dac1d
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 3ec68609903940bdb5b6b9d93ec3d66c
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: d153fabeabc943e3be59f1b9b89d51c8
Критерій стосується лоту ЛОТ 7 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №2 ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 17fa73b813b7464da3aa3b1dd73e9e57
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 71ef26d971a84fb883fee13006ee6180
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 7 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №2 ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 1a6984240c4044cd80e4a81b50546936
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 319b19d66f5f472bb756b7fd55ac4dd3
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 945f712e6f864b3bb685c08f9934ad18
Критерій стосується лоту ЛОТ 6 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №1 ім. В.М. Чорновола ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 697351c4a69c4b938f8eae656b68fe03
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 48950584779f43bc9ad7dd888cb525bb
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 6 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №1 ім. В.М. Чорновола ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 42f33c40e3c0482ab078d05ac6289690
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 5b22860bdc0943c194571dce5689faf6
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 22db5df97afd48c3bb62626f7e397461
Критерій стосується лоту ЛОТ 5 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Молодківському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 61c4730a7049467fa9535698b10463bf
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: bce29e0d1497483c85095a92d99b2b79
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 5 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Молодківському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 62bd2263d469476ca5218df0046790c3
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 094502ea3b934b26bd89ec48201b44a0
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 3fa223aae3a046da9b67cba27a28f0a2
Критерій стосується лоту ЛОТ 4 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Лоївському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 446f00c8d6a14fc98a55f48b255215fd
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 877f2bd7b1ac45d9a8bdcd9307797aa0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 4 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Лоївському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 5e292669345d4dbea7d35ef495e60323
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 4735b8dd291f462e9212881bab8c3951
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 6862c4f42fa845dcbe84d7bffbce0208
Критерій стосується лоту ЛОТ 3 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Краснянському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 83afdd7f41ac41919814ed433d063996
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: bfee9bd260e546dcbd7cfeae474ad1f9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 3 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Краснянському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 903f786a661c4c2f9f5a3bc38936a8e3
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 6ee7bb086c084cceb970b3bff69e7b90
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 9274c8b2980d422ab23bb5a01631dceb
Критерій стосується лоту ЛОТ 2 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Гвіздському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 7d2b89ad559c47f095fdb4259004ec2a
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: cef22ec270dd4d8f8115029645b8ab4b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 2 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Гвіздському ліцеї ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування).
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 7b68aaf5f61c408a8d2eae60d7bde179
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 66c63edeb270463db86f693d74ad38a7
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 4f0a9928f6764571a4583970a0c301d9
Критерій стосується лоту ЛОТ 1 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Верхньомайданській гімназії ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: eb30598dc82d446eb32934dc3f2761e0
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: c981e94e564d4b5fab4ba460cdf6e716
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту ЛОТ 1 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Верхньомайданській гімназії ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: d5729e593aa24d219b61c1e03da721e8
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця надати лист довільної форми із зазначенням цього).)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 5a0df977ef32437f8f7e1bf3b36a338e
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c75607ac8b604fe889fbdd85eb04ae50
Критерій стосується лоту ЛОТ 8 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №3 ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.(Довідка в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації за 2023,2024 або 2025 роки. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів), що зазначається (зазначаються) у довідці.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: e64780a629d0410585107294a4a07f50
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: eaf9a659bcea4fbd8d0ebd13e3cb0b88
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 101bd7d309614c4589fe5fc33d51f4c5
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 7dd288cf15ac4858945dd26677a43cae
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: fda77134a69e4ff4b38118989536a442
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: f702c99be4e2480aae056fd4bb238890
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Мова тендерної пропозиції
ID: b08d31215d7347019ed8021296804598
Очікуване значення :
ukr
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: d2a57629fde0417296c79a681d994d78
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.08.2025 21:58
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 91850c536c724f1bb67ba1c5dd8cd3e3
Очікуване значення :
120