-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 55510000-8: Послуги їдалень (Лот 1 послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (Навчально-виховний комплекс "Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів -заклад дошкільної освіти с.Велика Лінина" Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області) ; Лот 2 послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 м.Старий Самбір Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області); Лот 3 послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів села Стрільбичі Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області); Лот 4 послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (Білицька гімназія Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області); Лот 4 послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (Білицька гімназія Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області); Лот 5 послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (Торчиновицька гімназія Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області); Лот 6 послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (Великосільська гімназія Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області); Лот 7 послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (Волянська гімназія Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області))
Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою). Пропозиції подаються українською мовою.
Торги не відбулися
605 880.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 259.20 UAH
мін. крок: 0% або 259.20 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 884a7e04d57046659fec0547bd775f6c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 8eb1ef3099414b84b3a7efeaac54e6fe
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 3b9750274eab424a8718a6c758c253f7
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 48d49b26da25407590b3136c95c69fa9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 78f018477920461cad1ec93470840b2b
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 96157958dd2e492e84c79de1c3b2cac4
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: facd4dc4fafb4ca9ae47eca529db5a69
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: f6471a205bf44a4cb2cf9c955ec86dc8
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 74d485356f184cdcb26edf5e38954483
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: cfeda154697841b3bfcc880ef31a82ca
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: bffdf13c628e4e6d9d70f28d3cb08268
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 5f09789f9aa846c4872cddc9c7fea1fd
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 3d75c7520a134fc9ac65405d95498b2b
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 912a2dd6b3dd4f43804778c2ab25874a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 65ad4d0edcdc4de588f5b6ef5b94766b
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: f70e77030a6e43a88ac9e18601a1b705
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: e9ba61e1eefd44a68bd7e659878c26a5
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: d5ff1822bad240f4bdb3d40924752b74
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 207426ee11744a8eab24c4db7e268401
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: fb32c619f0c94ed4a1952864f091143d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 35fbede70a1246a69b446ad46514f945
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: dff77e9344ef4f23a230ea4a3529139e
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 59681b1f38a24de7ad42406f2935c253
Критерій стосується лоту Лот 7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
2.1. Довідка в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору або довідка в довільній формі про надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. 2.2. на підтвердження надається: - у разі наявності працівників надається копія документу, що підтверджує трудові відносини з працівником (працівниками), які зазначені у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (може надаватися копія витяг з документу) трудових книжок або наказу про прийняття на роботу/призначення на посаду, або наказів про сумісництво або інший документ. - додається копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд працівників (у разі наявності працівників) та копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд учасника у разі надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. Документ має бути чинний на момент подання пропозиції. - довідка про те, що працівники їдалень (харчоблоків) (учасник у разі надання послуг самостійно), буфетів забезпечені санітарним і спеціальним одягом та необхідними умовами для дотримання правил особистої гігієни, а саме халатами, фартухами з тканини для отримання та видачі їжі, хустками, ковпаками, фартухами з полімерних матеріалів для миття посуду, до спеціального - халатами темного кольору, гумовими рукавичками, гумовим взуттям.
2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: b7cf985401d54ee2a1a82a21bdb9ac1c
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: ec3181abd27e40dfa1181fa35ba611a6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 7
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: c8241002b2c5499482315091f5b30f66
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: a2132ad0125342f1a036cebd3d9138d3
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: bd46fbf477394dd2b5625ce1eea8e3c5
Критерій стосується лоту Лот 6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
1.1. довідка в довільній формі про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 1.2. на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: - не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці (може подаватись копія договору, що виконується); - оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 7c103a0b078d4baf808a0f9d6add740d
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: f36b364ccabc47119f6ec558edfc7746
Критерій стосується лоту Лот 6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
2.1. Довідка в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору або довідка в довільній формі про надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. 2.2. на підтвердження надається: - у разі наявності працівників надається копія документу, що підтверджує трудові відносини з працівником (працівниками), які зазначені у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (може надаватися копія витяг з документу) трудових книжок або наказу про прийняття на роботу/призначення на посаду, або наказів про сумісництво або інший документ. - додається копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд працівників (у разі наявності працівників) та копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд учасника у разі надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. Документ має бути чинний на момент подання пропозиції. - довідка про те, що працівники їдалень (харчоблоків) (учасник у разі надання послуг самостійно), буфетів забезпечені санітарним і спеціальним одягом та необхідними умовами для дотримання правил особистої гігієни, а саме халатами, фартухами з тканини для отримання та видачі їжі, хустками, ковпаками, фартухами з полімерних матеріалів для миття посуду, до спеціального - халатами темного кольору, гумовими рукавичками, гумовим взуттям.
2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: f88880cfd2214a589d43c4d629076c18
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 0e52f739ac6a4ebd8cb8053f5addbdd1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 6
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 58b418b9c6c24ea9a06e870205c31774
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 111951959eaa440e9a93fb6c8526a6bd
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 3f08eabfa52a4cfea9e60bf58e4265c7
Критерій стосується лоту Лот 5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
2.1. Довідка в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору або довідка в довільній формі про надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. 2.2. на підтвердження надається: - у разі наявності працівників надається копія документу, що підтверджує трудові відносини з працівником (працівниками), які зазначені у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (може надаватися копія витяг з документу) трудових книжок або наказу про прийняття на роботу/призначення на посаду, або наказів про сумісництво або інший документ. - додається копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд працівників (у разі наявності працівників) та копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд учасника у разі надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. Документ має бути чинний на момент подання пропозиції. - довідка про те, що працівники їдалень (харчоблоків) (учасник у разі надання послуг самостійно), буфетів забезпечені санітарним і спеціальним одягом та необхідними умовами для дотримання правил особистої гігієни, а саме халатами, фартухами з тканини для отримання та видачі їжі, хустками, ковпаками, фартухами з полімерних матеріалів для миття посуду, до спеціального - халатами темного кольору, гумовими рукавичками, гумовим взуттям.
2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: bbed44164e604f189aa42232e5a83c32
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: b677323f6a22452a8a50903ab6ee4904
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 5
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 7feae76a14354bceb8ad91864070de0a
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 99f8261c19ec4480ade81a5375ebe977
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 810bec2d6b6c486687678749206846a1
Критерій стосується лоту Лот 4
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
1.1. довідка в довільній формі про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 1.2. на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: - не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці (може подаватись копія договору, що виконується); - оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 85d2921177d3466ab58f8003ac34012f
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 96263f6229aa4fad9a64bd22688b512e
Критерій стосується лоту Лот 4
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
2.1. Довідка в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору або довідка в довільній формі про надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. 2.2. на підтвердження надається: - у разі наявності працівників надається копія документу, що підтверджує трудові відносини з працівником (працівниками), які зазначені у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (може надаватися копія витяг з документу) трудових книжок або наказу про прийняття на роботу/призначення на посаду, або наказів про сумісництво або інший документ. - додається копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд працівників (у разі наявності працівників) та копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд учасника у разі надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. Документ має бути чинний на момент подання пропозиції. - довідка про те, що працівники їдалень (харчоблоків) (учасник у разі надання послуг самостійно), буфетів забезпечені санітарним і спеціальним одягом та необхідними умовами для дотримання правил особистої гігієни, а саме халатами, фартухами з тканини для отримання та видачі їжі, хустками, ковпаками, фартухами з полімерних матеріалів для миття посуду, до спеціального - халатами темного кольору, гумовими рукавичками, гумовим взуттям.
2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 9f29d79e94e847cfa3a5a7462cc9985b
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 844f77f458904281b8a4de209ec95b36
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 4
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 8cc38939f7024bab8e31741bb24b3203
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 4ad19877133b42638fb573c91a15c196
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: e4bc1db4c4a7405487ecec18ad8d7c15
Критерій стосується лоту Лот 3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
2.1. Довідка в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору або довідка в довільній формі про надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. 2.2. на підтвердження надається: - у разі наявності працівників надається копія документу, що підтверджує трудові відносини з працівником (працівниками), які зазначені у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (може надаватися копія витяг з документу) трудових книжок або наказу про прийняття на роботу/призначення на посаду, або наказів про сумісництво або інший документ. - додається копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд працівників (у разі наявності працівників) та копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд учасника у разі надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. Документ має бути чинний на момент подання пропозиції. - довідка про те, що працівники їдалень (харчоблоків) (учасник у разі надання послуг самостійно), буфетів забезпечені санітарним і спеціальним одягом та необхідними умовами для дотримання правил особистої гігієни, а саме халатами, фартухами з тканини для отримання та видачі їжі, хустками, ковпаками, фартухами з полімерних матеріалів для миття посуду, до спеціального - халатами темного кольору, гумовими рукавичками, гумовим взуттям.
2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 0e84437c202a4968a33117951b8a0240
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: aa0253c249dc4e1092f737c84532f55a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 3
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 45c2e6b9613a43a2a41ee95e1a26397c
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 1ab77fdd0ddc43648cdeac10772e7d91
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 8569d24bda0f48e1ad669ad3db8cc406
Критерій стосується лоту Лот 2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
1.1. довідка в довільній формі про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 1.2. на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: - не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці (може подаватись копія договору, що виконується); - оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 50bc2e3bfbd84ec4bbc04037fa9819db
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 365dd662d59144ec921355efa6114c6c
Критерій стосується лоту Лот 2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
2.1. Довідка в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору або довідка в довільній формі про надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. 2.2. на підтвердження надається: - у разі наявності працівників надається копія документу, що підтверджує трудові відносини з працівником (працівниками), які зазначені у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (може надаватися копія витяг з документу) трудових книжок або наказу про прийняття на роботу/призначення на посаду, або наказів про сумісництво або інший документ. - додається копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд працівників (у разі наявності працівників) та копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд учасника у разі надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. Документ має бути чинний на момент подання пропозиції. - довідка про те, що працівники їдалень (харчоблоків) (учасник у разі надання послуг самостійно), буфетів забезпечені санітарним і спеціальним одягом та необхідними умовами для дотримання правил особистої гігієни, а саме халатами, фартухами з тканини для отримання та видачі їжі, хустками, ковпаками, фартухами з полімерних матеріалів для миття посуду, до спеціального - халатами темного кольору, гумовими рукавичками, гумовим взуттям.
2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 82a513e7350e4a94b230aea4399ecfe3
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 5544e4969c654f09959b70924eeb6be7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 2
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 71977c458e3a4851911337943e168165
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 95afcbd6af524f8094db3ff9991390da
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: a56e8c239c454fdbacb3dac1e815fe6b
Критерій стосується лоту Лот 1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
1.1. довідка в довільній формі про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 1.2. на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: - не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці (може подаватись копія договору, що виконується); - оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: d2e70a3b2d0c4e0e90272f361aa822c4
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 427dd7269e06406ab9d1d0eaded5c16b
Критерій стосується лоту Лот 1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
2.1. Довідка в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору або довідка в довільній формі про надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. 2.2. на підтвердження надається: - у разі наявності працівників надається копія документу, що підтверджує трудові відносини з працівником (працівниками), які зазначені у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (може надаватися копія витяг з документу) трудових книжок або наказу про прийняття на роботу/призначення на посаду, або наказів про сумісництво або інший документ. - додається копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд працівників (у разі наявності працівників) та копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд учасника у разі надання послуг самостійно учасником процедури закупівлі. Документ має бути чинний на момент подання пропозиції. - довідка про те, що працівники їдалень (харчоблоків) (учасник у разі надання послуг самостійно), буфетів забезпечені санітарним і спеціальним одягом та необхідними умовами для дотримання правил особистої гігієни, а саме халатами, фартухами з тканини для отримання та видачі їжі, хустками, ковпаками, фартухами з полімерних матеріалів для миття посуду, до спеціального - халатами темного кольору, гумовими рукавичками, гумовим взуттям.
2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 5cd43a51baa04feb91b2c18a45e715e5
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 2804574529d34cb3820f636bcf930f2d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 1
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: adfa18c6b3444cb988082da46b1eed43
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 4d10d11889924717a161d1d7d7c0651b
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 5dd444e5f99b478d9edb1039cb15bb21
Критерій стосується лоту Лот 5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
1.1. довідка в довільній формі про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 1.2. на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: - не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці (може подаватись копія договору, що виконується); - оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 6f276625761846ab9078c9bae0a78090
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c456e9b2adde4e8fb392c07a532a82a9
Критерій стосується лоту Лот 7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
1.1. довідка в довільній формі про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 1.2. на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: - не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці (може подаватись копія договору, що виконується); - оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 17ece0297504454b8d3ca1fd68936a01
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 857b95d393804ef5a5bade7b337fe2ea
Критерій стосується лоту Лот 3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
1.1. довідка в довільній формі про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 1.2. на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: - не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці (може подаватись копія договору, що виконується); - оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: e5224e392e2241e19ee10a8e1463f1e9
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 1143645f53b4474b9af9f3d43ec74790
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: fcf8582b0a2d4a0486039d6274450075
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: e42e1ee7d6d0440abffdfc431c5ff72d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 0212bb738aa1412594d4c6bccadc838f
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 29c30bfc58734c149a46f8006431c0d3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Мова тендерної пропозиції
ID: 8c7d610e827e43cfa40e27f3b3b452ec
Очікуване значення :
ukr
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 38923222fe464d219387ca94f133099d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.08.2025 16:07
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 4c6cb4fe63c84e24a1da6ea023d0e5ec
Очікуване значення :
90