• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Перець солодкий свіжий, подовженої форми, ДСТУ 2659,Помідори (томати) свіжі, польові, видовжені, ДСТУ 3246,Огірки свіжі, польові, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247,Кабачки свіжі, першого товарного сорту, довжина 7-26 см,Баклажани сортів подовженої форми, довжина плоду не менше 10 см, ДСТУ 2660,Капуста цвітна свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 3280,Нектарини свіжі, першого товарного сорту, не менше 45 мм , ДСТУ 7025,Сливи свіжі, середньоплідні, сорт перший, від 28 мм,Груші середньостиглі, першого товарного сорту, діаметр не менше 65 мм

УМОВИ ПОСТАВКИ 2.1. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. 2.2. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 дні до терміну поставки письмово. 2.3. Частота та обсяг завозу товару і продовольчої сировини повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад освіти. 2.4. Кількість і асортимент товару визначається відповідно до потреби Замовника в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації, зазначеної у додатку № 1 до цього Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору. ПРИЙОМ ПО ЯКОСТІ ТА КІЛЬКОСТІ 3.1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає ДСТУ, постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами та доповненнями), тощо. Якість товару, що постачається, повинна відповідати державним стандартам, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації. 3.2. Кількість товару має відповідати Заявці Замовника, упаковка – санітарно-гігієнічним нормам. 3.3. У випадку виявлення неякісного товару після отримання, виклик представника Постачальника та заміна товару є обов’язковим. 3.4. Якісний прийом товару здійснюється Замовником у відповідності до законодавства. 3.5. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. 3.6. Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. 3.7. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість товару – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах). 3.8 Для підтвердження відповідності постачальника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Постачальнику на момент укладання договору необхідно надати наступні документи: - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей та на ім’я Перевізника,якщо надаються послуги перевезення, який(і) виданий(і) акредитованим органом з оцінки відповідності . - Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей; - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей; - Сертифікат на СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей; - Копія чинного сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання(ДСТУ ISO 28000:2008 виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Постачальника. - Чинний Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий на ім’я Постачальника . Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, надання послуг складування та зберігання, іншої допоміжної діяльності у сфері транспорту – якщо учасник не є виробником товару - Документ Держпродспоживслужби, виданий Постачальнику не раніше 2024 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, із відсутністю фактів виявлених порушень. - Копія акту складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти невиробниче та/або складське приміщення та транспортування. - Документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами (надається на складські приміщення) - Документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженим органом (надається на транспортування) 3.9. Терміни реалізації визначаються підприємством-виробником або підприємством-постачальником. ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ. В період дії цього договору ціни на товар не змінні, крім погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Постачальник надає відповідні висновки аналізу ринку та цін в регіоні, надані компетентними державними органами (регіональними відділеннями торговельно-промислової палати, статистичні довідки) виданих на ім’я Постачальника. Вищезазначені документи мають обов’язково містити інформацію про середньо ринкову ціну за одиницю товару на день подання письмового звернення. На підставі отриманих документів Сторони укладають додаткову угоду до Договору щодо зміни ціни за одиницю товару (шляхом коригування кількості товару) та викладення Додатку № 1 (Специфікації) цього договору у новій редакції. 4.4. Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. 4.5. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. ПОСТАВКА ТОВАРІВ 5.1. Товар постачається протягом одного календарного дня з дня заявки від Замовника, протягом 2025 року щотижня з 7.00 до 16.00 годин, транспортом Постачальника згідно заявки Замовника. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення товару, визначеного у додатку № 1 до цього Договору, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам. 5.3. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар. 5.4. Постачальник за цим Договором здійснює поставку та відвантаження товару за адресою: Вальдорфський НВК, пр. Олександра Поля, 133, м. Дніпро, 49055. 5.5. Товар поставляється Постачальником відповідно графіку та маршруту постачання, які узгоджуються сторонами під час укладання договору. 5.6. Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Замовнику документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору, та нормативно-правових актів, а саме: декларація виробника та/або сертифікат якості на товар (оригінал або копія) та /або протокол дослідження (випробувань) та/або Експертний висновок про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа, виданого на ім’я Постачальника акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією. 5.7. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. У цьому разі видаткові накладні Сторони не підписують. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.8. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно (упродовж 2 годин) повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.9. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). 5.10. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору, а якщо вони не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику (у спосіб визначений Замовником-Постачальник самостійно здійснює вивіз товару із закладу Замовника) та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.11. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.10 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.12. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Замовником товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник має право відмовитися від прийняття товару, який не відповідає умовам цього Договору.

Завершена

30 804.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 77f5eaa22ec845a58ebc29304930ec1a
Критерій стосується номенклатури Перець солодкий свіжий, подовженої форми, ДСТУ 2659
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Відповідність ДСТУ 2659
ID: 11eb0c3e3797490e9086970424cd14a2  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Розмір плоду
ID: f8e53b080e64481c9573c1394c31d2a8  
Очікуване значення : довжина не менше 6 см  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Сорт
ID: 40915d0cef7743f7afc3597369c09eec  
Очікуване значення : подовженої форми  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 7b659b97781748cab41b5d4e37e62443
Критерій стосується номенклатури Капуста цвітна свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 3280
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Відповідність ДСТУ 3280
ID: e2af801a92494dc18206848233cbeae7  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Товарний сорт
ID: 41b3e4c68e64473b987c8a1d07cb1c03  
Очікуване значення : перший  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: ff3880d44dd24461baf570b0b5932981
Критерій стосується номенклатури Помідори (томати) свіжі, польові, видовжені, ДСТУ 3246
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Колір
ID: 90b80ee27dbf40de9b7eb6317f786a87  
Очікуване значення : червоний  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Відповідність ДСТУ 3246
ID: 25029745cb4e4508bdec27464309ace2  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Діаметр плоду
ID: 1fc6877921be47398e75e4f43fb4745b  
Очікуване значення : не менше 3 см  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Вид плоду
ID: c27d04cc6bf44aaaa1709482808e5439  
Очікуване значення : видовжені  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Тип вирощування
ID: b5ec7a14f5304c6096e27256a141cf4f  
Очікуване значення : польові  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: a4b8c81773d54202a58cb94af2d75b8b
Критерій стосується номенклатури Сливи свіжі, середньоплідні, сорт перший, від 28 мм
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Діаметр плоду
ID: 60d5c52daa8040609ba77b58d057c408  
Очікуване значення : не менше 28 мм  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Різновид
ID: 22a54f60f4f84951be01b505dc13b1eb  
Очікуване значення : середньоплідні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Сорт
ID: da276ac7d44c4c9ea4f57e7bdfff0cb8  
Очікуване значення : перший  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: fdb8b26ddf5842dca02bacc1d62036a9
Критерій стосується номенклатури Баклажани сортів подовженої форми, довжина плоду не менше 10 см, ДСТУ 2660
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Відповідність ДСТУ 2660
ID: 990bb0e50c9f4886a464d3944c2678c2  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Розмір плоду
ID: fa57198254b84df0a46f83d94dddf9f5  
Очікуване значення : довжина не менше 10 см  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Вид сорту
ID: 9c02df5319544b208e5e9a23ea3144f0  
Очікуване значення : подовженої форми  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 02dc5b447edf42ba8c0e4b92ad8547fb
Критерій стосується номенклатури Огірки свіжі, польові, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Відповідність ДСТУ 3247
ID: ed0c1ad020084775af98bec45c1cc9ad  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Діаметр плоду
ID: 2aadd71c12ac4189932fe6feb4b0880f  
Очікуване значення : не більше 5,5 см  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Розмір плоду
ID: 996f2662ad274dacb523845ca83ae876  
Очікуване значення : середньоплідні (до 25 см)  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Тип вирощування
ID: da7014dcd582402583370c31f1c37e34  
Очікуване значення : польові  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: b258e5535b484925b0ca051b7861e9eb
Критерій стосується номенклатури Кабачки свіжі, першого товарного сорту, довжина 7-26 см
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Вид
ID: 99f85fcbc47740609fb628775173c4fc  
Очікуване значення : кабачки  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Довжина плоду (без плодоніжки)
ID: bec189ee03b644cb9822a76d577026f8  
Очікуване значення : 7-26 см  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Товарний сорт
ID: 183de41fc6154f74a71af6600e127363  
Очікуване значення : перший  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: be05e26566a44ba68754f442ac018ee5
Критерій стосується номенклатури Груші середньостиглі, першого товарного сорту, діаметр не менше 65 мм
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Відповідність ДСТУ 8326
ID: 1a1dcf7285f6429fa57ca716947abde5  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Діаметр плоду
ID: 85fa34a60eb94ccbaca2c0d63c191516  
Очікуване значення : не менше 65 мм  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Товарний сорт
ID: bd0451c52c454edd8de1399b085bb36f  
Очікуване значення : перший  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Термін достигання
ID: f9fb4ed388364aae81c9b511ae0a0394  
Очікуване значення : середньостиглі  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: dd51dd7d0454453ca102570fd282e9dd
Критерій стосується номенклатури Нектарини свіжі, першого товарного сорту, не менше 45 мм , ДСТУ 7025
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Відповідність ДСТУ 7025
ID: c9e65e8d84b641cca7551d1422a86cf8  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Розмір плоду за поперечним діаметром
ID: 80628267db244b5c9e8ffe814c213af2  
Очікуване значення : не менше 45 мм  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Товарний сорт
ID: f2df423253e149cf801faba37d1bd521  
Очікуване значення : перший  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.08.2025 15:52
Вид
ID: 0738e53c0c9f4ef0ba76fa0ecfa462a9  
Очікуване значення : нектарини  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження