-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, буд. 29 К)
Завершена
5 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 56 000.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 660cbd903c2247479fd6fde4d0809292
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: f4353bd1feff451b9cd76150e34349ed
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: ac8d7889f9654d51a6d209a31ce10803
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: b1452d6065084080b75efb51d36d88e7
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 3f363f81c2d64503a819e3dc55c0d14d
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 6e2cbc259e3f4fd6be3aa6f22474309e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 8bbba5a70a3c4a2e8f597511ecdf46a8
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 40b43f0d46e349bca78cc02cf1f7a008
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: a7c7b2bec0054770b804b32764ee5d82
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 7e2f100dc8fb4f78b509c2399ba6140e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: fa80e38128f44771b8758fa2434526e9
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2a98f89acd394c02b18d79edbda8f35c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2f0bda2e4ffa48e6845f1853edee7c62
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 750d9685cf0d44b584e9799706ff0718
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: e4a9849b756f4c189ad404559bfcb4a7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 10f163c7a98049a99cd8613744c37f12
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: cd004a458667446ea4df982b6b61e512
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 83c9aa52d0d940099606b8d9dae25c20
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 45db2c879a51452cb2b4d89ab64932d8
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 0ce710ba3daa488db9cca0da2c994033
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: ad86486204ee4b2993b43cc35c97d1fb
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 342ec089947446d082f96248183e529b
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 95243bee6ba14777ae4114a4a59fe730
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, буд. 29 К)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Довідка у формі таблиці -Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: не менше 1 (одного) начальника дільниці, не менше 1 (одного) кошторисника, в тому числі не менше 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання працівників, які виконують роботи з підйомних підвісних колисок та риштувань на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті»», 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання робітників, які керують підйомниками, та виконують роботи з робочої платформи за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопіднімальних кранів, піднімальних пристроїв і відповідного обладнання». Водночас обов’язкова наявність 2 працівників, оформлених за основним місцем роботи, які пройшли навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці", 2 працівників- які пройшли навчання посадових осіб та спеціалістів за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті", 1 працівника- який пройшов Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. З метою підтвердження працевлаштування працівників необхідно надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з усіма додатками, а також квитанцію про прийняття органом контролю такого податкового розрахунку. У разі учасник не подає такі документи до контролюючих органів, він надає пояснення з посиланням на законодавчу базу.(Довідка у формі таблиці -Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: не менше 1 (одного) начальника дільниці, не менше 1 (одного) кошторисника, в тому числі не менше 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання працівників, які виконують роботи з підйомних підвісних колисок та риштувань на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті»», 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання робітників, які керують підйомниками, та виконують роботи з робочої платформи за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопіднімальних кранів, піднімальних пристроїв і відповідного обладнання». Водночас обов’язкова наявність 2 працівників, оформлених за основним місцем роботи, які пройшли навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці", 2 працівників- які пройшли навчання посадових осіб та спеціалістів за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті", 1 працівника- який пройшов Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. З метою підтвердження працевлаштування працівників необхідно надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з усіма додатками, а також квитанцію про прийняття органом контролю такого податкового розрахунку. У разі учасник не подає такі документи до контролюючих органів, він надає пояснення з посиланням на законодавчу базу.)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 4218e3a6769c4f58b910ab737d24f813
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: b0d3252b0b28451fb0cd8eb36ee25c8c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, буд. 29 К)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: cbf5dae7501a446db738568542bd3cc9
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 4adae767f70c4e8ca22c461df72d2193
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 072882760f0643fea6f85b5f0b7e596b
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, буд. 29 К)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону(На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону)
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону
ID: 4c7674f9b4614cb5b98a805f80c3804d
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9554868ef9464c978a9192630027c2fb
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, буд. 29 К)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс/ складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. З метою підтвердження надати копії або скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями (договір оренди/право власності, тощо).(Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс/ складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. З метою підтвердження надати копії або скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями (договір оренди/право власності, тощо).)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 888c491a8bcc4e559a670ccf616a4503
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: a5ddfcfd130f4e63b6e89b46949ef08a
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт покрівлі у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, буд. 29 К)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
. Довідка про виконання аналогічних договорів Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та можливе отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія договору або копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також копія/сканкопія акту/тів приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій(. Довідка про виконання аналогічних договорів Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та можливе отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія договору або копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також копія/сканкопія акту/тів приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: f7d32361c205407497516480cbcd8225
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: a0268edfa21c4b1d994f8da0bbe554db
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 449755c42091431497739ff81fb2437d
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 39fa6b97a5a546b78b755d63419e4b5e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 4c2da3ecd49342069a873ec14bf49fb2
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: abaf11e4e0ab411eac7306c4945a2ea4
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Мова тендерної пропозиції
ID: 5022911bc19e49eca2bdb191c3e6f669
Очікуване значення :
ukr
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 0be7bbbf4a5e4cc88efa2a1fe387719d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.08.2025 15:52
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 0920c529c165448d819180c3a8eb9566
Очікуване значення :
90