• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення проєктно-кошторисної документації та отримання експертного звіту по об’єкту: «Нове будівництво корпусу серцево-судинної хірургії та сховища цивільного захисту з надбудовою медичних приміщень КНП «Черкаський обласний кардіологічний центр Черкаської обласної ради» за адресою вул. Мечникова, 25 в м. Черкаси»

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 55b1d230b5f6010e89048d6d8f14bc26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e12a8bb3ffe0023d52fc9a77f42d229c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e5e1f63d4a6512368da972a24daf7bf3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a107b6b2db059132670657952b717e29
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f2c207d97f1808ca72fa37d5ace82e7d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d66f14d838ad286f503f4da773ad207f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ce6c9e32e22eb35033425aa9f6d82029
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 6aed6b62d0534f20271072c2beda7d76  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 1414c2d39a358638b55b24e7180a715d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9c27050187758584b509714a806d704a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 67a1ed9adb26762b91f5d807012b1384
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ecf14c9b486443a55319681f9ede8282  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7bb7ab8a5f9eaaed86224d8347308318  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 59c3bb44c8fad1103124eb5c3e4641e9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 739b13d4de3f17e0885b231d73597a94  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1966e2107cd273eb5cc4b8d7bb9525d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 29fdfdd244db0757c464243a68ee3265  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6ff0412253e7627c13cebe11db0241b8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 144ed404624d36b12802310369f1e155
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 58990b9b192c9210e0b920644d074109  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a9c88d2f830f19b8f8dd56c04ff25cf6  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6cc8150550d55723cabd22f1b8f23bbe  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 4000ca24940ffff6fe7c210f96f646b1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Документ
Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. Фінансову звітність за останній звітній період: 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан); 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства; 1.3. Звіт про рух грошових коштів; 1.4. Звіт про власний капітал; 1.5. Примітки до фінансової звітності; Або 1.6. звіт про фінансовий стан за останній звітній період (форма № 1м Баланс або форма № 1мс Баланс та форма № 2м Звіт про фінансові результати або форма № 2мс Звіт про фінансові результати). Надана фінансова звітність повинна підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.)
Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»
ID: ea55aae35589098b9709de18be2d87b8  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a76ad2cd2efd79176fdf136ad5deb702
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Документ
Щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(1) Довідку за формою встановленою нижче, яка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені до виконання договору: Учасник подає інформацію відповідно до даної форми Форма 2.1 Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання договору: № п/п ПІБ Посада Освіта (навчальний заклад що закінчив, отримана спеціальність) Підстава взаємовідносин з учасником (найменування документа, який підтверджує наявність взаємовідносин з учасником)* Досвід роботи за займаною посадою в учасника місяців/років Зазначити сертифікат (якщо передбачається): - номер та дата видачі; - термін дії 1 2 3 4 5 6 7 1 Архітектор з архітектурного об’ємного проектування Обов’язково 2 Провідний інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 Обов’язково 3 Провідний інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 Обов’язково 4 Головний конструктор 5 Головний фахівець технолог 6 Головний фахівець ОВ 7 Головний фахівець ВК 8 Головний фахівець ЕТР 9 Інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань Обов’язково 10 Інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації Обов’язково 11 Провідний інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 Обов’язково 12 Інженер відповідальний за енергоефективність 13 Інженер відповідальний за структуровану кабельну мережу 14 Провідний експерт будівельний з технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 Обов’язково Уповноважена особа учасника _______________________________ (ПІБ, підпис) * У разі, якщо учасник у колонці 2 Форми 2.1. вказує ПІБ працівника субпідрядника/співвиконавця, то в колонці 5 учасник зазначає документ щодо взаємовідносин працівника з субпідрядником/співвиконавцем та найменування субпідрядника/співвиконавця і надає на нього документи передбачені пунктом 3 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації. Дійсність, чинність та відповідність Сертифікатів перевіряється в реєстрах на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва: https://e-construction.gov.ua/reestri. 3) На підтвердження інформації зазначеної в колонці 5 Форми 2.1 учасник у складі тендерної пропозиції надає: - або скан-файл оригіналу наказу про прийняття на роботу; - або скан-файл оригіналу цивільно-правової угоди. 4) У разі залучення учасником працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід субпідрядника/співвиконавця, учасник у складі тендерної пропозиції надає лист (и)-погодження від кожного субпідрядника/співвиконавця із зазначенням переліку працівників, які будуть залучені до виконання договору з посиланням на номер закупівлі UA_____________________________. 5) На підтвердження інформації зазначеної в колонці 7 Форми 2.1 учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-файл відповідних сертифікатів, які зазначені в колонці 7 Форми 2.1. 6) Довідку за Формою 2.2 щодо наявності у головного інженера проекту ГІПа та/або головного архітектора проекту ГАПа досвіду виконання робіт, а саме нове будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт закладів охорони здоров’я з підтвердженням інформації скан-копією позитивного висновку експертизи проектної документації (разом зі сторінкою додатку до експертного звіту, де вказані ГАП та/або ГІП) з вказаним головним архітектором проекту та/або головним інженером проекту. Учасник подає інформацію відповідно до даної форми Форма 2.2 Довідка щодо наявності досвіду в головного інженера та/або головного архітектора досвіду виконання робіт аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 та/або СС3) № п/п ГІП/ГАП ПІБ Найменування об’єкту № та дата Наказу Найменування контрагента (з зазначенням його місцезнаходження, Ідентифікаційного коду (ЄДРПОУ), контактної особи замовника та його телефону. Зазначити клас наслідків (СС2) та документ, який підтверджує клас наслідків (СС2) 1 2 3 4 5 6 7 1. Головний інженер 2. Головний архітектор Уповноважена особа учасника _______________________________ (ПІБ, підпис) 6) На підтвердження колонки 4 Форми 2.2. учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-файл наказів про призначення головним інженером проекту та/або головним архітектором проекту. 7) У разі, якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців, не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію відповідно до форми 2.4: Учасник не відступає від даної форми Форма 2.4 Довідка щодо залучення субпідрядників/співвиконавців № з/п Найменування суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника Місцезнаходження субпідрядника (повна адреса, телефони) Орієнтовна вартість та % в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику, (грн.; %) 1 2 …. )
Щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: c850fcf8438d723ec8dfe9551c8c15fa  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 4c3969c656f8c383996af2f31a0753c3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Документ
Щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(1) Гарантійний лист про наявність в учасника офісу/офісних приміщень відповідно до нижче зазначеної форми 1.1 на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), завіряється підписом уповноваженої особи на підпис документів пропозиції та печаткою (печаткою у разі її використання), а саме: Учасник подає інформацію відповідно до даної форми Форма 1.1 Гарантійний лист про наявність офісу/офісних приміщень Ми (вказати повну назву учасника), в особі _______(посада, ПІБ)__________ гарантуємо наявність офісу/офісних приміщень для виконання робіт в необхідній кількості, якості та обсягах згідно технічного завдання Замовника, а саме: 1. Фізичне розташування офісу: 2. Юридичне розташування офісу: 3. Площа офісних приміщень: 4. Форма власності (оренда чи власне): 5. Орендодавець: (пункт заповнюється у випадку оренди приміщення) Найменування: Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: Контактний номер телефону: Уповноважена особа учасника _______________________________ (ПІБ, підпис) 2) Гарантійний лист про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що буде використовуватися ним для виконання договору про закупівлю відповідно до нижче зазначеної форми 1.2 на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), завіряється підписом уповноваженої особи на підпис документів пропозиції та печаткою (печаткою у разі її використання), саме: Учасник подає інформацію відповідно до даної форми Форма 1.2 Гарантійний лист про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Ми (вказати повну назву учасника), в особі _______(посада, ПІБ)__________ гарантуємо наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт в необхідній кількості, якості та обсягах згідно технічного завдання Замовника, зокрема: № п/п Найменування обладнання, програмного продукту, що вимагається Замовником Найменування обладнання, програмного продукту, що пропонується учасником Наявна кількість, що пропонується учасником, але не менше ніж встановлена вимога Замовником (зазначається учасником) Власне/ Орендоване/ Залучене субпідрядником/ співвиконавцем У разі оренди/ залучення субпідрядником/співвиконавцем обладнання, програмних продуктів зазначити орендодавця/ субпідрядника/співвиконавця 1 2 3 4 5 6 1. Персональних комп’ютерів (ноутбуків) Не менше 3-х 2. БФП для сканування, копіювання та друку документів, в тому числі для друку креслень Не менше 1-го 3 Програмне забезпечення АВК 5 (або еквівалент) Не менше 1-го Уповноважена особа учасника _______________________________ (ПІБ, підпис) 3) На підтвердження інформації, вказаній у довідках форми 1.1.-1.2. про наявність офісу/офісних приміщень, наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник в складі тендерної пропозиції надає: Оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджує (ють) право власності або користування чи залучення: договір(и) оренди з актом (ами) приймання-передачі приміщень (для приміщень), для іншого: накладн(і) та/або акту (ів) приймання-передачі та/або акт приймання-передавання основних засобів (форма №03-1) та/або інвентарні картки обліку основних засобів (форма №03-6), що підтверджує (ють) придбання (наявність) даного устаткування/обладнання/, матеріально-технічної бази, технологій, та/або договору (ів) оренди, які повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції, на програмні продукти надати скан-файл ліцензій або сертифікатів, або ліцензійних договорів. 4) У разі залучення відповідно до форми 1.2. обладнання, матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-погодження щодо залучення спроможностей від субпідрядника/співвиконавця з посиланням на номер закупівлі UA_____________________________.)
Щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 400a970287e4f8c9556f895a2ebce500  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 59780d0e8807c209756cebcc6ac62d68
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 067aa8fa2973aa116a56a9cab1e302ab  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 7f9f6651aadfd586391ae8d2076c3c41  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0ad6c86caafc3a8741b2b62b5bf32105
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Документ
Щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1) Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за встановленою формою щодо виконання аналогічних договорів на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації щодо будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту закладів охорони здоров’я за 2020-2024 роки (не менше 2-х). Учасник не відступає від даної форми Форма 3.1 Довідка щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № п/п № та дата Договору Предмет договору Сума договору Найменування контрагента (з зазначенням його місцезнаходження, Ідентифікаційного коду (ЄДРПОУ), контактної особи замовника та його телефону. Зазначити клас наслідків (СС3 та/або СС3) та документ, який підтверджує клас наслідків (СС2 та/або СС3) Рік виконання договору 1. 2. …. Уповноважена особа учасника _______________________________ (ПІБ, підпис) Аналогічним договором слід розцінювати договір, предметом якого є виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації об’єктів нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту закладів охорони здоров’я, класу наслідків (відповідальності) СС2 та/або СС3, з отриманням позитивного висновку експертизи. В разі якщо договір не містить інформацію стосовно категорії об‘єкту Учасником додатково надається скан-файл документа, що містить таку інформацію. 1) Учасник повинен надати для кожного вказаного у довідці (п.1, розділ ІІІ, Додатку 3 до Інструкції) аналогічного договору: копії документів, що підтверджують факт приймання виконаних робіт, згідно кожного договору (акти приймання-передачі, тощо) разом з копією позитивного звіту експертної організації, яким підтверджується, що саме Учасник був генеральним проектувальником. 2) Учасник повинен надати копії листів відгуків від замовників по співпраці з учасником щодо договорів, які зазначені в довідці (п.1, розділ ІІІ, Додатку 3 до Інструкції). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, з зазначенням предмета договору, дати і номера договору (на який надано відгук), вартість договору, підтвердження належного виконання робіт виконавцем, інформації щодо відсутності претензій щодо невиконання умов договору.)
Щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 99a34f8408e8755e3f1b85c6a4c09ea2  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9b3611dad19cd08494567d034e875362
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d6ea24a9bc596f44975e3fc0568730dd  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9516bbf770f81acca5b84c959a6a21fc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e7f53c46f5a91cb3a068c6ee62caacef  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 75e6913d8ebfe64ff70cbb15d71490a6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Мова тендерної пропозиції
ID: e261b8161ed9f791e2a7c76c3e129ff9  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 03d3dba1fa0f4413a3ec2f5584e015c2
Критерій стосується лоту Виготовлення проєктно-кошторисної документації та отримання експертного звіту по об’єкту: «Нове будівництво корпусу серцево-судинної хірургії та сховища цивільного захисту з надбудовою медичних приміщень КНП «Черкаський обласний кардіологічний центр Черкаської обласної ради» за адресою вул. Мечникова, 25 в м. Черкаси»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Документ
Страхова гарантія(Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5% від очікуваної вартості закупівлі - 25 000,00 грн. - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензія на здійснення діяльності із страхування відповідно до класу 16 страхування, інформація щодо якої міститься в ДРФУ (надається у вигляді витягу із Державного реєстру фінансових установ). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1)закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2)укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3)відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4)закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацем п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей (з урахуванням пункту 47 Особливостей); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 1193d4e2353c40b6b3b64e26622f67e7  
Очікуване значення : 0.5  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5% від очікуваної вартості закупівлі - 25 000,00 грн. - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензія на здійснення діяльності із страхування відповідно до класу 16 страхування, інформація щодо якої міститься в ДРФУ (надається у вигляді витягу із Державного реєстру фінансових установ). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1)закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2)укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3)відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4)закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацем п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей (з урахуванням пункту 47 Особливостей); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 23448abd1ea645b49cada264d531cfb3  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: f5dcbf3e9c51a765f5b5180e091b8f4a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.08.2025 09:30
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 03a0f77912c68f91c296795dad5ef04f  
Мінімальне значення : 90