• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

"Капітальний ремонт харчоблоку Бахмацького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №5 Бахмацької міської ради за адресою : Чернігівська обл., Ніжинський р-н, м. Бахмач, вул. Олега Мартинова,3 (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

18 519 684.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 185 196.84 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 022a865660e4466f9461bb678eaa9974
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 870f50ba5f7543d09625190cf60fc69a  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 92334edcd890467ebc18c9081f827311  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 610f2db4bcf64280b4c03f908830eb5b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: d8f98523690340d5adedbd230ee48bed  
Очікуване значення : Так  
Наявність антикорупційної програми
ID: 35dfb5e51f1b4852a02f5011922a0c14
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e616f5375ac84922afe24ed7c26b65e6   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 9e38d1ebae0341c584c7dc05b6cd00f7   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 43ebe519781b42e29737678b54e84716
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 7ebc9c2404884fe98a07b663616e8d0c  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 2e739a2419c6453fbc491144e04aaca0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 1c74173ac9ad45d3947e7cc4101a9470  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: fbc324a6b35544e6b2c6fd53c2ff0bef  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4c5ef745b9dd4ed5a22ac2b06e1d826c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 08f0a92cce244ecba34bc0c8c9ff2a48  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 22afd1f0e7a84988a37227a5fcf78ba8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 54ed947c8b9548ed86d799acbdcd832c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 00a186f0dae340bea0b8aebbd2aa7c9f  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 71a63899d4824ebc9e351229c86721c7  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: d758d3b6dbe84e128720a68efcebbca6  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: a154686dec4448a394828a0b16acc3bf
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: a76bf1cbda1f409aae96605b48b620a1  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 43130dca31014081bb3933c13130dddd  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 2436624a7c19424ea2feeb443c47e8a7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 4ab247133bcb439ea5ba11cae04aa9e7  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: f513a34b5aef49b1b7095d74b0502f85
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: f54bd893d09140c6963f0342d8d0d9d9  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: cc928c94d91047edae20462bebce2c67  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: d36eb9dd56a94aa38a14e47098e55778
Критерій стосується лоту "Капітальний ремонт харчоблоку Бахмацького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №5 Бахмацької міської ради за адресою : Чернігівська обл., Ніжинський р-н, м. Бахмач, вул. Олега Мартинова,3 (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 50aab5efaf5045c98a1e4e5a709add20  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: 40cddb18c32c4d36a59d4659e972b9bb
Критерій стосується лоту "Капітальний ремонт харчоблоку Бахмацького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №5 Бахмацької міської ради за адресою : Чернігівська обл., Ніжинський р-н, м. Бахмач, вул. Олега Мартинова,3 (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Наявність фінансової спроможності Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність — це звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
ID: e7bc7f6d2f8d44468258510cc1cc8c92  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: a3b500f8e31c43ffb7396ed1513c1f98
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 439035a2e7cf46229cbe9ebcc11cf5f5  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 60a3850473364fee97e9b76749fe9663
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: eceeeb4e3fc641b1aab8320c01b9c449  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 18251faf075e424e9cc65da7910e11d2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Мова тендерної пропозиції
ID: 50e4d377c51743fab5566f8f0621bf84  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 82c4bb731a7644a7b2752dc60a8ace2f
Критерій стосується лоту "Капітальний ремонт харчоблоку Бахмацького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №5 Бахмацької міської ради за адресою : Чернігівська обл., Ніжинський р-н, м. Бахмач, вул. Олега Мартинова,3 (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не перевищує 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 50 000 гривень (п`ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант) 2. Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 13 вересня 2024 року № 114), Закону України «Про страхування». 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: o повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; o код банку (у разі наявності); o адреса місцезнаходження; o поштова адреса для листування; o адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; o SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: o повне найменування - для юридичної особи; o прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; o ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; o реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); o серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); o адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: o повне найменування юридичної особи; o ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; o адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: o дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; o назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: o назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; o ліцензія на здійснення страхової діяльності; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: o вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); o вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; o можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их)/ удосконаленого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої/удосконаленої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Гарантія (електронна) повинна бути підписана кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання). Для можливості здійснення перевірки кваліфікованого/ удосконаленого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та електронної печатки банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання) в гарантії (електронній) обов’язково повинний бути зазначений програмний комплекс та його версія, яким накладено такий підпис та печатку (у разі її використання). Форма забезпечення повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі подання гарантії, яка видана страховою організацією, Учасник в реквізитах гаранта (страховика) та принципала (страхувальника) може здійснити доповнення встановленої форми банківськими реквізитами гаранта (страховика) та принципала (страхувальника). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної гарантії, яка видана страховою організацією, то така страхова організація (гарант), повинна мати перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з такою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній гарантії, яка видана страховою організацією, разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції призводять до відхилення такого учасника у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Бахмацький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ст.№5 Бахмацької міської ради Адреса: 16500, м. Бахмач вул. Олега Мартинова,3, Чернігівська обл, Ніжинський р-н тел. +380674612748 ел. адреса: Код ЄДРПОУ 33392680 МФО 820172 Р/р UA 398201720344281013468160005 в ДКСУ м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі (застереження щодо не повернення тендерного забезпечення): 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: a6e44904b56247bfb9f18c57c8a632af  
Очікуване значення : 0.27  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: a121d5637dfc4973bfef43c27e90df85
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: e808bf3332524e3da58532708d1c7075  
Очікуване значення : 100  
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
ID: 9d9c566382114c44823c7544ebd7f9bc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Документ
Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
ID: be948d7174824022bb1bee66dd417952  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
ID: 88093c3ec44b4da38508371aba5e4279  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
ID: a61fb71eb29f464ab8f37421a1725f1f  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.08.2025 23:39
Фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
ID: 5d0b3546a35a4f8eaf6b49e1496a1609  
Очікуване значення : Так