• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)

Закупівля проводиться за рахунок коштів донора та в рамках проекту «Суб’єкти системи охорони здоров’я за сталу профілактику та впровадження розширених скринінгових програм на територіальному рівні», що фінансується Європейським Союзом через Орган управління Програми Interreg ( Interreg VI-A) NEXT «Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна,представлений Міністерством закордонних справ і торгівлі Угорщини (Ministry of Foreign Affairs and Trade of Hungary) в рамках Грантового договору HUSKROUA/23/RI/2.1/032

Торги відмінено

18 780 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 187 800.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність антикорупційної програми
ID: 15e77e579fc54c2e92740cac7c12bc94
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 92f918fe177147fcbebfe84766f385ec   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 3ae332f3d42841c2941bb4824573aa4a   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 8c7d9b25eec54071a0665f316ebcb9cc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 2710e85249c5414faecd348d0faa956c  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 614f9bc270de4414849c82be12440c82  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: a1d86c46f8614ceb95a5ccb6b62a4749
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 601540aec8444ce794e6037aa3c15596  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: ea48ae040b5447c5a131886affb15ca8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 9956fe361d074de2bf5a9a92d9345225  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: b9aec61d6e2447fcbf392ac66c4061f5  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: b6df53f1ba954c9fa27203453506b4b8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 07c07f2a69c94ae7bbb231dfabfc8b3b  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 1d954323dcd940c4b9e22103d914f064  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f7de43c33029456884df61d23d24d80a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e190d4f908b14e33b422b89fdf115299  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 082f27d1b78441dd93eaf375fd06b8ed  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 82603515c3b34190bb3ebcb99a2a5a63
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: d447c62c76ed4e20afbd677553e71447  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 9ca40ed424434c198c9796351ba4c01a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 047f686a99e749e880ce25a794fe87f5  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 1ed906dfd1f04c25b1e71ffb433f1a09  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: fa24e5057ed947f1872822418250b7cd  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 0fd0de72a78542748cd98c570117df59
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 5302a6955765466dbea2c6cb7d2c1776  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: ac78efb75bfa49e2934f86b50bded200
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ID: df4fbc1df4094ac4887ad383dffbaf6f  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: e7ee5fc89834427ca3200a75bffc9c8f
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Пов'язана тендерна документація: Довідка працівники.docx 7fd588da9e6a41228a016a9ce4ce284d
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
ID: b8c3be856fed42989d8b3ff2e42b3f36  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 7da331444a2a490bb5c8e9a863987efd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 27ae236361e0444085d659d48285b774  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 966c7b0b70fd4ecc85b3fc31b27f2691  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: e9ac3908808c4d2aa8bb5dbaa12e0e6d
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Пов'язана тендерна документація: Довідка МТБ.docx f0ef03c5c0434fc7bd26481ca403ab41
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 929c09878eac496b9feb85f12b20b407  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 204c1bc46bb54373a96f7eb217448cbe
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Пов'язана тендерна документація: Довідка аналогічний договір.docx af5703bcbabd4dfda4c355c9ac05d4a1
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 0e16fcf2d4d641adae93fb9b40d5cfb9  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2731cee3f17749be95dc06a8d6b03283
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 2ae254a6af85426c89cab3bc2d7bfb1c  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: c5f4f5604c9343908628b2700e7e5245
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 37658964b0ec4d2f8ac37887f1b83e10  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 043c37ca1a6146c5814000a71f3ec540
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Мова тендерної пропозиції
ID: 7d5b9366c8e64146936d83228f97c265  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 4ae10d3201074d89b654cf4f9a00cb54
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Забезпечення тендерної пропозиції надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 93 900,00 ( Девяносто три тисячі девятсот тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: ) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата Забезпечення тендерної пропозиції надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 93 900,00 ( Девяносто три тисячі девятсот тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX- XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно- телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 3f72bcfe7ace42bf8686e1ed1f436d1b  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 0d6d789a34ad49cead28ee690bd189fc
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: c6f25dd5afee459888ef0b89ffe86ba3  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Документ
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору - 5 % від вартості договору; ( 939 000, 00 гривень) – Дев’ятсот тридцять дев’ять тисяч гривень 00 копійок) - вид забезпечення виконання договору: електронна банківська гарантія. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення в разі невиконання або неналежного виконання Переможцем/Постачальником своїх зобов'язань, визначених у договорі про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: aa36e9cf70b54bdd9c317e109300c12a  
Очікуване значення : 5  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 22316ef0087142c2a2e64e5965f8e090
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.08.2025 11:05
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 2e7921fead6b46389b9af56b69ede903  
Очікуване значення : 120