• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

код ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер для сміття 1,1м3, металевий з оцинкованим покриттям, на колесах, з кришкою)

Поставка ТОВАРУ проводиться протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Павлоград, м Кам’янське (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ. Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акту прийому-передачі товару та видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупиненої, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акту прийому-передачі товару та видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.

Завершена

45 000.00 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: d0de6d446ea74eb396dfcb92986a775b
Критерій стосується номенклатури Контейнери спеціально призначені для збору твердих побутових відходів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 10:38
Колір
ID: db85ace259eb4ba092e327d9c970d2c3  
Очікуване значення : сірий  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 10:38
Матеріал кришки
ID: 766ddac5a1064bfd9d8cee7c4ad208bb  
Очікуване значення : метал (гарячеоцинкований)  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 10:38
Матеріал бака
ID: 358470521c1b406ca7cda68886656726  
Очікуване значення : метал (гарячеоцинкований)  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 10:38
Стандарт виготовлення
ID: 1ac89e3d95aa43ae90670dcd6df5d9c6  
Очікуване значення : EN 840-3  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.08.2025 10:38
Внутрішній об'єм
ID: 5bd7ff8809844078acea149f620e258b  
Мінімальне значення : 1100  
Максимальне значення : 1100  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження