• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК 021:2015 код 33190000-8 – «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G; Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 18G; Система: ПР (інфузійна), стерильна, апірогенна, нетоксична, з регулятор швидкості потоку, тип з'єднання: Luer Loсk, без ін'єкційної голки, довжина: 1800 мм, інфузія під тиском, з додатковим ін. портом, кількість потокових трубок: 1)

Розрахунок з Постачальником за Товар здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на банківський рахунок Постачальника. Оплата за товар, який поставлено Постачальником, проводиться за фактом поставки у строк до 14 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. Замовник проводить розрахунки за Договором після отримання товарів, на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14 робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Замовник не несе відповідальності за затримку банком (ДКСУ) перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку (ДКСУ). Замовник має права затримати оплату за Товар, якщо видаткові накладні чи Акт приймання-передачі товару не відповідають вимогам передбачених законодавством або містять помилки, чи розбіжності. Замовник зобов’язаний попередити Постачальника про недоліки у одержаних документах протягом 5 робочих днів із дня їх отримання. Подальший розрахунок буде здійснюватися тільки після виправлення помилок в первинних документах Постачальником. Днем оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Замовника. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. Товар поставляється за попередньою письмовою заявкою Замовника, відправленою на електронну адресу Постачальника, в кількості та у строки, що не перевищують 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки Замовника, яка надається Замовником Постачальнику в письмовій формі (в т.ч. за допомогою електронної пошти). Приймання-передача товару проводиться виключно протягом робочого часу установи Замовника та здійснюється уповноваженими представниками Сторін за актом приймання-передачі або накладними, у яких зазначаються: назва і походження товару, номер, серія, кількість, виробник Товару і його офіційна та поштова адреса, місце виробництва Товару, ціна за одиницю Товару з ПДВ та сума з ПДВ (обов’язково зазначити ставку ПДВ 20% чи 7%). У разі виявлення недостачі товару, його некомплектності, відсутності документів підтверджуючих якість товару або невідповідності умовам договору складаються відповідні акти за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару, який є підставою для повернення усієї серії Товару Постачальнику. Постачальник самостійно та за свій рахунок, проводить розвантажування товару до місць використання (зберігання) товару. Місце поставки товарів: Постачальник забезпечує поставку товару за власний рахунок на склад Замовника за адресою: 61024 м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 82. Строк поставки товару - до 31 грудня 2025 року включно. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) попередньо повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail чи за месенджером телефонного номеру) не менше, ніж за 1 (один) робочий день, про дату та орієнтовний час поставки Товару. Товар приймається: за кількістю – згідно з Заявкою; за якістю – згідно із сертифікатом якості та декларацією про відповідність (згідно з Заявкою) вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, які є підтвердженням відповідності товару вимогам чинного законодавства. Постачальник зобов’язаний передати Замовнику товар, номенклатура, асортимент, кількість і якість якого відповідає умовам Договору та вимогам чинного законодавства України. Товар має бути упаковано виробником або Постачальником, таким чином, щоб виключити псування або знищення його, на період від передачі до прийняття Товару Замовником. У разі виявлення недостачі чи пошкодження Товару, Замовник зобов'язаний скласти акт виявлених недоліків. В цьому випадку Постачальник повинен власними силами, засобами та за власний рахунок замінити його протягом 3-х робочих днів на якісний. Товар повинен зберігатися та транспортуватися з дотриманням відповідних температурних умов, визначених в інструкції про використання. При пошкодженні упаковок, порушенні умов транспортування і зберігання, відповідальність за зазначені ризики несе Постачальник. Якщо фактичний строк поставки товару (з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний) перевищує строк, визначений п. 4.1. Договору, - така поставка вважається простроченою. Неякісний товар та/або товар, що не відповідає умовам Договору, Замовником не приймається і не оплачується. Датою виконання Постачальником зобов’язань щодо поставки Товару у повному обсязі вважається дата надходження Товару у відповідній кількості та якості, що відповідає вимогам Договору, на склад Замовника. У випадку ненадання всіх перелічених документів, а також поставки некомплектного товару, Товар вважається не поставленим і кінцевий строк розрахунку може переноситися до усунення недоліків. Постачальник повинен передати, поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам, заначеним (наведеним) в специфікації закупівлі. Якість товару підтверджується сертифікатами якості, декларацією про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів та іншими документами, наявність яких є обов’язковою умовою згідно чинного законодавства, на кожну партію товару, поставленого відповідно до заявки Замовника. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Кожне пакувальне місце Товару повинно бути промарковане на тарі (упаковці) чи ярлику відповідно до державних стандартів, технічних умов та/або умов Договору і виконано таким чином, який виключає будь-яке його знищення за час транспортування до Замовника та під час його зберігання останнім. Відповідно до приписів Постанови КМУ № 187 від 03.03.2022 р. «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови КМУ № 822 від 14.09.2020 р. «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» з метою запобігання закупівлі медичних матеріалів, що перебувають в незаконному обігу та з метою своєчасного постачання товару у необхідній кількості та якості, в строк до 5 (п’яти) днів після підписання Договору Постачальник надае оригінал документу (Довідку) про походження товару, якою виробник або представник виробника (повноваження якого підтверджуються документами від виробника товару) гарантує, що товар (який постачатиметься Замовнику) не перебуває в незаконному обігу та буде поставлено вчасно. Довідка має бути адресована Замовнику та містити наступну інформацію: найменування та ідентифікаційний/реєстраційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; країна походження товару. На підтвердження якості товару, в строк до 5 (п’яти) днів після підписання Договору Постачальник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи якості запропонованого товару, шляхом надання на кожен товар/на кожну партію товару завірених виробником сертифікатів якості та/або декларації відповідності. Сторонами в строк до 5 (п’яти) днів після підписання Договору підписується Реєстр документів від товаровиробників (або представників), наданих під час укладання та/або виконання договору, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 2 до Договору). Ненадання зазначених документів та непідписання Реєстру документів вважатиметься відмовою від виконання Договору. Якщо якість Товару виявиться такою, що не відповідає вимогам вказаними в п. 5.1.-5.3., 5.6. Договору, Замовник має право відмовитися від його прийняття та оплати. Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару на склад Замовника повинен становити не менше як 80% від загального терміну придатності. Можливе постачання товару з іншим терміном придатності за погодженням Замовника.

Завершена

79 700.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 961881f5d7104ed7809dd867b23a4b97
Критерій стосується номенклатури Система: ПР (інфузійна), стерильна, апірогенна, нетоксична, з регулятор швидкості потоку, тип з'єднання: Luer Loсk, без ін'єкційної голки, довжина: 1800 мм, інфузія під тиском, з додатковим ін. портом, кількість потокових трубок: 1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Довжина трубки
ID: 2c5add9c947542feae170e3a47487203  
Мінімальне значення : 1800  
Максимальне значення : 1800  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Кількість потокових трубок
ID: 086c833fce634a39be0da113fc4a3cd5  
Мінімальне значення : 1  
Максимальне значення : 1  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Додатковий ін'єкційний порт
ID: 2c26c05a8a334f578c3b4d998b924d5d  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Захист від фотонів світла
ID: 61f04b575bd146ca947e82cb534781db  
Очікуване значення : Ні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Наявність фільтру розміром 0.2 мкм
ID: ef20f2270e24437ba74d3e003eda97ac  
Очікуване значення : Ні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Інфузія під тиском
ID: 5d1407acc69945d3aa1d146edbfaf5b8  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Наявність ін'єкційної голки
ID: 61378d5e946643fe8ad70db55725e0d8  
Очікуване значення : Ні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Тип з'єднання трубки з голкою
ID: ade6f364ee5f4df08b55fac23f58b56f  
Очікуване значення : Luer Loсk  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Регулятор швидкості потоку роликовий
ID: 39559bf366af484ea5819ad06ad8733a  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Стерильність, апірогенність, нетоксичність
ID: 1eb52360e98b43d29d43fe68e6326206  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Вид системи
ID: 98afff10a55e41278d9fdfe762ba2003  
Очікуване значення : ПР (інфузійна)  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 6e342df06aaf4ea1a2dfa12e977c04cb
Критерій стосується номенклатури Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 18G
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Регулятор швидкості потоку роликовий
ID: ab3d2706e52e49daa481421601673f0f  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Матеріал голки для з'єднання з резервуаром
ID: 1d320d8b08154cbf9b39e85032e0b3d4  
Очікуване значення : Метал  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Розмір ін'єкційної голки
ID: 2313a816e93946c2a9f7f03a372a5361  
Очікуване значення : 18G  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Наявність ін'єкційної голки
ID: d3342f65cddf454a82bd29fbd4f3cec3  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Тип з'єднання трубки з голкою
ID: a2bfd322c4c841c586842eb3f57b4811  
Очікуване значення : Luer Slip  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Матеріал ін'єкційної голки
ID: 7cabf8fdad0e4e0090c2bcfe8cf46ba5  
Очікуване значення : Метал  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Стерильність, апірогенність, нетоксичність
ID: cf019f0e559243f6b58074fc71c3cd46  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Вид системи
ID: dd8510a61e4845eea7397821efb72033  
Очікуване значення : ПК (трансфузійна)  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: fde5afcd4ca54d319822522d32b75186
Критерій стосується номенклатури Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Регулятор швидкості потоку роликовий
ID: 54003f41a83841fbb8ec606dd48b857b  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Матеріал голки для з'єднання з резервуаром
ID: a6a8c23e19b3436b8d87982328c378b7  
Очікуване значення : Метал  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Розмір ін'єкційної голки
ID: cdd873afcc03480883db5d10fcc18530  
Очікуване значення : 21G  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Наявність ін'єкційної голки
ID: 0f627838a15d459994c4c06e93be75ab  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Тип з'єднання трубки з голкою
ID: 92fe8331ef714f9d99c4655b2ebad6ba  
Очікуване значення : Luer Slip  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Матеріал ін'єкційної голки
ID: bfadcee942da4bb38655ca3bab072e96  
Очікуване значення : Метал  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Стерильність, апірогенність, нетоксичність
ID: 5ffc0e19f77649aaa1b975101c786fea  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Вид системи
ID: 2142bff7e3ac4170b03dabda383a3d81  
Очікуване значення : ПР (інфузійна)  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 7b89e47fd40f4906b6495ca8e1c31969
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Підписанням Договору Сторони підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання Договору (далі — Забезпечення), але не пізніше дати укладання цього Договору, - у вигляді банківської гарантії (оригінал) від _______ №________, що становить 5 (п’ять) % від вартості Договору. Забезпечення діє протягом всього строку дії договору про закупівлю до повного виконання обов’язків сторін по Договору. У разі продовження строку дії цього договору дія Забезпечення продовжується на відповідний строк. Замовник повертає Забезпечення після виконання Постачальником без порушень зобов’язань по цьому Договору або за рішенням суду щодо повернення Забезпечення у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним, або у випадку розірвання Договору за згодою сторін та за умови, що у сторін відсутні претензії одна до одної, або у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, або згідно з умовами, зазначеними в цьому Договорі, протягом 5 (п’яти) банківських (операційних, робочих днів банку) днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення не повертається Замовником Постачальнику у разі Дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Постачальник не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю (порушення Постачальником умов цього договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) Постачальником умов п. 5.4. Договору або зобов'язань, передбачених іншими умовами Договору). Кошти, що надійшли як Забезпечення (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання зобов’язань за договором, несе Постачальник. При настанні випадків, передбачених пунктом 11.4 Договору, Замовник набуває права на безумовне, в повному розмірі стягнення коштів Забезпечення. Замовник надсилає письмове звернення до банку-гаранта з вимогою сплати суми гарантії на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку у випадку порушення Постачальником обов’язків згідно з Договором, а саме: Дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Постачальник не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю (порушення Постачальником умов цього договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) Постачальником умов п. 5.4. Договору або зобов'язань, передбачених іншими умовами Договору), що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Постачальнику. Банк-гарант сплачує суму гарантії не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги Замовника.
Дата створення: 14.07.2025 12:01
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 738c276872f946b5a929d2a6a5655409  
Очікуване значення : 5  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження