• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-25П_0244_ВО) Послуги з управління небезпечними відходами

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-07-11-011603-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0244_ВО) ДК 021: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90523000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 830 395,57 грн без ПДВ (вісімсот тридцять тисяч триста дев’яносто п’ять гривень 57 копійок) в т.ч.: лот № 1 - 17 530,00 грн без ПДВ (сімнадцять тисяч п’ятсот тридцять гривень 00 копійок); лот № 2 - 533 748,86 грн без ПДВ (п’ятсот тридцять три тисячі сімсот сорок вісім гривень 86 копійок); лот № 3 - 6 250,00 грн без ПДВ (шість тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 копійок); лот № 4 - 204 950,00 грн без ПДВ (двісті чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок); лот № 5 - 67 916,71 грн без ПДВ (шістдесят сім тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 71 копійка) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.07.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Завершена

830 395.57 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 62.50 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 9dc65306841e42e98a6037003e1e02c5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: bb133bfa4d1f44698d4e8b23c661d477  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: c79e1e70641f4a2fb58339c8d8a6a616  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: bab7c18b787a45a198e09a06d94e19c3  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: b935c66014144572975f93528859fbeb
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 6f91b086f9554f26ae7c647cea517c29  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: d66f88a27a1b48bc8fd66298f9f5a56b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 942646b8aed64f4ab8c00a6e3f609c2e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 95d8e149c20b4cd9859f54e12693e1e3  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e27fa0d683e94d469760763b8ccdc668  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 45a1e0cd7007467cb234183319b6ca0b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: d4a461d4f3564f03b500fe5f9fc601b9  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 1b8a8716e7c34dce894348c9d443ec58
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 9f6f28efc63e4293bc278fe0f35a89e9  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: d26e2f799eb24d01a08b8ee5e755ea1a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: e395fd54f30646d2b7879202177dd150
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 5d2af8d41ff940a7b0b44c01a8a45cfd  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 51cc8cd25efc4fc8b9322a29e03fa66e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 1b7ec8ac174a4a21ad3d9b321eaaf325  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 6821b21b622b4409859d8f6b48cda4a2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: a83f1285b5e9476e9c9e1cf53824a002  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7a3c921a75a44ff4a387157771f13209  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 14608eed92e447f4ba6af2dc5bb7e655
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 4. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: e8d2ad2b54d84564ba2d2749eb3c9338  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: b8329dc646b540dba50981b0d3c64712  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: baf83218b96b4a62b0cc2c87395dc7ee
Критерій стосується лоту Лот 1. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі
ID: 9c83a1d4272a4895bdb0a2037d342073  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 1ab3670693c747b4beb6d5345f10ef93
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 1. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 0e2c027b1efb49e9800937e419235cc3  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 80a8879774df44b4b2495c1a2a0a1663  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 8da66de294fb4656bf22b13ac577331f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 5. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 923523fc486641ba82168e4588cd5136  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 6d8dfb5ee7ce4b41bdacd04ec13ab25c  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: e0c7aee15db34e76a0832c4fea13cea2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 3. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 5fd398fe4cca48288f124ff13f6f6eca  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 5e35827c5df047229b76d38f92ee9e50  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 73aed6bddaff490dae6d460a3bc825c5
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі
ID: a50b82c32bf34685b592753c0b3c91c0  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 9d15afe9a65842e39746ac09f2801ab8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 2637f677867b4a4c89670fcbb5aae785  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: c06bf50f9b9b49fca87a06b40012cfad  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 3415b56ac81c4e28a7aceedd05434f1e
Критерій стосується лоту Лот 3. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі
ID: 223c18172553439e93ac16cd156224a4  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 6db07a77b5ea4398a5d5accfdaab36d8
Критерій стосується лоту Лот 5. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі
ID: b5d824991b5f47349b3686848c22c661  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0bd930aabd9449b88d2b0fd3c3c327a1
Критерій стосується лоту Лот 4. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі
ID: adb7cdff8e09420bae05426b51f34188  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: ba0355a6444f44859bf77ad7be9dc278
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 8d07154f07d6436d9c3fedd3d6879351  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 6e7ebe43d82e43d5a4c46b5147106de3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 746f64e6d0f744cabe426d33decf9e7b  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: d44751ad57de4221976dc072d36ae580
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Мова тендерної пропозиції
ID: 200826f0908449009ad837639cc44d7d  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: e23e8c2f9f1542118bf782dd7311d2bc
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з управління небезпечними відходами
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Строк дії забезпечення виконання цього Договору у вигляді гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: d131fa9953074ab89acad8b9cf4115d5  
Очікуване значення : 31  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Лот 2: Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5,0% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 14d09b8e3b024e9e9fda806344e952be  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Лот 2: Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5,0% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Документ
Забезпечення виконання договору про закупівлю(Лот 2: Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5,0% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.)
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: bb16e47751804aa580e5b2643bb7c692  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 61d0e59c2b4b47d0b2c0c14f3160aeba
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 16:17
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 41df853efdb44e4daac4b9a2a2497aee  
Очікуване значення : 120