• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 797 Деснянського району міста Києва, бульв. Леоніда Бикова, 3-А

Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою.

Завершена

2 401 360.73 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 013.61 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 6b779465cf914c78bd27468224ff17fe
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 21e35ce59f2f4f57a0e1d4270d2a4071  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 263bc24cba594361afb71328b88e1c64  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: bfdd41879c7c473daf9c9759e8d1c3ff
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9c15a81bd65a453c89db064804cb0fac  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 94a99c4c5c014ba9883878caba07ab60  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: e971113a6fde4b34a301b69eb7e77034
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 9b32ccea9839423c9997afdfa9fdcc64  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 25b7eaf3c36040f599f667c762831a39
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 049242e0777c41c08f9e31bb3d77b2c6  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: ac5b34e753f24ee3a24534138aca05ae  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 6f8c4f2f61a34c4ebf58a00de5e48463
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 02f1631a93d94e63a352984448d5b3b9  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 6535c1ea9a1f487586b4fe8ab3da1af5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: c7c87522f66d42b6bb290fa129dcbfbd  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 990c8559e71a49a8908d73d92cf1fe6a  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: f6e3e0f164de49debd06ead932cc4cfa  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: bdaee68d2e8d4f6a93fb8299268681b3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 965a87c96a9645f89af9c5b4df00a093  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 8b8280fefbfa40df851b66b15417c2a4  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 856275776db546eea0847f7d361ca525
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: e8d011f964f64185ab28b75d85c560d7  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 3a8d4d90855b418886dd0069ac2934fb
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 797 Деснянського району міста Києва, бульв. Леоніда Бикова, 3-А
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 0f68f50aad7f45ee92158ed46807bd40  
Мінімальне значення : 20  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 3fbe2e60aeb645d89cdc02222842ccd4  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: 419c88b63f5d4e1897cf6c8706a5f86d
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 797 Деснянського району міста Києва, бульв. Леоніда Бикова, 3-А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.(На підтвердження наявності фінансової спроможності учасника необхідно надати: 4.1. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник надає Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітний період (рік) за 2024 р. із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. Фінансова спроможність учасника визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі не меншому ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі. Фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за звітний період (2024 рік) з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). Для учасників фізичних осіб-підприємців надана звітність повинна підтверджувати обсяг доходу за звітний період (2024 рік) у розмірі не меншому, ніж 10 млн. грн., та підтверджувати беззбитковість учасника (тобто позитивний чистий прибуток). )
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ID: c4784e0bb401499597b649ed8fb891b8  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 1ddcb28291894a479b6565a563fb5fa3
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 797 Деснянського району міста Києва, бульв. Леоніда Бикова, 3-А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1.1. Довідку про наявність в учасника основного обладнання та устаткування матеріально-технічної бази та технологій, а саме, обов’язкове зазначення: - офісного та/або складського приміщення; - обладнання та устаткування - основного інструменту, який буде використовуватись при виконанні робіт: перфоратори, дрилі, та інше. 1.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці згідно п.1.1., учасник повинен надати: 1.2.1. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власними, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна, – витяг з Державного реєстру речових прав; - для підтвердження наявності автомобілів/транспортних засобів (у разі зазначення) - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/машини/великотоннажного транспортного засобу/технологічного транспортного засобу; - для підтвердження наявності обладнання та устаткування – видаткові накладні, або акти приймання-передачі, або бухгалтерська довідка, або витяг з балансового рахунку, або оборотно-сальдова відомість; 1.2.2. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база залучені учасником, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна, - договір оренди/суборенди/лізингу з актами приймання-передачі та обов’язково надати документ, що підтверджує право власності орендодавця по даному договору; - для підтвердження наявності автомобілів/транспортних засобів, (у разі зазначення) – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/машини/великотоннажного транспортного засобу/технологічного транспортного засобу та договір оренди/суборенди/лізингу/інший договір, передбачений законодавством, з актом приймання-передачі транспортного засобу в передбачених умовами договору випадках; - для підтвердження наявності обладнання та устаткування – договір оренди/суборенди/лізингу/ інший договір, передбачений законодавством. Договори мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції. )
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: a74b69056a3b4f62a2ae98d4ddc95a8c  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: f548cb9400d545beb556c2e08b84925a
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 797 Деснянського району міста Києва, бульв. Леоніда Бикова, 3-А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.07.2025 13:37
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням суми виконання по договору. Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір на заміну вікон або договір, аналогічний по коду ДК за четвертим знаком ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за предметом закупівлі. 3.2. Зазначений в довідці договір (в повному обсязі), з додатками та додатковими угодами (в разі наявності). 3.3. Довідка (-довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі. 3.4. Лист-відгук від контрагента щодо виконання договору, вказаного учасником в довідці згідно п.п.3.1., із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору, суми виконання та інформації про якісне виконання робіт з дотриманням термінів. )
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: efb312242189469aa3a73426ead8dd8d  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: bcdb4d0f7b0b4c99923bd09c4196d2b5
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 797 Деснянського району міста Києва, бульв. Леоніда Бикова, 3-А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: 2.1. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ, посаду (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника інженерно-технічних працівників: - інженера з охорони праці; - інженера-кошторисника та/або інженера-проектувальника (надати сертифікат або свідоцтво, що підтверджує отримання кваліфікації -/проходження навчання кошторисника); - виконавця робіт. Також в довідці має бути інформація про основних працівників робочих професій які будуть задіяні до виконання робіт, а саме: - маляр/маляр-штукатур; - монтажник металопластикових вікон/монтажник металопластикових конструкцій (не менше трьох осіб); На кожного працівника, вказаного в довідці, учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал діючого посвідчення та/або оригінал протоколу (-ів) чи витягу (-ів) з протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт з НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 28.0-1.32-13; НПАОП 45.2-7.02-12; Протокол(-и) чи витяг(-и) з протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт повинен містити номер та назву вказаних НПАОП. 2.2. На підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. 2.3. Чинні медичні книжки за формою № 1-ОМК «Особиста медична книжка» та медичні карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, на всіх працівників, зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., з відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників та працівник(и), зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника об’єднання учасників, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист-підтвердження від учасника об’єднання учасників, адресований Замовнику, про надання згоди щодо використання учасником цієї закупівлі (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. )
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 5f426effcbdb424f8a62202ebd8fa1bb  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: f72a2a8493b1465f8de6d279d54acdec
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 03571d1613aa46898cc994e9650b7fcc  
Очікуване значення : Так  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: e0273bae56da4e06ad1bdf6d28b4d64c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: c0e4e80dc2364eaeac41aaba117a6ec3  
Очікуване значення : Так  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: def88ca8989c4d56bdae15fde6e15631
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Мова тендерної пропозиції
ID: a891a07103e0422680ad06dc25622924  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: edfb3f45b20f46a2be3d8627fdde2cea
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 797 Деснянського району міста Києва, бульв. Леоніда Бикова, 3-А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 31a51a5e8d8c48ee947b64798bc1f92c  
Мінімальне значення : 0  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону у вигляді банківської гарантії з грошовим покриттям на весь строк дії такої банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків від ціни договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія з грошовим покриттям, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Грошове покриття обов’язково повинно передбачати списання/перерахування грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією на весь строк дії такої банківської гарантії у розмірі забезпечення виконання договору про закупівлю (5 відсотків від ціни договору про закупівлю). Строк забезпечення виконання договору про закупівлю: Термін дії гарантії має бути не менше терміну дії договору про закупівлю. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: Умови та порядок повернення, а також неповернення замовником забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються в договорі про закупівлю. Оформлена відповідно до вимог цього пункту тендерної документації банківська гарантія з документами, передбаченими цим пунктом, має бути передана замовнику впродовж 15 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Якщо станом на 17 год 00 хв останнього дня зазначеного 15-денного строку (або дня укладення договору про закупівлю) належним чином оформлена банківська гарантія з документами, передбаченими цим пунктом, не передані замовнику, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Разом з банківською гарантією Замовникові обов’язково надаються наступні документи: - завірена копія ліцензії банку, що видав банківську гарантію та/або витяг з державного реєстру банків; - завірена копія документів, що підтверджують повноваження посадової особи банку, яка підписала банківську гарантію; - оригінал листа чи іншого документу, виданого банком, з інформацією про те, що банківська гарантія оформлена з повним грошовим покриттям на всю її суму, та зазначенням реквізитів рахунку, на якому розміщена вся сума такого грошового покриття та строку такого покриття, а також підтвердженням того, що кошти покриття розміщені на рахунку покриття весь строк дії такої банківської гарантії. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання Підрядником умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня настання зазначених обставин. Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору у разі виконання умов Договору, та відсутності фактів невиконання зобов’язань передбачених Договором з боку Підрядника. Замовник у такому разі повертає Підряднику забезпечення виконання Договору не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня здачі об’єкта в експлуатацію, та, в разі необхідності, надає відповідне документальне підтвердження для банку, що видав банківську гарантію. - Умови неповернення забезпечення виконання Договору. Забезпечення не повертається Замовником Підряднику в разі: 1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Підрядником за Договором повністю або частково. 2. Дострокового розірвання Договору у випадку, якщо Підрядник не виконує свої зобов’язання за Договором або відмовляється від виконання зобов’язань за Договором; 3. Розірвання (припинення) Договору з ініціативи Підрядника. Право щодо неповернення Постачальнику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з зазначених вище випадків. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Підрядника шляхом надсилання відповідного листа на електронну адресу Підрядника, зазначену у Договорі. З дня відправлення Підряднику такого письмового повідомлення Замовник набуває право вимагати від банку (гаранта) виплати суми забезпечення виконання Договору.
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: fc8dbd482fcb4e9ca6156b5efc0f21ac  
Очікуване значення : 5  
Мінімальне значення : 0  
Максимальне значення : 5  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 787daa02c7b94f84b5f7b2f54e90a19a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 18:08
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: d001a185630d4670b0e43a458ef580b6  
Очікуване значення : 90  
Мінімальне значення : 90