• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень кухні Святошинського дитячого будинку-інтернату за адресою: вул. Котельникова,51 в місті Києві

Завершена

2 942 448.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 712.24 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: e0b5fd7616f545f191ba2adcdcece46a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 5b2a8820ef6a4c1591bfd86c7cf86298  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 9fef0ca0180d4191b8cbd044b866d4bd  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0b65caf4b0354ba18a3da465d7c62b2c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5a1a193b01c04a6c9ac8447d60b1d928  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 58f1f62a6d344b27b129121bf65680e4  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 389c80f8190945b8a05ddede162ec7d0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 463931c7f7a94b4fbf5f2363cbf738a6  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: fb2b56d0a9ba4ad9a02dfed1109a398e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 903168e4cb8842e99bd79b69a52ff3be  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: f09ed1d930ce4ac9a989c7f0c81b3888  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: c55da6eb737c4916a063a55c71d482da
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: a30f12f1b5f1457db8d33f64c166a4fc  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 201b70e8ec4d45fb85e9795d94f0a5a1  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: c5c22ba7ee064981b72f5717ce03ac5a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 49b72e5df47a4e8d89057444ba9d5b87  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 16af2225b93c42cf9449ea8774e62669
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 5509c923147540f8b731880c8d84144e  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 2145ef830325420db6fb500a0ae8d7dc  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: e7855932256f4024a3c3661af8146854  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: b2194a75ae4843d0b1a9acfe0d48c4dd
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 8fc9a3f3b64b484eb6115ae42b68daa0  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: cf63f70b8d8f4e839c4a4cf7d6412fb1
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень кухні Святошинського дитячого будинку-інтернату за адресою: вул. Котельникова,51 в місті Києві
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
довідка довільної форми(Надати довідку довільної форми про особу, яка буде здійснювати керівництво будівництвом ( капітальний ремонт) на майданчику)
Документ
Довідка (табл.2)(Учасник повинен надати оригінали або копії документів, які підтверджують трудові відносини та кваліфікацію працівників зазначених у Таблиці 2. (трудові книжки, накази про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, договір ЦПХ, штатний розпис тощо). У разі, якщо учасники у складі пропозиції надають трудові книжки працівників, то додатково необхідно надати листи щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від відповідних працівників.)
Документ
Довідка про наявність в учасника робітників відповідної кваліфікації (таблиця 2)(1.2.1. Довідка про наявність в учасника робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, складена за встановленою формою: (Таблиця №2): Таблиця 2 № з/п Посада ПІБ Інформація щодо форми зайнятості (штатний/найманий працівник) Вказати документ, який підтверджує трудові відносини відповідно до КЗпП, ЦКУ: наказ (його № та дата) або витяг з наказу, або трудова книжка, або цивільно-правова угода (її № та дата) Інформація щодо кваліфікації працівника (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань, тощо) Спеціальність, прізвища, ініціали робітників вказаних у Таблиці № 2 повинні відповідати підтвердним документам, що надаються Учасником у складі своєї пропозиції.)
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме :
ID: 010cd676d7b24c95aa2b736a36364b42  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c77b65e270db4923b67e277df99221a9
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень кухні Святошинського дитячого будинку-інтернату за адресою: вул. Котельникова,51 в місті Києві
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.07.2025 15:08
Документ
Довідка довільної форми(Довідка у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме :
ID: 64150067b9c746b3b3f3631329db2d39  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: af056ec00f8f4ae69612113addc5fa80
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень кухні Святошинського дитячого будинку-інтернату за адресою: вул. Котельникова,51 в місті Києві
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Довідка довільної форми(Довідка у довільній формі про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5, або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням оригіналів чи копій чинних на дату подання тендерних пропозицій підтвердних документів на право користування програмним комплексом та оригінал чи копію відповідної Ліцензії до програмного комплексу.)
Документ
Гарантійний лист(Гарантійний лист про те, що протягом усього періоду дії договору з виконання робіт учасника буде забезпечено матеріально-технічною базою, та/або виробничою базою, та/або складом (нежитлові будівлі, приміщення - власні/орендовані/ за договором про виконання робіт), необхідними для виконання умов договору)
Документ
Довідка за формою Таблиця №1, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази.(Довідка за формою Таблиця №1, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази.)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме :
ID: 431c30796eb54d9f9f6326ca63d31756  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: f3a59836610c4894af0605eb75584fa3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 3cbd2a0911c241648b6746d62a276543  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: a85eb0c6950c44528e5444bdcc0f4836  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: b6461dbebded463fbb81c1e833f6acad
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: f7ff62da96c247a6a1c972fa0ffe8711  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: ff65d3a751c34053adb5b32781cbe2c2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: c9fadc0272e9421ca453cb490f87600d  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: a316e0f468c74f868acd94d22c1f91dd
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Мова тендерної пропозиції
ID: 0f93dd61b7cd4e4791744839b4044865  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 143c0adf4b6841e5b738a87b664e847b
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень кухні Святошинського дитячого будинку-інтернату за адресою: вул. Котельникова,51 в місті Києві
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 14 712,24 (0,5%). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Святошинський дитячий будинок — інтернат Код ЄДРПОУ 03188760 03115, м. Київ, вул. Котельникова, 51 тел. (044) 450-92-57, (044) 450-82-59 e-mail:sddi1@ukr.net р/р UA378201720344241001400049534 в Державній казначейській службі України в м. Києві Код банка 820172
ID: 89ab0fcd3bee40f09607b9b7785f9c13  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 14 712,24 (0,5%). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Святошинський дитячий будинок — інтернат Код ЄДРПОУ 03188760 03115, м. Київ, вул. Котельникова, 51 тел. (044) 450-92-57, (044) 450-82-59 e-mail:sddi1@ukr.net р/р UA378201720344241001400049534 в Державній казначейській службі України в м. Києві Код банка 820172)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 9628cb8cfc45436cb9d8520e3c4fc2f5  
Очікуване значення : 0.5  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 74558aed67d64f519c1044c25938139e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.07.2025 15:00
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 9cc9691c1f4e4c618560f12bd269f1d3  
Очікуване значення : 120