• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Дизельне паливо (Євро 5), талон

ТОВАР: Дизельне паливо (Євро 5), талон - 15 000 л; Не менше 2-ох АЗС в радіусі 5 км від місцезнаходження замовника (02125, м. Київ, пр-т Г. Нарбута,6). Відпуск нафтопродуктів замовнику з АЗС за допомогою талонів єдиного зразка відповідного бренду АЗС повинен здійснюватися щоденно та цілодобово. Поставка товару відбувається згідно заявки/заявок замовника. Талони повинні бути номіналом 10-20 літрів пластикові або паперові (кольорові), видані Постачальником. Термін дії талонів повинен бути не меншим як 12 місяців з моменту їх отримання замовником. ДОСТАВКА ТОВАРУ: Строк поставки талонів замовнику на адресу 02125, м. Київ, пр-т Визволителів (Г.Нарбута), 6 – 24 години з моменту надходження заявки на товар від замовника на електронну пошту постачальника Відпуск нафтопродуктів Замовнику здійснюється з АЗС, які розміщені на відстані, що не перевищує п’яти кілометрів від місцезнаходження Замовника. Відпуск нафтопродуктів Замовнику з АЗС за допомогою талонів відповідного бренду АЗС повинен здійснюватись щоденно та цілодобово. При відсутності світла в районі, одна з запропонованих АЗС повинна працювати. Відпуск нафтопродуктів Замовнику з АЗС повинен відбуватись за допомогою талонів єдиного зразка відповідного бренду АЗС. Талони мають бути номіналом 10-20 літрів пластикові або паперові (кольорові), видані Постачальником, та не містити будь-яких позначень, печаток, штампів, крім тих, що передбачені відповідними нормативними актами. Термін дії талонів повинен бути не меншим як 12 місяців з моменту їх отримання замовником, у разі не використання талонів замовником, постачальник зобов’язаний продовжити термін їх дії до повного використання. Період здійснення поставок Товару: з дати укладання договору до 31.12.2025. ОПЛАТА ТОВАРУ: Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок постачальника. У разі закупівлі за бюджетні кошти – після надходження замовлених коштів на рахунок підприємства з урахуванням черговості, передбаченої абзацом другим підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 (із змінами і доповненнями). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору, укладеному за результатом проведеної закупівлі. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника визначеної суми. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен перерахувати кошти на рахунок замовника, відкритий у банківській установі, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування замовнику забезпечення виконання договору. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, за предметом закупівлі Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо (Євро 5), талон) та № закупівлі _____________». Строк дії забезпечення повинен перевищувати строк дії договору не менше, як на 30 робочих днів відносно дати визначеною кінцевим строком дії договору. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором, кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються учаснику-переможцю та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Інформація учаснику для надання забезпечення виконання договору про закупівлю: • повна назва замовника: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва • адреса замовника: 02125, м. Київ, пр-т Визволителів, 6 • код ЄДРПОУ: 03359813 • банківські реквізити: IBAN UA353052990000026001006211226.

Завершена

784 650.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 89491dfc4d4146c59f573aef4a1220ff
Критерій стосується номенклатури Дизельне паливо (Євро 5), талон
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 16:13
Відповідність ДСТУ 7688:2015
ID: b3d149a3ac9048c9bf2bccd64689c2b3  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 16:13
Bміст сірки
ID: af5b93cd0657407d97067c354a90cb14  
Очікуване значення : 10 мг/кг  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 16:13
Спосіб реалізації
ID: 24ca198f35ca4020b0e7e62cc50a2346  
Очікуване значення : талон  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 8adb0610d4364ac0a74e845d926e15a9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору, укладеному за результатом проведеної закупівлі. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника визначеної суми. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен перерахувати кошти на рахунок замовника, відкритий у банківській установі, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування замовнику забезпечення виконання договору. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, за предметом закупівлі Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо (Євро 5), талон) та № закупівлі _____________». Строк дії забезпечення повинен перевищувати строк дії договору не менше, як на 30 робочих днів відносно дати визначеною кінцевим строком дії договору. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором, кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються учаснику-переможцю та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Інформація учаснику для надання забезпечення виконання договору про закупівлю: • повна назва замовника: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва • адреса замовника: 02125, м. Київ, пр-т Визволителів, 6 • код ЄДРПОУ: 03359813 • банківські реквізити: IBAN UA353052990000026001006211226.
Дата створення: 01.07.2025 16:13
Документ
платіжне доручення
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: dfe4725e41b14bbe8b421baa34f41dfd  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору, укладеному за результатом проведеної закупівлі. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника визначеної суми. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен перерахувати кошти на рахунок замовника, відкритий у банківській установі, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування замовнику забезпечення виконання договору. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, за предметом закупівлі Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо (Євро 5), талон) та № закупівлі _____________». Строк дії забезпечення повинен перевищувати строк дії договору не менше, як на 30 робочих днів відносно дати визначеною кінцевим строком дії договору. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором, кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються учаснику-переможцю та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Інформація учаснику для надання забезпечення виконання договору про закупівлю: • повна назва замовника: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва • адреса замовника: 02125, м. Київ, пр-т Визволителів, 6 • код ЄДРПОУ: 03359813 • банківські реквізити: IBAN UA353052990000026001006211226.
Дата створення: 01.07.2025 16:13
Документ
платіжне доручення
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 254f927227994612b5a2583e8b8ff587  
Очікуване значення : 30  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору, укладеному за результатом проведеної закупівлі. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника визначеної суми. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен перерахувати кошти на рахунок замовника, відкритий у банківській установі, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування замовнику забезпечення виконання договору. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, за предметом закупівлі Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо (Євро 5), талон) та № закупівлі _____________». Строк дії забезпечення повинен перевищувати строк дії договору не менше, як на 30 робочих днів відносно дати визначеною кінцевим строком дії договору. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором, кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються учаснику-переможцю та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Інформація учаснику для надання забезпечення виконання договору про закупівлю: • повна назва замовника: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва • адреса замовника: 02125, м. Київ, пр-т Визволителів, 6 • код ЄДРПОУ: 03359813 • банківські реквізити: IBAN UA353052990000026001006211226.
Дата створення: 01.07.2025 16:13
Документ
депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника визначеної суми(Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору, укладеному за результатом проведеної закупівлі. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника визначеної суми. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен перерахувати кошти на рахунок замовника, відкритий у банківській установі, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування замовнику забезпечення виконання договору. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, за предметом закупівлі Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо (Євро 5), талон) та № закупівлі _____________». Строк дії забезпечення повинен перевищувати строк дії договору не менше, як на 30 робочих днів відносно дати визначеною кінцевим строком дії договору. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором, кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються учаснику-переможцю та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Інформація учаснику для надання забезпечення виконання договору про закупівлю: • повна назва замовника: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва • адреса замовника: 02125, м. Київ, пр-т Визволителів, 6 • код ЄДРПОУ: 03359813 • банківські реквізити: IBAN UA353052990000026001006211226.)
Забезпечення виконання договору 5% від вартості договору
ID: 3e1c698e24f240e99fe08382b0055d52  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження