• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень корпусу №3 комунального закладу Ужгородська музична школа №1 Ужгородської міської ради по вул. Духновича, 4 м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

10 383 289.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 832.89 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 0df96d75c60a4aab8024488c4602ca23
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 59d679d423214c3682a35300518c5921  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 8176ea8a90ad4423917e9eabd4be76b2  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ad90cde67d6646a793093de4edc67e47
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 7182449b49a648b4923167246668bed0  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: d2a5d141e6714f1291b9b822e5edfcda
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: ca09f3d81de24daeb44e60c6ac2786c2  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 023aadf2ea8d448498f81559fd50d50e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: f2e180f98d1a4deb8f1c52855bff8791  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 655011b1751b4bb792c61afc53834c23  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 448bf943eb764b76b2e996341c56ea4a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 1def94e21d234371bd624981714aac26  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 8a24997e57964636b0e38163f420bab1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: a992f3fe9744427389fc8e5adda41701  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: aa9a6ea1f4684e8494c2793f574e1c16  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 1dbca75d8842400d9d1c21bbedf8b6d8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 8d3b65fef0f3489b99582efab57701b7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: d8a452ab89364958b8a98c26db155b23  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 210708b26eaa4fab8f7d7c0244d49056  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c3fd052b10114dacbf92f4d087083455
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 7662cc68c0bb48ebafa684394311f75c  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: fcef34fa6abd44f4ac7aeda064d0a288  
Очікуване значення : Так  
Наявність антикорупційної програми
ID: 25cb700c747445c189f569bd1a9e31f0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: afe4b44f0fbb496db672caa7bc8f4395   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 93c0d3ea00654acfb17c3e0b61d9272b   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: b3485adf858546e99fae93ef2c284dac
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень корпусу №3 комунального закладу Ужгородська музична школа №1 Ужгородської міської ради по вул. Духновича, 4 м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації)
ID: 91372a5150124bdea7397ce4df321726  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 456c7452c36740ce98ca3b49b644ad7e
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень корпусу №3 комунального закладу Ужгородська музична школа №1 Ужгородської міської ради по вул. Духновича, 4 м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації)
ID: 6eb9717c14b849c1957e25860f08e3e1  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: 1981e388930142ec8ae592c7fd2a7106
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень корпусу №3 комунального закладу Ужгородська музична школа №1 Ужгородської міської ради по вул. Духновича, 4 м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації)
ID: af88455f17e8471cbd7f0bd8ea507ee4  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 6a32099b360d4c28b5f6742a04eb5804
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 9c9774f322454510bb5e486bfe9dbf53  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 964a49cf747a4699a5fdc058f0cc9e2b  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 577a2a6d1a3f4332bdb2b95cae80aa24
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень корпусу №3 комунального закладу Ужгородська музична школа №1 Ужгородської міської ради по вул. Духновича, 4 м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації)
ID: 752afaaac45643a792e890ff837b2fe6  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 01ca8e877888450d87856583e955cdec
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 10925b71cef84b4f878ceca516339c6e  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: c00571b18d424bacb5762da17aef2ac0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: dc33e2f7f11f4e92896df223db59d83a  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 54aaa4dccc9b4ff9b4d63e04927f1fb6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Мова тендерної пропозиції
ID: ea4914a5ffdd4a42b8a6f193c67e7726  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 1c204b471de04a3abc3137a6c6dd08ed
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень корпусу №3 комунального закладу Ужгородська музична школа №1 Ужгородської міської ради по вул. Духновича, 4 м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 51 916,00 грн. (П'ятдесят одна тисяча дев'ятсот шістнадцять гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ 36541721, 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3, кабінет 235,IBAN UА 6282 0172 0344 2610 1640 0056013 в УДКСУ в м. Ужгород
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: c632a462118445399b15ecc43b1e9f49  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 6e4d591642d04127a0c80c4afb479c76
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень корпусу №3 комунального закладу Ужгородська музична школа №1 Ужгородської міської ради по вул. Духновича, 4 м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: cff266d1fe5a48c1b181aba067e0e1e1  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 4bdeeb25aa99460689bdb2bba01e6a3d  
Очікуване значення : 2  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Документ
Відповідно до статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 2 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді внесення на рахунок Замовника визначеної суми. Переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на р/р Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради IBAN UA 2682 0172 0355 2790 0101 4056013 відкритий в ДКС України м. Київ, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Строк дії забезпечення виконання Договору – до повного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору про закупівлю. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем процедури закупівлі, строків виконання послуг, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору про закупівлю щодо якості виконання послуг; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі; 4) під час виконання договору Підрядник виступить ініціатором розірвання договору. 5) договір буде достроково розірваний Замовником у разі порушення переможцем умов Договору.
Відповідно до статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 2 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді внесення на рахунок Замовника визначеної суми. Переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на р/р Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради IBAN UA 2682 0172 0355 2790 0101 4056013 відкритий в ДКС України м. Київ, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Строк дії забезпечення виконання Договору – до повного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору про закупівлю.
ID: 65d344928312449dab7705bb0bd05946  
Очікуване значення : Так  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: ecc1bcabe0854b55a6bf5f4a4f858896
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.07.2025 14:38
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 253df420fe39485388151233df24d0af  
Очікуване значення : 90