• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

4 465 930.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 329.65 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 62847b53901e4b1d9aceee6e586f5ade
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 3fb6cc8e60c54553813f380318d49dc3  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 1f7c354f75e846bc809b62ae944f2bb9  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 6860527c361f45a881fba4d8a1782283
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 91fb245b57524bc19137302838e449a9  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: b0a94821d642486c841673181fe12fe8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 0ebc7b92f3914f3997b141ddc1efef33
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: f29cdd7bb3734dc38548e855a37dfded  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 8c34a5720f7749aba931c7a32b807a19  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 2c2a73f6198e4b45b6abefd3a8c42b45  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: c7cb70bdcf654a8cbb77bb0ef700a899
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: b3683a143ff847bda66a3766f1fd0309  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 2faa67d88a8c4d47b9e7ed45bae558ad  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 4bb24be4a3424162818a1ade212e0227
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 2ccf37365748428498485922758f6f69  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ae0b124f3d7e41c39856acbdb6f1f294
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 6f2583fc43234d98ac2a721182eab4cb  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: cb270976582949e086922304de481c15
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0de30246db3940459a93644164a7b3d1  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a6ccb17bc9ee4252af3537f8875a5174  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 089b75021417441d948d3a7550153235
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 7a930f4ef0524b58a703f2f7775eb66c  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a5279c085621489fad0a4b6e834af304
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. 2.2. Учасник повинен мати у штаті інженерно-технічних працівників (ІТП) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - керівник/директор - головний інженер - виконавець робіт - інженер з охорони праці. 2.3. Перелічені в. п. 2.2 особи мають володіти знаннями з охорони праці за такими напрямками: - загальний курс з охорони праці; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення. Окремо, на керівника/директора; інженера з охорони праці необхідно підтвердити володіння знань за наступними напрямками охорони праці: - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Пожежно-технічний мінімум. На підтвердження володіння відповідних знань вказаними ІТП Учасник повинен надати оригінал або копію протоколу чи витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення, видане на ім’я такого працівника. 2.4. Обов’язковою є наявність у штаті Учасника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. У разі, якщо з моменту видачі сертифіката пройшло 5 років, додатково надається свідоцтво про підвищення кваліфікації відповідного напрямку зазначеної особи або довідку з посиланням на інформацію у відкритому доступі, де можна перевірити чинність відповідного документа.(2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. 2.2. Учасник повинен мати у штаті інженерно-технічних працівників (ІТП) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - керівник/директор - головний інженер - виконавець робіт - інженер з охорони праці. 2.3. Перелічені в. п. 2.2 особи мають володіти знаннями з охорони праці за такими напрямками: - загальний курс з охорони праці; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення. Окремо, на керівника/директора; інженера з охорони праці необхідно підтвердити володіння знань за наступними напрямками охорони праці: - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Пожежно-технічний мінімум. На підтвердження володіння відповідних знань вказаними ІТП Учасник повинен надати оригінал або копію протоколу чи витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення, видане на ім’я такого працівника. 2.4. Обов’язковою є наявність у штаті Учасника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. У разі, якщо з моменту видачі сертифіката пройшло 5 років, додатково надається свідоцтво про підвищення кваліфікації відповідного напрямку зазначеної особи або довідку з посиланням на інформацію у відкритому доступі, де можна перевірити чинність відповідного документа.)
2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. 2.2. Учасник повинен мати у штаті інженерно-технічних працівників (ІТП) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - керівник/директор - головний інженер - виконавець робіт - інженер з охорони праці. 2.3. Перелічені в. п. 2.2 особи мають володіти знаннями з охорони праці за такими напрямками: - загальний курс з охорони праці; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення. Окремо, на керівника/директора; інженера з охорони праці необхідно підтвердити володіння знань за наступними напрямками охорони праці: - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Пожежно-технічний мінімум. На підтвердження володіння відповідних знань вказаними ІТП Учасник повинен надати оригінал або копію протоколу чи витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення, видане на ім’я такого працівника. 2.4. Обов’язковою є наявність у штаті Учасника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. У разі, якщо з моменту видачі сертифіката пройшло 5 років, додатково надається свідоцтво про підвищення кваліфікації відповідного напрямку зазначеної особи або довідку з посиланням на інформацію у відкритому доступі, де можна перевірити чинність відповідного документа.
ID: 7a365e1e6d4b475b98edff15106e7367  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 02c0f898176049458f719c822efaa083
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
* До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Учасник надає у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист про те, що залучена до виконання робіт техніка в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. 1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та устаткування та машин та механізмів та техніки надається документ**, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). **Якщо строк (термін) дії зазначених документів спливає до моменту закінчення строку виконання робіт, у складі пропозиції надається документальне підтвердження-зобов’язання, підписане уповноваженою особою Учасника, щодо пролонгації таких документів на потрібний для виконання робіт строк ***На етапі виконання робіт учасник може залучити додаткову техніку/механізми/обладнання, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені ним у довідці;(* До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Учасник надає у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист про те, що залучена до виконання робіт техніка в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. 1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та устаткування та машин та механізмів та техніки надається документ**, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). **Якщо строк (термін) дії зазначених документів спливає до моменту закінчення строку виконання робіт, у складі пропозиції надається документальне підтвердження-зобов’язання, підписане уповноваженою особою Учасника, щодо пролонгації таких документів на потрібний для виконання робіт строк ***На етапі виконання робіт учасник може залучити додаткову техніку/механізми/обладнання, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені ним у довідці;)
* До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Учасник надає у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист про те, що залучена до виконання робіт техніка в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. 1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт обладнання та устаткування та машин та механізмів та техніки надається документ**, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). **Якщо строк (термін) дії зазначених документів спливає до моменту закінчення строку виконання робіт, у складі пропозиції надається документальне підтвердження-зобов’язання, підписане уповноваженою особою Учасника, щодо пролонгації таких документів на потрібний для виконання робіт строк ***На етапі виконання робіт учасник може залучити додаткову техніку/механізми/обладнання, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені ним у довідці;
ID: b7a8f8cac64649ddbc153cc920c4edfe  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 556f6a01f29a4e3696c5273c0197a201
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 3e85a054d2d04865bed3c78feed2a22c  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: df9086620c15440ebd7d44ef26a7dd9c  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: a117db6703e6457d98b5faf28a2f0388
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.(Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.)
Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.
ID: 073cf83345b9409fabb7ebe3e123d378  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c7c78b2c5eb947e8b5aef91e7333ab4d
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп. В.Чорновола,6 у м. Львові (корегування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.1.Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду або роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, у складі яких є фасадні роботи*. 3.2. Скановану з оригіналу копію листа-відгука(ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в Таблиці Г (не менше як по одному договору). Відгук/и в довільній формі від замовника/ів робіт складені на фірмовому бланку замовника, завірені підписом уповноваженої посадової особи замовника. Відгук/и повинні містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, а також інформацію про повне та вчасне виконання аналогічного договору та належну якість. 3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт: акти КБ-2 та довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г(не менше як по одному договору). 3.4. Документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) (не менше як по одному договору). *якщо Учасник надає аналогічний договір, предметом якого не виступають роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі, тобто у складі яких є фасадні роботи, то Учасник надає додатково інформаційну довідку у якій зазначає акти КБ-2 із посиланням на сторінку акту на якому присутні вказані роботи.(Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.1.Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду або роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, у складі яких є фасадні роботи*. 3.2. Скановану з оригіналу копію листа-відгука(ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в Таблиці Г (не менше як по одному договору). Відгук/и в довільній формі від замовника/ів робіт складені на фірмовому бланку замовника, завірені підписом уповноваженої посадової особи замовника. Відгук/и повинні містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, а також інформацію про повне та вчасне виконання аналогічного договору та належну якість. 3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт: акти КБ-2 та довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г(не менше як по одному договору). 3.4. Документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) (не менше як по одному договору). *якщо Учасник надає аналогічний договір, предметом якого не виступають роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі, тобто у складі яких є фасадні роботи, то Учасник надає додатково інформаційну довідку у якій зазначає акти КБ-2 із посиланням на сторінку акту на якому присутні вказані роботи.)
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.1.Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір(и) предметом закупівлі якого є роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду або роботи з будівництва/капітального ремонту/реконструкції, у складі яких є фасадні роботи*. 3.2. Скановану з оригіналу копію листа-відгука(ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в Таблиці Г (не менше як по одному договору). Відгук/и в довільній формі від замовника/ів робіт складені на фірмовому бланку замовника, завірені підписом уповноваженої посадової особи замовника. Відгук/и повинні містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, а також інформацію про повне та вчасне виконання аналогічного договору та належну якість. 3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт: акти КБ-2 та довідку (-и) форми КБ-3, згідно аналогічних договорів зазначених у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г(не менше як по одному договору). 3.4. Документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації (сертифікат/акт/декларація/ витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) (не менше як по одному договору). *якщо Учасник надає аналогічний договір, предметом якого не виступають роботи з капітального ремонту/реконструкції фасаду, але такі роботи присутні у аналогічному договорі, тобто у складі яких є фасадні роботи, то Учасник надає додатково інформаційну довідку у якій зазначає акти КБ-2 із посиланням на сторінку акту на якому присутні вказані роботи.
ID: 77a49323d70e420f86978496afcc05e5  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 02eb4ebca38948c88f623f744efaf1f6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 3a75b219631a4c1a899949ea23a78a91  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 23f730ef41f848b5b9d581c24e9875c9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: db2f0c3e66d343c8bb8dcd224fa69a1c  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: bcd6bde5f9f144cdb72cba3f7038e1ac
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Мова тендерної пропозиції
ID: 4848cfbc35874e198e2c54116c9cc871  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 87ef1f817a9f4822816ad6b260b5ae95
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 20:00
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 2cce3fd38f7a4f5daaa76517dca6dd27  
Очікуване значення : 90