• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)

Завершена

2 230 338.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 151.69 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 548912cf90b3444c855a9e66acb3be73
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: cfb5e1ea29c9479bb0ff113fa919a921  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: ff746172a30c4c6e98982d08c2e8fcec  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: f042ef034dbc4da9857f873dda862a6e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 992c1f59451b4b9e9e9af81dd5699bb2  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 67c7efdc62814230b65751c70b84bdbc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: a454edf84a3e4c0da38660cdc2ce7dcf  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e7b96500a2b24184bb831de5724150f0  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 03acb898de1948069e6d1031319087d3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2e855cc918d5469c90f62b92b6cb19c3  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: dace04e2b3a546869a1bb9aa066f308b  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: fcab431f330448f58d56de155c7ba961
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 4cb3a5dc9f3c4c429c25fa69687ba8c5  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 920317943b8d44e794544f29aa3f5bc4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 8147840b5ef945568ba6017665b6f34c  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7073f7e433224cd68fe5904975183503  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: ca95187c23b24b07a9716eec554c8ba3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 1ce9f722f67542abbcccacfc8bd21144  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 1d473e17ebd245ffaa5e53816cc67a2b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 697d80b071d04685a9e8efce39bf5fda  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 5e7202446ea64abfb7afe8c4d890fda8  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: c7e490d60ce14a48848a5b5daeee4cd9  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 149b75086ab349caa97e40a48cc86453
Критерій стосується лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1. Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) – не менше двох, що відповідає наступним вимогам: - аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі та складом робіт, а саме роботи з модернізації пасажирських ліфтів в багатоповерхових будинках. - учасник повинен виступати у якості виконавця аналогічного договору, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; - аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином на день подання тендерної пропозиції. 2. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: 2.1.інформаційна довідка про виконання аналогічного договору в довільній формі з обов’язковим зазначенням наступної інформації: - номер аналогічного договору і дата його укладення; - найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; - найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором; 2.2 копія аналогічного договору, що зазначений учасником в інформаційній довідці з Додатками; 2.3 копії документів для аналогічних договорів (актів та довідок виконаних робіт), що підтверджують їх повне виконання обов’язково додаються. 2.4 копія рекомендаційного листа (відгуку, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічним договором, що зазначений учасником в інформаційній довідці. Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента (Замовника робіт) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки (у разі її використання). Лист-відгук повинен бути виданий у 2025 році, містити посилання на виконаний Договір, дату, номер договору, інформацію щодо виконання умов договору та відсутність претензій, сканований з кольорового оригіналу і завантажений в складі документації.
ID: f0811772fca14177a6463801746d3cb5  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: fefc68798cf944db85fce8ba939e2222
Критерій стосується лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1. Учасник повинен мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть виконувати роботи та задіяні в організації, ведення, здачі виконаних робіт, оформлення документації, тощо та відповідати наступним вимогам:  в Учасника повинні бути інженерно-технічні працівники, які задіяні у виконанні робіт, що передбачені тендерною документацією та чинним законодавством;  в Учасника повинні бути в наявності електромеханіки з ліфтів відповідних розрядів та інші працівники робітничих професій, які безпосередньо будуть виконувати роботи в необхідній кількості в тому числі проводити пусконалагоджувальні роботи. 2. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції Учасника повинні бути подані наступні документи: - довідка у довільній формі, де обов'язково повинно бути зазначено: № п/п, прізвище ім'я по батькові, посада, трудовий договір/договір ЦПХ/інше, та із зазначенням та вказанням в довідці членів постійно діючої комісії на підприємстві, вказанням які конкретно працівники будуть безпосередньо виконувати роботи, що передбачені тендерною документацією. - штатний розпис (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників), чинна на дату подання пропозиції; - цивільно-правові договори (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод; - об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) (Наприклад квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді)) за останній звітній період; - посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки відповідальних осіб та осіб, які є членами постійно діючої комісії на підприємстві; - посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці та електробезпеки робітників (електромеханіків/ монтажників з ліфтів), які будуть безпосередньо виконувати роботи в тому числі пусконалагоджувальні (не менше двох електромеханіків з ліфтів шостого розряду); - накази про призначення кожного працівника; кваліфікаційний сертифікат/свідоцтво сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (у разі надання копії сертифікату, дана копія повинна бути завірена підписом керівника та печаткою підприємства (у разі наявності) та додатково завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника.
ID: 541e07824dd049b5b9d0fa009d18a22f  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 86fc5599cbbc4cf396b24de039ea0aed
Критерій стосується лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та технології необхідні для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування таким обладнанням та технікою. Перелік машин, будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів, тощо учасника відображений в довідці повинен бути не менший аніж перелік машин, будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів, тощо, які учасник передбачив використовувати згідно наданої в складі пропозиції кошторисної документації, в тому числі обов'язкова наявність вантажопідіймальних механізмів, які використовуються при модернізації ліфта, а саме талі електричні та/або ручні). Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в складі пропозиції учасники повинні надати: - Інформаційна довідка про наявність обладнання, машин, механізмів, інструментів приладів, пристосувань і засобів захисту та матеріально-технічної бази, що повинна містити наступну інформацію: № п/п, назва машини/обладнання/ інструменту/ матеріально-технічної бази, кількість, технічний стан, власне/орендоване/тощо; - Технічні паспорти на автомобілі/машини власні/орендовані/тощо; - Договори оренди/найму/позички, тощо з додатками та актами приймання-передачі; - Бухгалтерські довідки про знаходження на балансі вказаного обладнання та механізмів за підписом головного бухгалтера та особи, уповноваженої на підписання документів пропозиції, при розміщені тексту довідок на декількох аркушах, кожен аркуш повинен бути додатково завірений підписом, прізвище ініціали, посада уповноваженої особи учасника, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та печаткою у разі її використання. - На підтвердження наявності технологій необхідних для виконання робіт, передбачених оголошенням, надати довідку у довільній формі із зазначенням наявних в учасника технологій/нормативної бази тощо. Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. При цьому договори найму (оренди) транспортних засобів за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
ID: 6d80a2782d0249f68f2c151a6fe54350  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: ee5e6ac1addf49ebab2ca8db6f9ecf98
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 96f71ea753c64e66bb5e9528994f1942  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 1946da3457494f2e80e2a9018768b590  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 02a3f42d20fa407c9df99d4a6121283a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: c05fd8f3f44a4d048095897cbc60851a  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: b420e799223b40f8ab74192d91270058
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e82a66afe2fb42368fab389c138c7dc9  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 884793235c7b4540a2e09a09957a64cf
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Мова тендерної пропозиції
ID: 2e86782b80c24863b424ef5d32a27b07  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 7eb993d136bb4bbe85b82246cdc214af
Критерій стосується лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
___________________ ГАРАНТІЯ N ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ______________________________________________________________________ Повне найменування гаранта ___________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _______________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара Львівське комунальне підприємство «Львівсвітло» ЄДРПОУ 03348577 Сума гарантії 11 000,00 грн. ( одинадцять тисяч гривень 00 копійок) Назва валюти, у якій надається гарантія гривня. Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане _____________________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2025-________(дописати) Інформація щодо КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Модернізація із заміною ліфтового обладнання та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку № 33 на вул. Роксоляни (1 під'їзд) у м. Львові, (капітальний ремонт) Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) __________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією ; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі),) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей); Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації ; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов'язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _____________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _____________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис)
ID: 9193f10fb1c64e9fb53178ef1751a2a5  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: e1ff1487324f490faeb2b19c7abe43cb  
Очікуване значення : 0.5  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 03215265431e4d45943d1e67ee73d9c3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.06.2025 14:17
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 0d65b707d6544d2fbdbb36dbe4fc9f24  
Очікуване значення : 90