• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Ружинська, 20/54, Шевченківський район міста Києва»

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»

Завершена

217 641.31 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 176.41 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: d9fc9a9d2cdd41979a71a3c79390c914
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Ружинська, 20/54, Шевченківський район міста Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 13:48
Документ
ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)(Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учаснику необхідно підтвердити наявність кваліфікованого персоналу необхідного для виконання будівельно-монтажних робіт: 3.2.1. фахівці інженерно-технічної кваліфікації: - інженер (технік) за спеціалізацією: теплотехніка або, теплопостачання, або з будівництва - не менше 1 фахівця; - інженер з налагоджування і випробувань КВП та автоматики, та/або інженер (технік)-електрик - не менше 1 фахівця 3.2.2. робітники: слюсар-сантехнік, та/або монтажник-сантехнік, та/або слюсар з виготовлення та ремонту трубопроводів – не менше 2 осіб, електрозварник – не менше 1 особи. Для підтвердження необхідно надати: - Копії наказів про прийняття на роботу працівників або копії цивільно-правових договорів. Учасник повинен підтвердити фах працівників: - електрозварників наданням копії усіх сторінок посвідчення зварника; - слюсар-сантехнік, або монтажник-сантехнік, або слюсар з виготовлення та ремонту трубопроводів- копію посвідчення або диплому про відповідну освіту; - інженерів (техніків)– копію диплому про відповідну освіту.)
Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: fb3d3f5cce984d99a19189a0b673c0d0  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c3ba9e9881d24d9e88f707155dd253b1
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Ружинська, 20/54, Шевченківський район міста Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 13:48
Документ
ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)(Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Необхідно надати: 3.3.1. Копії не менше 2-х аналогічних договорів. 3.3.2. Копії актів виконаних робіт або інших підтвердних документів, які дають змогу впевнитись у виконанні таких робіт за наданими договорами. Під аналогічним договором мається на увазі договір про виконання будівельних робіт з реконструкції або капремонту або встановлення або модернізації інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності або житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 37ddd9d2cb994a9f84639e8b9bc9d15c  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: e46c877e28594eb4b9501835ce194177
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Ружинська, 20/54, Шевченківський район міста Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 13:48
Документ
ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)(Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Учасник надає інформацію про наявність обладнання та інструментів. Обов’язкова наявність наступних, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті: - зварювальний апарат - 1 шт.; - кутова шліф. машинка – 1 шт., - перфоратор - 1 шт.; Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: витягом з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 01.03.2025 року, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання / транспортних засобів / механізмів). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).)
Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9d04f041fc264e50bccd2fcb8f1b23e8  
Очікуване значення : Так  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 2f11f71ba266486da5c7077767780b64
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Ружинська, 20/54, Шевченківський район міста Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору.
Дата створення: 24.06.2025 13:48
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 34520932b99e4a0ba1118ca7b892f935  
Очікуване значення : 1  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання умов Договору згідно з умовами, зазначеними у Договорі, не пізніше ніж упродовж п’яти банківських днів від дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Підрядником будь-якої умови Договору); - закінчення строку (терміну) дії Договору раніше настання передбаченої пунктом 10.1. відкладальної обставини.
Дата створення: 24.06.2025 13:48
Документ
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 5c9251bcd73e4aa59f5efbfdd50fa2a1  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження