-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
5 156 190.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 780.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 780.95 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: f2848836d348439ea5fe063b68afa26b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: a5198fc07f2642e8b0486b905de432b9
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: d01fbe7f30064f1f8f51e7cfe46a85c4
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: f0efceb8564b4e35849c8464c6aaefad
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 62ac89325b6c419c9a9f72f2632e4fe6
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 13ac54a6258d4c12941391925381714a
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c542c91bc5134cf0833dd2bb07f24a82
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c797154d5cc047d3898c3821e8e07a61
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 37d62a050a0f4e2983191043f23f07e0
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 833b66cf3657499a91c1f169e906e12d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 13065685c6834a3fb34f060ac5651245
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 9a2041deab9e4f2ca548ce78a604c39c
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 0b91abb5aaa94f8fa4a033f18f7cb882
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 5649938736784e72aaae7ed185fa5544
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: ba0dab9337c74cf1a6aae5632d438927
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 6d817ce785fe46b2876d39d1b3843af4
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 4fe2905f13834c6f862cc56a6115055e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 64d185674b3b4bde9c4519f54699414e
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 31c1d9afde2e479e926ecc3b4048bd7c
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 961b331b449942c980212debc5818724
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: e6d143f77c8b4222b1b6d9b59a366793
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: bbcba3e0977847e1a1abb3dbe99568f8
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 43a15301fd6d48b9bfc6d4f42091b59d
Критерій стосується лоту «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії не менше одного аналогічного договору, який виконаний повністю/частково, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, виконаний повністю, предметом якого є реставрація або реставраційний ремонт приміщення та який передбачав встановлення ліфта. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) (не менше як по одному договору) та акти прийому виконаних будівельних робіт форми КБ2в, які засвідчують виконання монтажу ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1м/с.(Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановані з оригіналу копії не менше одного аналогічного договору, який виконаний повністю/частково, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, виконаний повністю, предметом якого є реставрація або реставраційний ремонт приміщення та який передбачав встановлення ліфта. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
2. Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу
3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) (не менше як по одному договору) та акти прийому виконаних будівельних робіт форми КБ2в, які засвідчують виконання монтажу ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1м/с.)
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановані з оригіналу копії не менше одного аналогічного договору, який виконаний повністю/частково, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, виконаний повністю, предметом якого є реставрація або реставраційний ремонт приміщення та який передбачав встановлення ліфта. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
2. Сканований з оригіналу лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу
3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3) (не менше як по одному договору) та акти прийому виконаних будівельних робіт форми КБ2в, які засвідчують виконання монтажу ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1м/с.
ID: cf079bfd2cf84e06a0f13bbde93286f4
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: dd3cfca673de43fb94c479897e49a915
Критерій стосується лоту «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці. Кваліфікація таких спеціалістів підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці(загального курсу з охорони праці); - в учасника повинно бути не менше двох працівників, що відповідають за пожежну безпеку. Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за пожежну безпеку (не менше 2 працівників) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки. - обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (кошторисника); - обов’язковою є наявність художника- реставратора. На підтвердження надати скановану копію посвідчення художника-реставратора, що видане комісією з атестації художників-реставраторів(2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати:
- трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б.
- в учасника повинно бути не менше двох працівників, що пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці. Кваліфікація таких спеціалістів підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці(загального курсу з охорони праці);
- в учасника повинно бути не менше двох працівників, що відповідають за пожежну безпеку. Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за пожежну безпеку (не менше 2 працівників) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки.
- обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (кошторисника);
- обов’язковою є наявність художника- реставратора. На підтвердження надати скановану копію посвідчення художника-реставратора, що видане комісією з атестації художників-реставраторів)
2.1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати:
- трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом (переведення) на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом (переведення) на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б.
- в учасника повинно бути не менше двох працівників, що пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці. Кваліфікація таких спеціалістів підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці(загального курсу з охорони праці);
- в учасника повинно бути не менше двох працівників, що відповідають за пожежну безпеку. Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за пожежну безпеку (не менше 2 працівників) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки.
- обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (кошторисника);
- обов’язковою є наявність художника- реставратора. На підтвердження надати скановану копію посвідчення художника-реставратора, що видане комісією з атестації художників-реставраторів
ID: 0c65fafecfe04f3a934e0db3241333e3
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: c96eb1c3c9df4298812a1eeb86d7331d
Критерій стосується лоту «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від власника (орендодавця, надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.; - належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 1.2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3 із видом робіт «реставрація», що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3. 1.3. Додатково надається дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання наступних робіт: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт ліфтів; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; - зварювальні роботи Якщо такі роботи виконуватиме субпідрядник, то відповідний дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці надається на ім’я субпідрядника(1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності на вказане майно;
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від власника (орендодавця, надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.;
- належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника).
1.2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції:
- копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3 із видом робіт «реставрація», що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції;
або
- у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі;
або
- декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3.
1.3. Додатково надається дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання наступних робіт:
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт ліфтів;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м;
- зварювальні роботи
Якщо такі роботи виконуватиме субпідрядник, то відповідний дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці надається на ім’я субпідрядника)
1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності на вказане майно;
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від власника (орендодавця, надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.;
- належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника).
1.2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції:
- копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3 із видом робіт «реставрація», що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції;
або
- у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі;
або
- декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС3.
1.3. Додатково надається дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання наступних робіт:
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт ліфтів;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м;
- зварювальні роботи
Якщо такі роботи виконуватиме субпідрядник, то відповідний дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці надається на ім’я субпідрядника
ID: bc80dbc53eeb4f10bff985882ef6f655
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 04edcac0fae44128a6b7a58ebd2d92af
Критерій стосується лоту «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року), - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). *примітка: -У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. -Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.(Для юридичних осіб:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року),
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),;
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),.
Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року).
*примітка:
-У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
-Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.)
Для юридичних осіб:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року),
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року),;
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року),.
Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року).
*примітка:
-У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
-Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі.
ID: 686097fd73da4a4c8f1abbd88b45879e
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 55d8fb6e33af43c7abd278614a25ae57
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 5ca0c16a7ac040858cec6239423c0a7b
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: e32b1f7ff46744ad8970bdf2a70bfa1e
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: a60e6b0393024723bec1c193daa37beb
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 6a3e3033f4e14323aa3ab8cfea1a3da1
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 8b898b6b1ce84e90adf2c7645199e1bf
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 8814cfc52472401199072b25cd945116
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 5327938924364afd87e5f768b70dd92b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Мова тендерної пропозиції
ID: 61ea63d92f034895ab88997432152bc4
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: bc31a91d9e9249f78f1706a3d26e5e01
Критерій стосується лоту «Ремонт (реставраційний) із встановленням внутрішнього ліфта для маломобільних груп населення у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36,38 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 25 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей) 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Детально визначено згідно положень Розідлу 3 Додатку №1 до Тендерної документації
ID: c6e5ed6f721b496fa5504832939c49f8
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 417215ba41474584a6c807588877c907
Очікуване значення :
0.48
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 2f193e949b5e4aed856f144d489eed60
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 16:54
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: cee471ecaf4e44ffb9bc3ac1b291ee1d
Очікуване значення :
90