• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Картопля столова

Ціна на товар встановлена в національній валюті України. В ціну включаються всі затрати учасника, пов’язані з виконанням Договору, в т. ч. витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів). Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Покупця. Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Покупець не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. Поставка товару здійснюється в день зазначений в замовленні Покупця. Товар повинен супроводжуватися супровідною первинною документацією (сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам) та накладною Постачальника, після підписання якої продукція вважається прийнятою Покупцем. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника та за рахунок Постачальника.

Завершена

32 787.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: e4ad3b3b4d824a97954590562f423f31
Критерій стосується номенклатури Картопля столова
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.06.2025 11:13
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221
ID: 66c8f05f3caa4273a0c661f38f82c77b  
Очікуване значення : так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.06.2025 11:13
Клас
ID: 875262e28e4d42028dfc2131de9b7148  
Очікуване значення : перший  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.06.2025 11:13
Термін збирання
ID: 0d78806b3f134320b04f8119e9bb76ea  
Очікуване значення : рання (молода)  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження