-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Завершена
1 115 039.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 575.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 575.20 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 46d529b213304b29af12f0284fbdb431
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5947cb50955f45428ab177f92cb65e5e
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2ce41993610944ea9c62092b74617f63
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: f3f801a050c64d3a91188ef1f74d2864
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 6db0be1abac5403a9118268b9ff3f8cd
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 1bf30c898b1943499b0c9bf740e57781
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 5d5a305a46624b2faf004dbf1d386c13
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 7c89125d7c8348d180fd8396dda9cca4
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 533bdf40436341c3a8860f3f67989ad5
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: f6c86822ef2e4f9984b0ae04fbeedec8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: dbddeacdfc0a45af85b34d1452ea9c18
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 10e062327b334713883e6ec38f39145d
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 8faf577f062b47bea174d44418c7f56c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 9105bb38395c44579b94acc6fdd414ac
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 35de3b1cbc874f308adccb43dc765a48
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: a1f2b41454714dc7ae5273d8715d35a2
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 73d6ded7299a4731a3e780f7c4e42c5a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 284c8ef3855040a8a8749fe4e19f6b30
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 12883449cc5143b8b14021194e07728f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 7c493cbdf2284714af5645a40dd04d11
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 9d798b93cd564710b5f84e371ed638dd
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6bb98acde887433eacb091ae4b3b789e
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 634cb874b67a44348e95841c0db7b8d7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 9675905e592e485da3b97259e130b5f1
Очікуване значення :
20
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 9cc7d55ca4404bdd817f26c810adc53e
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: dd96ca1a12d447f28bfff657c497285b
Критерій стосується лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідку, складену у довільній формі, підписану учасником (уповноваженою особою учасника), яка підтверджує наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до вимог цієї тендерної документації, в тому числі, не менше 25 охоронників, не менше однієї особи із 4-им кваліфікаційним розрядом, що відповідно до вимог Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) за професією «Охоронник» (Код: 5169) пройшла відповідну програму підготовки та володіє методами протидії тероризму на об’єкті охорони, а, також, інструктора службового собаківництва у кількості не менше одного. Також, у довідці обов’язково мають бути зазначені керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи) та працівники робочих професій для монтажу, та обслуговування системи охоро нної сигналізації, відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуги, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, з нaдaнням відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію працівників робочих професій чи про проходження спеціaльного нaвчaння, a сaме:
a) керівника робіт та/або інженера та/або головного інженера (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається оригінал або завірена копія документу про освіту та додатку до нього на вказаного спеціаліста за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво» та/або «Автоматизація та приладобудування», та/або «Електроніка та телекомунікації» та/або, «Електрична інженерія».
б) eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї (eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння та/або eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку та/або мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв);
2.1.1. На працівників робочих професій визначених в підпунтах а), б) підпункту 2.1 пункту 2 цього розділу, що безпосередньо приймають участь на об’єктах замовника, Учасник повинен надати:
- Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті з наданням наказу по підприємству Учасника про призначення відповідальної особи за проведення робіт на висоті;
- Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром;
- Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром;
- Копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів».
2.1.2. Учасник повинен надати копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів, про проходження навчальних курсів працівників, визначених в підпунтах а), б), підпункту 2.1 пункту 2 цього розділу, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, де зазначена інформація про вміння надання першої домедичної/медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, виданих організацією, яка має на це право.
2.2. На охоронників, що вказані у довідці (не менше 25 осіб) Учасник повинен надати:
- сканкопії з оригіналів свідоцтв про проходження охоронниками навчання (довідки про перебування на навчанні на день розкриття пропозицій) у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації “Охоронник” не нижче 3-го розряду державного зразку;
- повідомлення про прийняття охоронників на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою.
2.3. Наказ про прийом на роботу охоронника та/або старшого охоронника та свідоцтво/диплому про проходження навчання ним у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 4 кваліфікаційного розряду – вимога стосується переліку персоналу охорони (не менше 1 особи), що наведений в довідці учасника відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 цього розділу.
2.4. Наказ про прийом на роботу до учасника інструктора службового собаківництва. Вказаний працівник повинен мати не менше одного діючого свідоцтва інструктора службового собаківництва, виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних Кінологічних організацій. Для підтвердження надати відповідне (відповідні) свідоцтво (свідоцтва)/або посвідчення.
)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 33f58e748dcc48fdaadd9ff42a199da2
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: d98a5b36e7fb44078c25daa5c85a80c7
Критерій стосується лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(1.Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази Учасника, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність: офісного приміщення; службових собак (у кількості не менше двох); вольєру(ів) для утримання службових собак (у кількості не менше двох штук); спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку; форменого одягу; транспортних засобів (у кількості не менше чотирьох транспортних засобів) для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони Учасника на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян.
На підтвердження інформації, вказаної в довідці, Учасник надає:
1.1.Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (які належать Учаснику на праві власності/або оренди/або залучених іншого суб’єкта господарювання) з відміткою про те, що транспорт є спеціальним/спеціалізованим.
1.2. У разі, якщо Учасник не є власником транспортних засобів, додатково надаються копії документів (договори оренди, тощо) на транспортні засоби, які Учасник орендує/залучає.
1.3.Фото транспортних засобів, оформлені відповідно до вимог тендерної документації.
1.4.Гарантійний лист Учасника, яким учасник, гарантує замовнику, що на весь час виконання договору (укладений за результатами даних відкритих торгів) транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше чотирьох штук, знаходитиметься на території Харківської області.
1.5.Копії чинних документів (перепусток), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що вказаний Учасником, по території Харківської області під час комендантської години.
1.6.Якщо документ (перепустка) містить термін дії, надати гарантійний лист від Учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.
1.7.Копії дозволів на встановлення та використання на кожному автотранспортному засобі, що зазначені Учасником у довідці п.1 спеціальних/спеціалізованих світлових сигнальних пристроїв.
1.8.Інформацію про формений одяг персоналу охорони Учасника, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період).
1.9.Копії документів про наявність не менше двох службових собак (копії актів приймання-передачі основних засобів, договору, тощо), оформлених відповідно до вимог тендерної документації.
У зв’язку з тим, що службові собаки є джерелом підвищеної небезпеки, на кожного службового собаку, якого Учасник залучить до виконання договору, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії таких документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації:
1.10.Паспорт на кожного службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг.
1.11.Документ, виданий державними ветеринарними закладами/ або ветеринарними закладами/або ветеринарними клініками, що підтверджує проведення щеплення собаки проти сказу (копія квітанції про останне щеплення собаки проти сказу та відповідні відмітки у ветеринарному паспорті на кожного службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю).
1.12.Копії сертифікатів/або дипломів, підтверджуючі, що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси/або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі/або захисній службі, що видані Кінологічними організаціями України, а також сертифікат, що підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях України. У разі надання сертифікату, який підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин, що виданий не державною установою та/або організацією, Учасник додатково повинен у складі своєї пропозиції надати документи, що підтверджують кваліфікацію судді по прийняттю іспитів по напрямку пошуку вибухових речовин.
1.13.Копії реєстраційних свідоцтв службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами,організаціями.
1.14.Копії документів, що підтверджують наявність у Учасника вольєрів для утримання службових собак у кількості не менше двох штук (які належать Учаснику на праві власності/або оренди/або залучених іншого суб’єкта господарювання ).
1.15.Копії договору(ів) страхування відповідальності за шкоду, заподіяну службовим собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку.
)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 71ffd42c94df4b3b8d1a4fdb3a96a440
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 7ca8fdb8be8b417786d6905c7a21e9a7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e9599a3c9d3f4b0eae32354952becc2a
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 4e675db1cf484a5abdc7c4f07a3bb908
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 6dc1a37682b6468687b09304563b3cd0
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: e9eeb68f0afd48c6a04e4ddb8bff8e69
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Мова тендерної пропозиції
ID: 5735ebfcaa5e46fd8de90e680ffb5e4e
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: b5d5410796704b49a154419af7f8a9a8
Критерій стосується лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства).
Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації).
У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо).
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або довідку, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції).
Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку, іншої фінансової установи чи страхової організації по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 % та складає: 33 451,19 (Тридцять три тисячі чотириста п’ятдесят одна) гривня 19 копійок.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги).
Реквізити гарантії, визначені у формі затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії.
Гарантія має містити обов'язкові реквізити:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів». - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ідентифікаційний код у ЄДР - 33290649; категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;
- адреса місцезнаходження: 61140 м. Харків, провулок Золотий, 4.
Банківські реквізити бенефіціара:
IBAN UA233052990000026006005905431
в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане:
- сплата бенефіціару суми гарантії;
- отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією;
- отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO";
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: «18» червня 2025 року (рішення уповноваженої особи); № 18/06.
- назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях;
11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
- назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
- ліцензія на здійснення страхової діяльності.
Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628);
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція відхиляється замовником, у разі коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей замовник застосовує положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини четвертої статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини третьої статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, зазначених у підпункті 3.1 цього пункту.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, зазначених у підпункті 3.2 цього пункту, в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії(Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства).
Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації).
У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо).
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або довідку, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції).
Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку, іншої фінансової установи чи страхової організації по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 % та складає: 33 451,19 (Тридцять три тисячі чотириста п’ятдесят одна) гривня 19 копійок.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги).
Реквізити гарантії, визначені у формі затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії.
Гарантія має містити обов'язкові реквізити:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів». - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ідентифікаційний код у ЄДР - 33290649; категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;
- адреса місцезнаходження: 61140 м. Харків, провулок Золотий, 4.
Банківські реквізити бенефіціара:
IBAN UA233052990000026006005905431
в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане:
- сплата бенефіціару суми гарантії;
- отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією;
- отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO";
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: «18» червня 2025 року (рішення уповноваженої особи); № 18/06.
- назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях;
11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
- назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
- ліцензія на здійснення страхової діяльності.
Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628);
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція відхиляється замовником, у разі коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей замовник застосовує положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини четвертої статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини третьої статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, зазначених у підпункті 3.1 цього пункту.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, зазначених у підпункті 3.2 цього пункту, в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників
)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 9666e6461463473fb2d03340a864c5e1
Очікуване значення :
3
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: ee800cb8d56c4f24a9939ffc1bde0d6e
Критерій стосується лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: c57cab4783644507b58f937646800f60
Очікуване значення :
90
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 6b007db4a01840d896d87e2c24979adf
Очікуване значення :
4
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: застава.
Розмір забезпечення складає 4 % вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Отримувач: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів»
ЄДРПОУ: 33290649
61140, Харківська обл., м. Харків, провулок Золотий, 4.
IBAN UA233052990000026006005905431
Банк: АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Документ
Забезпечення виконання договору(Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: застава.
Розмір забезпечення складає 4 % вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Отримувач: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів»
ЄДРПОУ: 33290649
61140, Харківська обл., м. Харків, провулок Золотий, 4.
IBAN UA233052990000026006005905431
Банк: АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
)
Забезпечення виконання договору
ID: 2b5b5356016941eb8137e9eb132d0d22
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 5915d80c3d214ec8913b4a33bdbf5664
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.06.2025 13:42
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 1595424ec96441d19bea591418cd8bf5
Очікуване значення :
90