-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Торги відмінено
373 779.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 868.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 868.90 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: dd73757fb6cf432eacd7584c134339bf
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 26f7496c3b044de99f302975d1575056
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 8372ad06ccce43dfb95952797ccc16af
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 48ad89d0edc149d788562b278fde71b5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 382d8b371c134cb3ad65e8b89d69ce5c
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: d2cada48f5fc485792498819e556808b
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 5c8aecc7133b41d3af353d2dd008704c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: ec7b5239466f42f58b12290710e1ef73
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: c0a14bee12dc4f9683af35fef2ffdc70
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: fd0e092e39aa4f54827263cc3d3871c0
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: ee0b59c5295e4050839e764fa9f146be
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 20ac1890978045f6886ffe45360a8699
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 2b5112a05e274ca787c354e401f81d77
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 4c85e72624cf48608ed42eea6d52e2a2
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 47ef505245ee4154a04328af4bf78271
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 7777c6efcc62492d86ef04f3d3aab3b2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 3e7b71992af04bee9d04d2c67c1fb4e5
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 32443a5908d347ecbd189d8887dfb2b4
Порушення справи про банкрутство
ID: 98ef321d7d334cc8b15f675d64592839
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: c1405de06bbf471ab6d34c309894016f
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 1d3f0380a1414d71a056c5b2d968dbb3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 9e49df0b7e84404eafd1c9b5cb947ba7
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 391a1f4eaa744cccb76bb213a2b2e2df
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: ac84973930224741b73ed8f493264ef0
Очікуване значення :
20
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 43e2fb4c34564c2fa6acef5fa7955a12
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: b3b8114ad747434cb70eaa9dd39033cd
Критерій стосується лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.(2.1. Довідку, складену у довільній формі, підписану учасником (уповноваженою особою учасника), яка підтверджує наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до вимог цієї тендерної документації, в тому числі, не менше 25 охоронників, не менше однієї особи із 4-им кваліфікаційним розрядом, що відповідно до вимог Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) за професією «Охоронник» (Код: 5169) пройшла відповідну програму підготовки та володіє методами протидії тероризму на об’єкті охорони, а, також, інструктора службового собаківництва у кількості не менше одного. Також, у довідці обов’язково мають бути зазначені керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи) та працівники робочих професій для монтажу, та обслуговування системи охоро нної сигналізації, відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуги, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, з нaдaнням відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію працівників робочих професій чи про проходження спеціaльного нaвчaння, a сaме:
a) керівника робіт та/або інженера та/або головного інженера (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається оригінал або завірена копія документу про освіту та додатку до нього на вказаного спеціаліста за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво» та/або «Автоматизація та приладобудування», та/або «Електроніка та телекомунікації» та/або, «Електрична інженерія».
б) eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї (eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння та/або eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку та/або мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв);
2.1.1. На працівників робочих професій визначених в підпунтах а), б) підпункту 2.1 пункту 2 цього розділу, що безпосередньо приймають участь на об’єктах замовника, Учасник повинен надати:
- Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті з наданням наказу по підприємству Учасника про призначення відповідальної особи за проведення робіт на висоті;
- Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром;
- Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром;
- Копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів».
2.1.2. Учасник повинен надати копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів, про проходження навчальних курсів працівників, визначених в підпунтах а), б), підпункту 2.1 пункту 2 цього розділу, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, де зазначена інформація про вміння надання першої домедичної/медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, виданих організацією, яка має на це право.
2.2. На охоронників, що вказані у довідці (не менше 25 осіб) Учасник повинен надати:
- сканкопії з оригіналів свідоцтв про проходження охоронниками навчання (довідки про перебування на навчанні на день розкриття пропозицій) у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації “Охоронник” не нижче 3-го розряду державного зразку;
- повідомлення про прийняття охоронників на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою.
2.3. Наказ про прийом на роботу охоронника та/або старшого охоронника та свідоцтво/диплому про проходження навчання ним у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 4 кваліфікаційного розряду – вимога стосується переліку персоналу охорони (не менше 1 особи), що наведений в довідці учасника відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 цього розділу.
2.4. Наказ про прийом на роботу до учасника інструктора службового собаківництва. Вказаний працівник повинен мати не менше одного діючого свідоцтва інструктора службового собаківництва, виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних Кінологічних організацій. Для підтвердження надати відповідне (відповідні) свідоцтво (свідоцтва)/або посвідчення.
)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: bceb482e7e144cb08f82cc6bc76c3236
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 5ccfdb1380a743c4a8f61824e924b090
Критерій стосується лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*(1.Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази Учасника, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність: офісного приміщення; службових собак (у кількості не менше двох); вольєру(ів) для утримання службових собак (у кількості не менше двох штук); спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку; форменого одягу; транспортних засобів (у кількості не менше чотирьох транспортних засобів) для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони Учасника на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян.
На підтвердження інформації, вказаної в довідці, Учасник надає:
1.1.Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (які належать Учаснику на праві власності/або оренди/або залучених іншого суб’єкта господарювання) з відміткою про те, що транспорт є спеціальним/спеціалізованим.
1.2. У разі, якщо Учасник не є власником транспортних засобів, додатково надаються копії документів (договори оренди, тощо) на транспортні засоби, які Учасник орендує/залучає.
1.3.Фото транспортних засобів, оформлені відповідно до вимог тендерної документації.
1.4.Гарантійний лист Учасника, яким учасник, гарантує замовнику, що на весь час виконання договору (укладений за результатами даних відкритих торгів) транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше чотирьох штук, знаходитиметься на території Харківської області.
1.5.Копії чинних документів (перепусток), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що вказаний Учасником, по території Харківської області під час комендантської години.
1.6.Якщо документ (перепустка) містить термін дії, надати гарантійний лист від Учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.
1.7.Копії дозволів на встановлення та використання на кожному автотранспортному засобі, що зазначені Учасником у довідці п.1 спеціальних/спеціалізованих світлових сигнальних пристроїв.
1.8.Інформацію про формений одяг персоналу охорони Учасника, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період).
1.9.Копії документів про наявність не менше двох службових собак (копії актів приймання-передачі основних засобів, договору, тощо), оформлених відповідно до вимог тендерної документації.
У зв’язку з тим, що службові собаки є джерелом підвищеної небезпеки, на кожного службового собаку, якого Учасник залучить до виконання договору, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії таких документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації:
1.10.Паспорт на кожного службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг.
1.11.Документ, виданий державними ветеринарними закладами/ або ветеринарними закладами/або ветеринарними клініками, що підтверджує проведення щеплення собаки проти сказу (копія квітанції про останне щеплення собаки проти сказу та відповідні відмітки у ветеринарному паспорті на кожного службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю).
1.12.Копії сертифікатів/або дипломів, підтверджуючі, що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси/або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі/або захисній службі, що видані Кінологічними організаціями України, а також сертифікат, що підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях України. У разі надання сертифікату, який підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин, що виданий не державною установою та/або організацією, Учасник додатково повинен у складі своєї пропозиції надати документи, що підтверджують кваліфікацію судді по прийняттю іспитів по напрямку пошуку вибухових речовин.
1.13.Копії реєстраційних свідоцтв службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами,організаціями.
1.14.Копії документів, що підтверджують наявність у Учасника вольєрів для утримання службових собак у кількості не менше двох штук (які належать Учаснику на праві власності/або оренди/або залучених іншого суб’єкта господарювання ).
1.15.Копії договору(ів) страхування відповідальності за шкоду, заподіяну службовим собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку.
)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9d1d8bb1cabe44fabbdc51bbad4034a6
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: a0f17d00aa604a0ca13c938354c8afa3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: d2d366dbe69e4f678159bd69bfd61405
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 6b97ac1bb65048129d159bfd8ef8ca80
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: f68b34f6075d41f0afb54c935c44b30e
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: d201cc0d5f974382beaa9240c057669e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Мова тендерної пропозиції
ID: 69fe23da1abe4d439c3d43ab4fe67720
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 885062a10aee4a2abc05375959aec953
Критерій стосується лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства).
Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації).
У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо).
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або довідку, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції).
Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку, іншої фінансової установи чи страхової організації по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 % та складає: 11 213,40 (Одинадцять тисяч двісті тринадцять) гривень 40 копійок.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги).
Реквізити гарантії, визначені у формі затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії.
Гарантія має містити обов'язкові реквізити:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів». - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ідентифікаційний код у ЄДР - 33290649; категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;
- адреса місцезнаходження: 61140 м. Харків, провулок Золотий, 4.
Банківські реквізити бенефіціара:
IBAN UA233052990000026006005905431
в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане:
- сплата бенефіціару суми гарантії;
- отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією;
- отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO";
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: «17» червня 2025 року (рішення уповноваженої особи); № 17/06.
- назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях;
11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
- назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
- ліцензія на здійснення страхової діяльності.
Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628);
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція відхиляється замовником, у разі коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей замовник застосовує положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини четвертої статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини третьої статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, зазначених у підпункті 3.1 цього пункту.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, зазначених у підпункті 3.2 цього пункту, в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства).
Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації).
У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо).
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або довідку, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції).
Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку, іншої фінансової установи чи страхової організації по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 % та складає: 11 213,40 (Одинадцять тисяч двісті тринадцять) гривень 40 копійок.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги).
Реквізити гарантії, визначені у формі затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії.
Гарантія має містити обов'язкові реквізити:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів». - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ідентифікаційний код у ЄДР - 33290649; категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;
- адреса місцезнаходження: 61140 м. Харків, провулок Золотий, 4.
Банківські реквізити бенефіціара:
IBAN UA233052990000026006005905431
в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане:
- сплата бенефіціару суми гарантії;
- отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією;
- отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO";
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: «17» червня 2025 року (рішення уповноваженої особи); № 17/06.
- назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях;
11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
- назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
- ліцензія на здійснення страхової діяльності.
Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628);
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція відхиляється замовником, у разі коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей замовник застосовує положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини четвертої статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини третьої статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, зазначених у підпункті 3.1 цього пункту.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, зазначених у підпункті 3.2 цього пункту, в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників
)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: fbc4f4e55a974791b7c18221b5346540
Очікуване значення :
3
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: ddffbeecfcc34a258c13674c193e4559
Критерій стосується лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 3ce350717e2e425fafe624ea116fdb92
Очікуване значення :
90
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 5379610552bc45d1b568ef0a774a4a28
Очікуване значення :
4
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: застава.
Розмір забезпечення складає 4 % вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Отримувач: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів»
ЄДРПОУ: 33290649
61140, Харківська обл., м. Харків, провулок Золотий, 4.
IBAN UA233052990000026006005905431
Банк: АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Документ
Договір забезпечення(Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: застава.
Розмір забезпечення складає 4 % вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Отримувач: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів»
ЄДРПОУ: 33290649
61140, Харківська обл., м. Харків, провулок Золотий, 4.
IBAN UA233052990000026006005905431
Банк: АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
)
Договір забезпечення
ID: 4cb795e5bb9d49e0ac1156d95cc69c20
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: fdf9585c94a04dab80514ed850347034
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.06.2025 16:16
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 5ebc3e8579514a30889e10c483f449f5
Очікуване значення :
90