• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

охоронні послуги (філія «Подільський лісовий офіс»)

Завершена

561 116.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 805.58 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення економічних правопорушень
ID: c3e23be771ae463c8266ccefc6bf9cce
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: d7e91be3747c4f7e8751afd28e7de5fd  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 51b9bf22855a4466bcf360d1af70b4d1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: f3f2f0fe86e8481dbdc2bb8d7db4b1fd  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: b4ff67ee30fe49b79515adfc202183f5  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 95d06ff02f3441fa9eb6f54a4976667d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 13833f8c7ed745f9a72ce9708ff9fb29  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 38861f13b3ab4fa6a2d61a9b05f19560  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: b8f72174fc6b4218bccc6e1d15c2f436
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 44d4cd2d1d2b4017ada32009923441e9  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: b10e08b84e5e43208b8b98e535d7a5ca  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 696fe4652efb4c06bd9dcd4b01eff529  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 70fbd6d341554ae88e991b730278d54d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8a330aafa5fd436e9e969eb518578b1a  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f84fd1bf64b84276a5510e39abcb138d  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 201ddf5e56934384891632cefb7a5b74
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 364c554bcbda4a77b6562e6669ae7561  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 4f9214c44eb14911a91ea401f4515d48  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: f7bdaa34fdcb46e0918b95fe32ae3c99
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: d998a0f3679345c7bce4e8a5efbac40a  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 0eefae37be034fcba508d738c2a6c804
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 233a1d523ce14ac4b3673fdc8fee6b8b  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 45020756ea94452b8a705bbb1d7a644d
Критерій стосується лоту охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
2.2.1. Сканована/-і копія/-ї довідки/-ок учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, за наступною формою наведеній в додатку 2 , яка містить (містять) наступну інформацію: 2.2.1.1. про наявність спеціальних засобів (бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, ліхтарі - не менше 1 одиниці кожного виду спеціального засобу для кожного поста), які будуть використовуватись при охороні об’єкта, виходячи з вимог Технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі та діючого законодавства України; мобільних телефонів з можливістю фото- та відеозйомки із розрахунку оснащення всіх постів охорони на об’єктах замовника та радіостанцій (не менше 1 одиниць кожного виду спеціального засобу для кожного поста); 2.2.1.2. про наявність, не менше 1 одиниці для кожного поста, персональних супутникових GPS-трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей та наданням чітких фото з видимістю IMEI-кодів); 2.2.1.3. про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше 2 одиниць на область), що буде використовуватись групами негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони, відповідно статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність», його кількість, марки, державні номери. 2.2.1.4. Сканована/-і копія/-ї документів, які підтверджують наявність в Учасника майна згідно інформації вказаної в п.п.2.2.1.1.-2.2.1.2. Документами, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути: свідоцтво права власності на техніку, чи нерухоме майно, витяги з відповідних реєстрів, договори купівлі-продажу, акти приймання-передавання майна (сам по собі договір без акту передачі майна, не є доказом отримання такого майна), інвентаризаційні описи, оборотно-сальдова відомість, договори оренди (найму), лізингу, позики, позички, або інші договори, предметом яких є передача майна у тимчасове користування учаснику та акти приймання-передавання майна в оренду (договір повинен бути укладений у тій формі, що встановлена ЦКУ). 2.2.1.5. Наявність пункта/-ів централізованого спостереження підтверджується наданням сканованої/-их копії/-й чинного/-их договору/-ів оренди приміщення у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». 2.2.2. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом передачі тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС). 2.2.2.1. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі з інформацією про наявність пульту(-ів) централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Надати підтверджуючі документи на наявність пункта(-ів) централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС (надати документи не менше 3-х працівників про проходження навчання/курсів). 2.2.2.2. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі про наявність в учасника не менше 2 груп швидкого реагування на 1 регіон (область) надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник повинен мати систему GPS-контролю за рухом автотранспорту. Для підтвердження наявності в ГШР GPS-обладнання надати документи про встановлення відповідного обладнання у відповідний транспорт або витяги в форматі ПДФ про відпрацювання тривожних сповіщень з електронної бази системи позиціонування рухомих об’єктів за період з дати оголошення закупівлі (включно) по дату завантаження тендерної пропозиції учасником (по кожному автомобілю окремо). 2.2.2.3. Сканована/-і копія/-ї документальне підтвердження наявності транспорту реагування відповідно статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» в кількості згідно п.2.2.2.2, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, та з наданням наступних документів: - копії свідоцтва про державну реєстрацію; - копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - копії довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку (п.11 Постанови КМУ від 17 червня 2015 року № 405); - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру та спеціального світлового сигнального пристрою; 2.2.2.4. Сканована/-і копія/-ї чинного на момент подання тендерної пропозиції сертифікату(-ів) відповідності на пункт(-и) централізованого спостереження, який(-і) повинен(-нні) відповідати вимогам ДСТУ EN 50518:2019, на підтвердження надати у складі пропозиції сертифікат(-и) відповідності пункту(-ів) централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019. 2.2.2.5. У зв’язку з тим, що на територіях областей, де розташовуються пости охорони, що є предметом закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану запроваджено комендантську годину (зокрема, обмеження стосуються заборони перебування цивільного населення на вулицях та інших громадських місцях у певний час доби), а тендерними вимогами передбачено, у разі необхідності, посилення охорони на постах групою швидкого реагування (включаючи всі пости), Учасник має надати відскановані оригінали перепусток, виданих комендатурами областей, де розташовуються пости охорони, що є предметом закупівлі, чи будь-яких інших документів, виданих уповноваженим на це органом, які відповідно до норм чинного законодавства України надають дозвіл на: - перебування охоронників груп швидкого реагування та/ -або право пересування спеціалізованого транспорту в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину. Такі перепустки повинні містити: ПІБ кожного з охоронців груп швидкого реагування учасника/номера спеціалізованого транспорту та бути чинними станом на дату подання тендерної пропозиції. Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою, таким підтвердженням може бути договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії всіх документів, зазначених в п. 2.2.2.1, 2.2.2.2, 2.2.2.3, 2.2.2.4, 2.2.2.5, 2.2.1.5 щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, а також копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності (Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування). 2.2.3. Сканована/-і копія/-ї документів чинних на момент розкриття тендерної пропозиції, дозволів на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022 року), на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг – надати в кількості не менше зазначених постів в технічному завданні.
Пов'язана тендерна документація: Додаток 2.docx 54437c90b40c4c2c9a4598e313e8f3f1
Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,матеріально-технічної бази та технологій:
ID: 0214668bcc5643b4a950ed9c4eae19ee  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 3f7d9ab6e32643f6adec98fad318abd6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту охоронні послуги
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 45d1936cd5ea43079626fd4f4a2bd1ae  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 606d332a071e499a80bf25d09795161a  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 73ad9c22ec1a4de0b81d64dfa99fc318
Критерій стосується лоту охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Сканована/-і копія/-ї довідки, за формою наведеною в додатку 2 п. 2.3.1., що містить інформацію про чисельність працівників учасника, які перебувають у штаті учасника за основним місцем роботи, відповідно до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, зазначених у Додатку І до тендерної документації, не менше 1 охоронника на 1 пост, що мають відповідну кваліфікацію. Сканована/-і копія/-ї довідки щодо відповідності охоронників, що зазначені в довідці, згідно підпункту 2.3.1., вимогам, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме наявності у персоналу охорони: посвідчень, оформлених відповідним чином, на одязі ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності. 2.3.3. Сканована/-і копія/-ї чинних на час розкриття тендерних пропозицій, сертифікатів про проходження працівниками, вказаними у таблиці п.2.3.1 профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, про проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці, згідно підпункту 2.3.1. відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність»****. **** якщо строк (термін) дії сертифікатів, медичних довідок, наданих на етапі подачі тендерних пропозицій Учасником спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист/довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання/подовження на весь період надання послуг. 2.3.4. Сканована/-і копія/-ї чинних на час розкриття тендерних пропозицій, документів, які підтверджують проходження працівників п. 2.3.1 медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246). 2.3.6.Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження штатної чисельності працівників Учасника, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.3.1 Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника працівників не менше кількості зазначеної в п.2.3.1. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, що зазначені у довідці згідно з пунктом 2.3.1 та п.2.3.9). 2.3.7. Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження про те, що Учасник має осіб (не менше 1 працівника на 1 регіон (область) надання послуг, що є предметом закупівлі, з переліку які зазначені в довідці, згідно вимог підпункту 2.3.1), які відповідальні за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (надати довідку). В додаток до довідки надати сертифікати\дипломи\тощо про проходження навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). 2.3.8. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі з переліком охоронників, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 1 працівника на 1 автомобіль). 2.3.10. Сканована/-і копія/-ї договору страхування від нещасних випадків на працівників групи швидкого реагування згідно п.2.3.9 з наданням підтверджуючих платіжних документів (з обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору/-ів). 2.3.11. Документи, що підтверджують наявність в Учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, в кожній області, де розташовані об’єкти охорони Замовника, службового собаки для залучення, у разі необхідності, групою швидкого реагування, до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об’єкті та прилеглій території: копія ветеринарного паспорту в повному обсязі службового собаки з чинними відмітками щеплення проти сказу; копія договору страхування власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам (з наданням підтверджуючих платіжних документів та обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору/-ів). 2.3.12. Довідка про наявність в штаті учасника учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, в кожній області, де розташовані об’єкти охорони Замовника, кінолога, з наданням підтверджуючого документа про проходження курсів інструкторів дресирувальників/кінолога за програмою кінологічного клубу/кінологічної спілки України.
Пов'язана тендерна документація: Додаток 2.docx 54437c90b40c4c2c9a4598e313e8f3f1
Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 221b61f009a64409950f34808db20624  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 70562bc8f578492d961ed04acc182a4e
Критерій стосується лоту охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Сканована/-і копія/-ї довідки учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання протягом 2022-2024 років аналогічних* за предметом закупівлі договорів** (не менше двох договорів), за формою наведеною в додатку 2 п. 2.1.1. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї договору/-ів*, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. * під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір(и) щодо надання послуг з охорони об’єктів, (послуги за яким/и надано станом на дату подання тендерної пропозиції учасником) ** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір не може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої/-них копії/-ій договору/-ів з усіма підприємствами (замовниками), що зазначені у довідці згідно підпункту 2.1.1. Враховуючи, що об’єкти охорони Замовника, що є предметом закупівлі, розташовані у різних областях України - учасник повинен документально підтвердити наявність досвіду охорони об’єктів, що територіально знаходяться поза межами однієї області (в різних областях України) за одним чи окремими договорами, що надані у довідці згідно підпункту 2.1.1. 2.1.3. 2.1.3. Гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника, в якому він гарантує, що послуги, які надавалися відповідно до договору/-ів, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** виконані ним належним чином, судових спорів з приводу виконання договірних зобов’язань не було, претензій з боку підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувались аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) не надходило. Замість такого гарантійного листа учасник може надати скановану/-і копію/-ї відгука/-ів*** від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) із зазначенням інформації про номер/-и, дату/-и укладання договору/-ів, якості та строків надання послуг, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.2.
Пов'язана тендерна документація: Додаток 2.docx 54437c90b40c4c2c9a4598e313e8f3f1
Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
ID: de5c74adcfed43c8b2da81854afe5f14  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9ac92c23ee5f49b89025ef7203672ee2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 57b7d33bbc8447f5bf93c5696fabc656  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 7cbf23fe37ac43dfa50539a8fd52633a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: b511eeba6e31414b85f9610a5ae47be6  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: d657675a9ec34f368c851a8610feedf2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Мова тендерної пропозиції
ID: 72fc7172a9c540c7921c5dfd276783ed  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: d1c92f5667bf4276aac05d53e028931a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.06.2025 15:05
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 1d3f199d9b714aee934ab2ef9dacdf6f  
Очікуване значення : 120