• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві (І черга)

Завершена

17 041 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 170 413.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: c99a7d5d05b646d6be1c6beff49a8f6f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: a863789a06c2411895a12c666da40f01  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: d65e2be0a312442389413f2591b434aa  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: b66ece3b64444e778217714a39c17ed3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 73530b48d90841d7b4fddd7e8f30c17c  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 169090d5cae541679e8e75f49840b70f  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 72c39a1e370e46c0bc83047f93390823
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: ed0eebee4f7146e093ae741c525ab691  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 1761ed7885984188ad675bcf0a249001  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 3fba2f9a25384149822f0043e5b92b46
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 4dd39a67e03f426dbd73733908ffd717  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 98e8e8eb400b47e1af55c13417d7e098  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: ae3099c669af48bdb60cd46555f4d786  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 7bbfb4e76886466f856f1200aa9be43e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 259be9b67db3438597741861765a241a  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: c8ad8e3b29784cfaa3d0b10aae873929
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 4ef0bc94a3a9488e9c04ad0749c0ecc4  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6521661ebe7d41e881187d173354dcf4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d75b8b320a3446a082a431e54602c594  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: df72757b8bd84d91a1f9dd48f8e4aa1d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 86364f7490c34e57a5de855caa3e1d67
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 9adc2647ae234b1587e6819ad0b303f4  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 6424d85ac39842e6b415af957ab4ca42
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві (І черга)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше десяти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників: - головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років); - інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства); - кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства); Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Якщо працівників у штат учасника взято після періоду, за який формується така звітність, учасником, для підтвердження наявності цих працівників, додатково подається довідка у довільній формі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові прийнятих осіб. Також учасник зобов’язаний надати Повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке подається встановленим порядком до відповідного державного органу з квитанцією про його прийняття.
ID: 19b1aa190eb3481cb58d31df5a4504ab  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: c42b755836444325bccab5af1c31a5fc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 76ed861b267445f5ba9eda4f57dac11e  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 25f0205ba3d349acb0d92b693952192a  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: d5936d1eefa04ee2a7fb37f6079163a3
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві (І черга)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Договір повинен бути чинним не менше ніж до кінця поточного року.
ID: 71d6dd2e52fa4f5ebf02a64eb098faef  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: df6a3412629f4a82b3f4f56fd57a231c
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві (І черга)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за за попередній рік та/або за попередній звітний період.
ID: d02c1279cf14482cbde1023a5affdae9  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 54b7646bee44452a9fa851ad0015808a
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві (І черга)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Довідка з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) укладеного не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів) із зазначенням суми та номеру договору(-ів), повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса та контактних номерів телефонів, прізвища ім’я та по батькові осіб представників замовника, предмет договору(-ів), та строки виконання робіт. Також Учасник надає до кожного договору що зазначені в довідці, копію виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів), з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (актів виконаних робіт, або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше) та копію(-ї) позитивного(-них) відгуку(-ків) від замовника, з інформацією про якість, своєчасність, найменування виконаних робіт з зазначенням дати та номеру договору, виданий не раніше 2024 року (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувані роботи, об’єктом будівництва яких є будинки, будівлі, що виконані за бюджетні кошти.
ID: e2692273dafa4104be198483e3388192  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: d85a16264e0f42dd8c5329cd5780b590
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 6cbf1e09d7264b199479d83aaef3e2d6  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 8a4ff73c378840169760d74650621638
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 5f5cb4d7d57b4a0da989bd09bda78075  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 2810d8f81b914ea2b1e30d347806d333
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Мова тендерної пропозиції
ID: 2376f2f15664422a9065a112138d6c9a  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 937caba88e4b469c9142d702328a81be
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві (І черга)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 85 206 (Вісімдесят п’ять тисяч двісті шість ) грн.00 коп. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис. Електронна банківська гарантія що не підписана електронним підписом вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів, з дня що слідує наступним за останнім днем подання тендернихт пропозицій. Відповідно до абзацу вісімнадцятий пункту 26 Положення, реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: Гарантія має містити реквізити гарантії, що є обов’язковими для складання гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія (Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».); — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронна банківська гарантія що не підписана кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Також обов’язково в банківській гарантії зазначаються умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені частиною один пункту 3 цього розділу”; У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу або рішення про його оновлення. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Київське квартирно-експлуатаційне управління Місцезнаходження Замовника: проспект Повітряних Сил, 30, м. Київ, 03186 Назва банку та його адреса: Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, UA328201720355179001000002016 Якщо банківська гарантія учасника містить невідповідності в тексті або відсутні документи, що вимагаються Замовником в якості документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, то такі невідповідності підлягають випрвленню згідно п 43 Особливостей. У разі відсутності електронної банківської гарантії в пропозиції учасника або такої, що не містить кваліфікованого підпису уповноваженої особи на видачу гарантії, або якщо гарантія не відповідає сумі оголошеного тенедерного забезпечення, або виданої банком з кредитним рейтингом нижче uaААА, пропозиція вважається такою, що не містить тендерного забезпечення та відхиляється Замовником на підставі абзацу 4 пп 1 п 44 Особливостей.
ID: 72f8d56e265f48dc96e48aec15912e68  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 9a2251e8f7214634a479e72051a17276  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 7b7d47f174c145b0ba5ae64bc0ea59ff
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві (І черга)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 4690e90da8ed48e69531319acf455337  
Мінімальне значення : 0  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 92059c0715ce448493082c5106068bf8  
Очікуване значення : 1.5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Документ
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом перерахування на розразунковий рахунок замовника суми, яка дорівнює 1,5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника перерахувати кошти на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією.
ID: 496e8d7378d54774b39650ec5b291bf4  
Очікуване значення : Так  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: a094ff6603134919b70d67f51353314f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.06.2025 18:08
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 473fb28a53104aeda60b6822ae7b4102  
Очікуване значення : 120