• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Миру, 52/2, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Миру, 52/2, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Завершена

2 047 446.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 237.23 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: bbcc8e80f2764c17bef1d697c3e4aaa2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: d54edf422fad449fa4143ce250d862f2  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 35a9ac97d244439ba564d07f816c229b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 3190f9ff3a8846219ae68dd52e4e6eb4  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 9d202fddc23a4bc5be5dd9cbf78f52cd  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: effdb4337c76478a904038b38a715512
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: e47d72df2e2e4084971c682e55ffdd82  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 2ce4989b040c4e70af6ae1a591a6f1ca  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 04abd4feb4d14412b13da6c8943f0d0d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: ec7428d6e1f446baa1cdf8fbcb21a8e2  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 4ddab1f12575431584b57335706d3c73  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9153cb849c4f498bb1aa3d779f60b62e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4f46f8a3bc7c4cf7b94aac50020b72f1  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c2d769d2d4a548f488350d22b2935481  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 95ed988e20f146508c6857c24ab8f555
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 6ea6e75aea3f443382733babaaae3e95  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 89e1157fcefc42b2b956a01733a54158
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: a42ac5d5dbc04ed9bfe216bea9b51b1b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 10ab45d4ecfc4cdb9cdf4d66afff6ba1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 1dd643bf54d04f3ab5338f0a96d183a2  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 0ca006bfb6e4496998dc756eddc29e24  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: acc7c03bc86e4af899ef5c99ac1abf4c  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 6e49fe6b8e2c4b608e18a8027efc46f2
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Миру, 52/2, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(1.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічний персонал, інженера-проектувальника за напрямом «Інженерно - будівельне проектування в частині кошторисної документації», а також працівників робочих професій, яких Учасник планує залучити до надання послуг. До довідки Учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. 1.2. Копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника за напрямом «Інженерно - будівельне проектування в частині кошторисної документації» працівника учасника закупівлі (якщо отримання такого сертифікату інженера-проектувальника за напрямом «Інженерно - будівельне проектування в частині кошторисної документації» для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі передбачено чинним законодавством). )
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: c3c4fab59da34a6c9700e096fcd766fa  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: cae19e9eb9eb4c54830c3c5a6120d327
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Миру, 52/2, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(2.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надати копії не менше 2 (двох) аналогічних договорів з поточного ремонту з усіма додатками до них, в тому числі з додатковими угодами з усіма додатками до них (якщо такі укладались), які були виконані. 2.2. Копії документів, що підтверджують повне виконання наданих аналогічних договорів, а саме копії актів приймання-передачі, або актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконання робіт (фopми КБ-3). 2.3. Відгук(и) про належне виконання наданих аналогічних договорів, які повинні містити інформацію щодо номеру, дати та предмету укладених договорів та інформацію про повне їх виконання і відсутність претензій з боку контрагента. )
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 09d82032ca2242fc90b68123196e9fa4  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 21a3795882a2430cbc41837c74e4cb08
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Інформація про субпідрядника / співвиконавця.(Інформація про субпідрядника / співвиконавця. Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити суб’єкта господарювання до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника (далі - суб’єкт господарювання) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, в такому разі, Учасник: - повинен надати в довільній формі інформаційну довідку щодо кожного суб’єкта господарювання, в якій зазначає повне найменування, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків та місцезнаходження; - під час подання тендерної пропозиції заповнює окреме текстове поле електронної форми, де зазначається повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання. Ненадання такої довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, для цього учасник надає щодо кожного такого суб’єкта господарювання інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі. )
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 8064b923e0e141cb9e0f26be478e1665  
Очікуване значення : 20  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 21421ad1c90a4a5a8ddb1349e6dd5025  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 18425ffba2a348b2a26e9ae6df9da0c7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: a9943854ee7944608ea61ab6fa3f6cdf  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 7ceb3b98cd9e43b7920cd82fefd8e6fc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: c5625a1d11aa4349873a43bf7286ceaa  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 5e9d9684ee0a4dbeb662e95ed1638b49
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Мова тендерної пропозиції
ID: fccf0f0d63e044738407d099712a018c  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: a9baab84b0d84926be95ef6b4d6601c3
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Миру, 52/2, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 61 420,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.(Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 61 420,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. )
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 12ae09c4146a4a05837fec86b4d598ea  
Очікуване значення : 3  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 863fb3e18c7a4497afda6be2c1bc5ecc
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Миру, 52/2, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: fb532e176a2c4e50b9c0b72b8a7cf866  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 1a2264b18b994d8c9d1fb9f3480a941a  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Миру, 52/2, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Документ
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.(Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Миру, 52/2, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. )
Вид забезпечення: завдаток.
ID: c0171d41608b4069a02892f63a039b03  
Очікуване значення : Так  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 7e136ec0b86048eda3614bbf3a4887d0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 14:59
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 8b18021f8bf1429593bb072dc5bb0582  
Очікуване значення : 90