• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53». Додаткові роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

13 119 149.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 595.75 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8bb896dae50a4adcbae22017e0c21600
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 45edd57eb8bd40969b38aac794932c3c  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4f3a319c24944e27985345a14db1ec2c  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 0f9ba6e977e34110a6fe1cb32643f530
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 2382e7ffaa074649b001953d9d42f283  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1273981c4b334a8c89d4f4d64c13eae2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 95474b4573ff474ea8eae08527482e89  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 39af86a64e71418a9f68703fcde37645  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: a37cc3ff047846bf870acae084947204
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 89f677a7d9a8439e81d490ab84d9d26b  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 97a9b7348ef04e6581bc4242357ed29f  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: b88669453e544800aced1f700da248db
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: b2a7de4f4bcb437faa0fd53f8aabb0a1  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 0b15c37a51e24127994e3c0b05942350
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 0ddcb2513d3649b481f9590d2515f885  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: d8dc74dfb28949988a1f1122fb8de7a3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 7ac8ad7aefdc4b9589ef63c4e5187be5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 87f8fe61abc94315aa4964428f3e5adf  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 30a549a83ffb4cc3b93eab0fb07f35b9  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 1853a98d59df4488b2f3ed1ee01c017e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 6f5ee83b23e849709705435b466e4a98
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 3ef084142bca4716b62aba81223addf5  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Відповідність екологічним нормам
ID: ff65e1ff7b8b4b34be9c46954105a552
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53». Додаткові роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Довідка в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.(Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.)
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.
ID: 75006d41ef22439c9940f23c8105543b  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: 428695b00c2a4eeb8bec5a9d424ca1dc
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53». Додаткові роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.06.2025 14:40
Документ
Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який один з останніх трьох календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 10 495 319,00 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2). Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.(Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який один з останніх трьох календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 10 495 319,00 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2). Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.)
Наявність фінансової спроможності
ID: b60cb46e214040d29bbf55d611fdf0e0  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: d776db52d48c4ab287b42e58ff32ae94
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53». Додаткові роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники). Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник: - головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції.(Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники). Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник: - головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання № з/п Посада П.І.Б Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Наявність сертифікату (за наявності) 1 2 3 4 5 6 2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником. 3) довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва за основними роботами, відповідно до відомості обсягів робіт за укрупненими показниками вартості. Довідка про наявність працівників робітничих професій №п/п Професія Кількість працівників 1 2 3 2 Ізолювальник (будівельні роботи) не менше 1 особи 3 Слюсар-сантехнік не менше 1 особи 4 Електромонтажник будівельний не менше 1 особи 5 Столяр будівельний не менше 1 особи 6 Опоряджувальник будівельний не менше 1 особи 7 Лицювальник (будівельний) не менше 1 особи 4). На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації) .Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом.)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: beb4f8e4ff8f4920b4afdf749b8aad27  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 4ba1c0b8144841bdbf6662ec722d29b9
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53». Додаткові роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2. Таблиця 2(Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2. Таблиця 2 № п/ п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ) 2. Посилання на систему Prozorro (за наявностi) 3. Посилання на відомості про об'єкт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (за наявностi) 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Дата завершення договору 6. клас наслідків об’єкта 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд або їх частин, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) СС2. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 10 495 319,00 грн. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3. 4) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації, тощо).)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 7b863753bc234c65aa7b140393bae1a0  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: b729aa9220024aef98fef6a91be315fe
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53». Додаткові роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання.(Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. ІНФОРМАЦІЯ про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Мінімальний перелік необхідних механізмів, обладнання та устаткування, відповідно до вимог Замовника Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Одиниця виміру продуктивності (тн., м3, к.с., кВт, інше ) у відповідності до гр.2 Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 7 1 Автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 8 т 4 од * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими. 2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації).)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 056b6816c13344fb97869917d18590fd  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: bc05efd1257c4a28986c7b727c25ebff
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53». Додаткові роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (надається згідно з частиною 8 розділу 3 цієї документації)(У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції: - довідку Учасника у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника;- його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - довідку від субпідрядника/співвиконавця у довільній формі, щодо згоди на залучення до виконання робіт, на які вони залучаються; - довідку у довільній формі від субпідрядника/співвиконавця, про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, на які залучається субпідрядник/співвиконавець. Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця.)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 30394c2161aa4b88a551c48deaaad067  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (надається згідно з частиною 8 розділу 3 цієї документації)(У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції: - довідку Учасника у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника;- його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - довідку від субпідрядника/співвиконавця у довільній формі, щодо згоди на залучення до виконання робіт, на які вони залучаються; - довідку у довільній формі від субпідрядника/співвиконавця, про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, на які залучається субпідрядник/співвиконавець. Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця.)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: fd19b8b3521e496d892f43c0f083d91d  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 4c008c134ced47c29570cd6cda496f45
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 5051629286ea42b3adc7d59cce1abd63  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 1f0f75fb0a984bb6a64553b61bfb812e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: b868a1e52f7e42eeb89c1bf68b47deec  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 22c55af411da4d5ea2f312631736fe35
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Мова тендерної пропозиції
ID: 46c9b6b7a3074c71b3239dcad893193a  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 9679de4d282e40cc95b1481f9e96613e
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53». Додаткові роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 0951e54dd520449fb44f553152e546b8  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: bcb5683349db4508ac01949b35b3c32e
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53». Додаткові роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Банківська гарантія(Банківська гарантія)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: e116b40cb15c4535a420f9134d4d5e3b  
Очікуване значення : 30  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Забезпечення виконання договору — відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації, а саме: Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. - інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара; Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Забезпечення виконання договору — відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації, а саме: Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. - інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара; Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: c7cb669db6914e52a986e587fd808b4f  
Очікуване значення : 5  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: b6a9fa6467ef4927a25521408cd6cbf1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 12:44
Документ
Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.(Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Учасник процедури закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо таке вимагалося). Також, у разі необхідності, учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовника через електронну систему закупівель.)
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: e02d487e0dac42ddb0d7661d739b2782  
Очікуване значення : 90