(ПК-25П_0197_ВО) Послуги з управління небезпечними відходами
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-06-04-012465-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0197_ВО) ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90523000-9
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 617 125,59 грн без ПДВ (шістсот сімнадцять тисяч сто двадцять п’ять гривень 59 копійок), в тому числі: лот № 1 - 141 734,25 грн без ПДВ (сто сорок одна тисяча сімсот тридцять чотири гривні 25 копійок); лот № 2 - 110 557,96 грн без ПДВ (сто десять тисяч п’ятсот п’ятдесят сім гривень 96 копійок); лот № 3 - 67 916,71 грн без ПДВ (шістдесят сім тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 71 копійка); лот № 4 - 50 000,00 грн без ПДВ (п’ятдесят тисяч 00 нуль гривень 00 копійки); лот № 5 - 62 666,67 грн без ПДВ (шістдесят дві тисячі шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок); лот № 6 - 184 250,00 грн без ПДВ (сто вісімдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.06.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Торги не відбулися
617 125.59UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: f04ed54336fc484d9ed800ec0c4347cf
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: beaea2da8d95424e83255a33f47601f7
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 0649f2eedff045cb91898603c9512340
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 574761bdd7ba475c8bf81c19d4cc12e3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: eb51cd51a4ad4a5881488f407e5e09bc
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 581dff1ec926442297cfed37391a436f
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: e690b39aa7fc45dd870072008ee870ef
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: c5611bf40ca242bfa36932e0c64d0d4e
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 1027adc4d4824646ba08e7aa7b68281f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 0e29838647a94d67ba8c27842a2dcfa9
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 2b2c8e814e8747429a81905d4ab18654
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 56151b33175b4777bdabba5184d1adf7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: d959420783624416854efab69a58e710
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: bece325159154ce8b921e11df41df9dc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: d102e7a3a7424be1a5c679d6078376e2
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 0da5c5b5183d42abbdee03f4f5427ad6
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 7624428fd193463bbb28532cefcbf0e8
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 38831ab990c445d5b1d3ea034772e201
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 27e071099e014e0989180109e4afe94b
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c02562d883384554b409d4fa3cf48a7b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 634efa9412da40328dd916c39a76215d
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f73daeb1d4c447d49cfdab8e27544b25
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: eb0f9c5b7068464dabbc1990935daa40
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 3. Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 36cceb761bd349db8012f90e184c4245
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: e3f5597c6b6146e9b1fafb2c682d5970
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 4426286e4d0e49ca8e6968d176f7bb6c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 24c55e6197b04187bbb7a9a42d0662c3
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: c21ce0fe0d354607b289b3d510bfcdf8
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 44b2abe1c8154ef8ae969f2d9a5d40cf
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 5. Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 4e6719789d444291840a4cc37ae38aa1
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 6c813ea86eaf4092876dc1305adfa1d2
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 8a396ecc3ab74dde80d9bc9e3507de25
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: fc56484ea1424d83b485418e24c30084
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 5560625def40484994a7606f35951510
Критерій стосується лоту Лот 4. Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 12c226eb1939458ca57bf717ba323d58
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 1f06af297c634be9ade0c8126dba0804
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 4. Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: b5e1d6f9470f48279aa85124bc22c84c
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 965d2824236c4ebdb054e2e5e58088dc
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0614c1e8be9e4cfb93b78396a03a64b9
Критерій стосується лоту Лот 3. Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 1660cfe322ef47fcb2696b43eeccdd53
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 04174745a8cd4a71abb931286fdd4428
Критерій стосується лоту Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: d48946a6622445ae87b90d73484d4054
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 0e882d3c48b9496ea9ab2a980fea5ddd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 6. Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 25a67503a2434230a533cecccdf5d8f6
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: cc9668c3bdc347b9a70b9c0b06e174d8
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 85070dc1618a4346973a95a57db12d17
Критерій стосується лоту Лот 6. Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 01a4334ed12e4f0d97ae7c8f5d4987bb
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 4c9ed4ed9baf478384fe0bd9c9bc0696
Критерій стосується лоту Лот 5. Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: d19699b9750e485fb429faf0acca073a
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 19d0b911b8d4475fb6770587575f83ae
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з управління небезпечними відходами
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: dc4e756c288249c48ada262eb38d439b
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 05a3de54dc8e47cead6507deca0da687
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: c8e051918f71421cbaf805cb0dbe48d0
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: a9bc78f64f6a436b98dd9536286df602
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2bdc63c7800a42679925eb9a26f50b8b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 01c7f6ca8c2d4694b5166a39af6a159c
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: b1c9b67754fc4050aa76972363e7d147
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Мова тендерної пропозиції
ID: dbdc29467f3549b5814ceeb7220bf795
Очікуване значення :
ukr
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: c8e178a28483477e92b28f8e8b99afd5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.06.2025 15:24
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій