-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 9». Додаткові роботи КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
5 665 415.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 327.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 327.08 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d55e1c82f5bb4a5cbd6fcb564d9612a5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 93002c523b6745a1934267e5dc1d7301
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f8a88da91a594383ba03e9c1f9612fbc
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: e6eb87df02ab473aa50a73a412d598fc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 26af4dc9208b45ab89b9197163a4b3f4
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: d63cc911ef4e42dbb03d4e2012c1ff33
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 0d085a7f61484802b48907bee90a3108
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 7e39779bc61442de84390383b0648a2f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 0df006abf5664a9cad14f9426da9fc6a
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: ee5657372872487f97a3721213f51a69
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: c0a47c6fc8bc47ac847b568720bc87e9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 4bd3be11747c47f78b80bba8573465c4
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 80aa914ca8ad47098d1ad56e6a59b67f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 6c666990988945dead8682d0dc4c04ba
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 737bd9a24cb747cea4f269e821a12736
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 38e1574c00014f64b9e9c388ef08da53
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 5633f661fac04cc282ea516883e85718
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 58e35fa034624c31aa79340011363651
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 1784637f380141118fedcf60a7051852
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: ec20086552944e278323585ee01faa34
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 9eb29e4ddf5e4632a47a22728372d8c9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 36fc9ef6a5ac443baa54d36ce9fa716a
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Відповідність екологічним нормам
ID: ff4ea76595e847f09d8e7557b51a4b4e
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 9». Додаткові роботи КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.(Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.)
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.
ID: 961060fb14ba4693946f158821b3e96d
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 68ebe39958d943b3a383be724cfbbd6c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 9». Додаткові роботи КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (надається згідно з частиною 8 розділу 3 цієї документації)(У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції:
- довідку Учасника у довільній формі із наступними відомостями:
- найменування субпідрядника;- його місцезнаходження;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- довідку від субпідрядника/співвиконавця у довільній формі, щодо згоди на залучення до виконання робіт, на які вони залучаються;
- довідку у довільній формі від субпідрядника/співвиконавця, про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, на які залучається субпідрядник/співвиконавець.
Учасник щодо кожного такого залученого субпідрядника повинен надати документи (довідку/лист у довільній формі) про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей.
* Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця.)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 9581a9d433f54815baad5915965588fc
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.06.2025 12:46
Документ
інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (надається згідно з частиною 8 розділу 3 цієї документації)(У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції:
- довідку Учасника у довільній формі із наступними відомостями:
- найменування субпідрядника;- його місцезнаходження;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- довідку від субпідрядника/співвиконавця у довільній формі, щодо згоди на залучення до виконання робіт, на які вони залучаються;
- довідку у довільній формі від субпідрядника/співвиконавця, про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, на які залучається субпідрядник/співвиконавець.
* Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця.)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: e040f37ffd684a22991df520b4b6c47b
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 12c714149fc34586876bbfbec28ba2b7
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 9». Додаткові роботи КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. ІНФОРМАЦІЯ про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Мінімальний перелік необхідних механізмів, обладнання та устаткування, відповідно до вимог Замовника Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Одиниця виміру продуктивності (тн., м3, к.с., кВт, інше ) у відповідності до гр.2 Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 7 1 Автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 8 т 4 од * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими. 2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації).(Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування.
У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання.
ІНФОРМАЦІЯ
про наявність механізмів, обладнання та устаткування
№
з/п Мінімальний перелік необхідних
механізмів, обладнання та устаткування, відповідно до вимог Замовника Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Одиниця виміру продуктивності (тн., м3,
к.с., кВт, інше ) у відповідності до гр.2 Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність **
1 2 3 4 5 6 7
1 Автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 8 т 4 од
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України).
** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 5 Таблиці.
У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією.
У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими.
2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації).)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 3de62c3cf57b4c1e88f5ed865f05cf5c
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 48f77ad59b60439d822054a1347150e1
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 9». Додаткові роботи КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який один з останніх трьох календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 4 532 332,00 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2). Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.(Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який один з останніх трьох календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника).
- Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника).
- Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 4 532 332,00 грн.
Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2).
Примітка:
Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.
У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.)
Наявність фінансової спроможності
ID: b9d0b6e7690f4fb48c2f7a3b81b4b441
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 33d18ae5761e4c43861b135582526b4e
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 9». Додаткові роботи КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники). Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник: - головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання № з/п Посада П.І.Б Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Наявність сертифікату (за наявності) 1 2 3 4 5 6 2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником. 3) довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва за основними роботами, відповідно до відомості обсягів робіт за укрупненими показниками вартості. Довідка про наявність працівників робітничих професій №п/п Професія Кількість працівників 1 2 3 2 Ізолювальник (або працівник іншої будівельної професії, який буде виконувати такі роботи) не менше 1 особи 3 Слюсар-сантехнік не менше 1 особи 4 Електромонтажник будівельний не менше 1 особи 5 Дорожній робітник не менше 1 особи 6 Столяр будівельний не менше 1 особи 7 Опоряджувальник будівельний(або працівник іншої будівельної професії, який буде виконувати такі роботи) не менше 1 особи 8 Лицювальник (будівельний) (або працівник іншої будівельної професії, який буде виконувати такі роботи) не менше 1 особи 4). На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації) .Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом.(Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати:
1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники).
Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник:
- головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції.
Довідка про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання
№ з/п Посада П.І.Б Освіта/спеціальність Штатний/
трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Наявність сертифікату (за наявності)
1 2 3 4 5 6
2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником.
3) довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва за основними роботами, відповідно до відомості обсягів робіт за укрупненими показниками вартості.
Довідка про наявність працівників робітничих професій
№п/п Професія Кількість працівників
1 2 3
2 Ізолювальник (або працівник іншої будівельної професії, який буде виконувати такі роботи) не менше 1 особи
3 Слюсар-сантехнік не менше 1 особи
4 Електромонтажник будівельний не менше 1 особи
5 Дорожній робітник не менше 1 особи
6 Столяр будівельний не менше 1 особи
7 Опоряджувальник будівельний(або працівник іншої будівельної професії, який буде виконувати такі роботи) не менше 1 особи
8 Лицювальник (будівельний) (або працівник іншої будівельної професії, який буде виконувати такі роботи) не менше 1 особи
4). На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації)
.Примітка:
Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом.)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a63fe8f8a74c408a95988d205fb38fb2
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 069670c1655748eeb817254aef5648c2
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 9». Додаткові роботи КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2. Таблиця 2 № п/ п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ) 2. Посилання на систему Prozorro (за наявностi) 3. Посилання на відомості про об'єкт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (за наявностi) 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Дата завершення договору 6. клас наслідків об’єкта 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд або їх частин, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) СС2. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 4 532 332,00 грн. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3. 4) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації, тощо).(Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2.
Таблиця 2
№
п/
п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ)
2. Посилання на систему Prozorro (за наявностi)
3. Посилання на відомості про об'єкт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (за наявностi) 1. № договору
2. Дата укладання договору
3. Предмет договору
4. Найменування та місцезнаходження об’єкта
5. Дата завершення договору
6. клас наслідків об’єкта
1. Ціна договору, грн
2. Сума виконання договору, грн
3. Відсоток виконання договору
1 2 3 4
2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2).
Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд або їх частин, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) СС2.
Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 4 532 332,00 грн.
Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами.
3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3.
4) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації, тощо).)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0b6bd277d20f4f0099e6e52b433cf025
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: b30c418226e14dd6be3808b2116bbba7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 5b33ceb9781c4a8499d879f4ff692efa
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 904cfdc124224fbda64e8567ee20ccac
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: a2c7bec09f6d4eda99090d60b0ab05ec
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: eebff865e32d43c1ba50e6db264dbcc7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Мова тендерної пропозиції
ID: 030ce167efe0472da21f450cd1eb9c9c
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 2d031276ee994c579aaab6650fcdba7f
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 9». Додаткові роботи КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта.
Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.
Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта.
У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії.
Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:
• вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);
• вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
• можливості часткової сплати суми гарантії.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей.
Банківські реквізити Замовника:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002
Код ЄДРПОУ 24014538
IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: e55dd52e0b904383bb883eb0812f58e3
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 53670791759a42d69bf2f6ace30df3d3
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Нескучанська, 9». Додаткові роботи КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Банківська гарантія(Банківська гарантія)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 4f65c8c20f7e4cb48536af580c3d56b1
Очікуване значення :
30
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації.
Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002.
Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору.
Банківська гарантія оформлюється:
- банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами);
- іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758).
Банківська гарантія повинна містити:
− повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією);
− найменування бенефіціара за гарантією (Замовника);
− посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі;
− суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника;
− положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі;
− безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів;
− положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом;
− строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
Текст банківської гарантії не має містити:
- посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом);
- умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією);
- умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо);
- обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією;
- умови відкликання гарантії банком-гарантом.
- інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара;
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання
результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
Банківські реквізити Замовника:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області
вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002
Код ЄДРПОУ 24014538
IBAN UA218201720355119008000007401
у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації.
Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002.
Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору.
Банківська гарантія оформлюється:
- банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами);
- іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758).
Банківська гарантія повинна містити:
− повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією);
− найменування бенефіціара за гарантією (Замовника);
− посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі;
− суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника;
− положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі;
− безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів;
− положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом;
− строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
Текст банківської гарантії не має містити:
- посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом);
- умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією);
- умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо);
- обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією;
- умови відкликання гарантії банком-гарантом.
- інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара;
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання
результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
Банківські реквізити Замовника:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області
вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002
Код ЄДРПОУ 24014538
IBAN UA218201720355119008000007401
у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 24e75f292b764561969c118f5eeeab35
Очікуване значення :
5
Строк дії тендерної пропозиції
ID: f75d2cdca78049218429daa2bbe45457
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.05.2025 17:03
Документ
Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.(Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.)
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 5a9869914f35451a91ea8029a97e3fbe
Очікуване значення :
90