• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

Завершена

319 358.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 193.59 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 595dfac41ca94fc2a64ab26d6959a85f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 25ab177a70c3421aa850e829ab61c294  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 6700b1d250f742f1988c5fd86b55a9b6  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 71615ba925f148c39d2dec252055c992
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 6a11a9dc6f494d8981a4d26421ba324a  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 580ad491dca94e539050791475f732cc  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 3bb19dbaf2c44698a0f7bf8053301685
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9d4e3f144d924c738b0d749dcae531e3  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2575d4e52ed34707a1e9f97b58108038  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 38e2154fe122435c8a753d8fef4cd0dc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: f045007328d8469eafa0fb06a90b7ce9  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 137c6c505b954c4b8877fbf0fc7bef45  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: a90e0bc0e46c46a29c46bd2196fb8c92  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: a0eb5024495b45f1b2f1092b26d17fb7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 7245c15e8669470589bf21b83cb26610  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: ec8e722771e747c9930485ed995235ba  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: fa36c9a72c994b2bbbae3222f20beb10
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: e5056113f2c847b4b59d6b84c50e5b75  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: ccf3d1898c674c2ea40286015fe01657
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: ae334ad0a09f4fac82886a22212ea245  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: ae3b45f53f1c4d84b12edbf71e54a2dd
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 70c20f7bdc4e44bf92e0481365606813  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 92dfe9e44547418294170845387ab5f9
Критерій стосується лоту Комп’ютерне обладнання
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(Документальним підтвердженням досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинні бути наступні документи: 1) аналогічний договір (аналогічні договори)* - не менше 1(одного), 2) лист (лист-відгук, рекомендаційний лист, тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі номеру та дати укладеного договору, предмету закупівлі договору, відсутності нарікань, тощо. Аналогічним вважається договір на поставку/закупівлю Товару за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання». * Учасник може не висвітлювати відомості, які можуть становити комерційну таємницю у разі, якщо це не заважає встановити відповідність кваліфікаційним вимогам. Договір (договори), повинно бути надано в такому обсязі, щоб Замовнику можна було встановити відповідність кваліфікаційним вимогам, а саме: чи є наданий договір аналогічним. )
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 87b090847802408490936d4050fd0811  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 4475534d75374c17b81dc58c302cd3e9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: b97ff251dd4547bd9659bb3b394373b4  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: d1a38bfbdf7d45c19380febd7eb41b9c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 9b98572b91c94c2db179747c5d458ce0  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 92da33848c1c4012a845cac701440486
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Мова тендерної пропозиції
ID: 207ce77f3bd14aee9e741ede681b3a53  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: e9235d60597142e3b26381bd11bfd3eb
Критерій стосується лоту Комп’ютерне обладнання
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 4ba5f097a6144acfb0e3c2559f820dd8  
Очікуване значення : 2.82  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) гаранта, що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва із вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом. Увага! У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно частина «Інформація щодо тендерної документації» забезпечення тендерної пропозиції має містити посилання на дату рішення Замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії(Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) гаранта, що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва із вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом. Увага! У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно частина «Інформація щодо тендерної документації» забезпечення тендерної пропозиції має містити посилання на дату рішення Замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. )
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 0c1f47f2d9f84c6db90d9a35ec6a5e7d  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: cb614155eecc4c0ea66ea9bca25736b4
Критерій стосується лоту Комп’ютерне обладнання
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: acca2622607943f7bb8dea3a4fe5fec2  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 985bebc6cefa4c7c936ea315d0b707fd  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Розмір забезпечення виконання договору: 5% (п’ять) відсотків від ціни договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника-ініціатора суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - повне найменування замовника-ініціатора (бенефіціара), його місцезнаходження, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись не раніше дати закінчення строку строку дії Договору. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках: 1) повного виконання переможцем процедури закупівлі (Постачальником) договору про закупівлю, проведеного належним чином; 2) за рішенням суду про повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі та/або договору про закупівлю недійсними; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю процедури закупівлі (Постачальнику), а сума банківської гарантії підлягає перерахуванню Гарантом на користь Бенефіціара за письмовою вимогою Бенефіціара у випадках: - відмови або часткової відмови Постачальника (переможця процедури закупівлі) від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення Постачальником (учасником-переможцем процедури закупівлі) умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, якості поставки товару. Забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо воно не повертається учаснику (Постачальнику), підлягає перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти, сума банківської гарантії перераховується на рахунок замовника –ініціатора (Покупця). Увага! Інформація про замовника – ініціатора торгів зазначена в пп.3.1. п.3. « Інформація про замовника(ів)-ініціатора(ів) торгів» розділу «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації.
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Документ
забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії(Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Розмір забезпечення виконання договору: 5% (п’ять) відсотків від ціни договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника-ініціатора суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - повне найменування замовника-ініціатора (бенефіціара), його місцезнаходження, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись не раніше дати закінчення строку строку дії Договору. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках: 1) повного виконання переможцем процедури закупівлі (Постачальником) договору про закупівлю, проведеного належним чином; 2) за рішенням суду про повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі та/або договору про закупівлю недійсними; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю процедури закупівлі (Постачальнику), а сума банківської гарантії підлягає перерахуванню Гарантом на користь Бенефіціара за письмовою вимогою Бенефіціара у випадках: - відмови або часткової відмови Постачальника (переможця процедури закупівлі) від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення Постачальником (учасником-переможцем процедури закупівлі) умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, якості поставки товару. Забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо воно не повертається учаснику (Постачальнику), підлягає перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти, сума банківської гарантії перераховується на рахунок замовника –ініціатора (Покупця). Увага! Інформація про замовника – ініціатора торгів зазначена в пп.3.1. п.3. « Інформація про замовника(ів)-ініціатора(ів) торгів» розділу «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації. )
Форма забезпечення
ID: 84d1e75651604265a06b42d714b25ccd  
Очікуване значення : Гарантія фінансової установи  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 5c7deffceaad4bc6bfe31835043fd35d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.05.2025 10:48
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 6f4c40af52784b5c81330a55ef45c57b  
Очікуване значення : 90