-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл офісний №5; Тумба №1; Тумба №2; Тумба мобільна №1; Тумба мобільна №2; Тумба №3; Тумба №4; Стіл з вбудованими мийками з нержавіючої сталі)
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Завершена
189 991.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 899.92 UAH
мін. крок: 1% або 1 899.92 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Порушення справи про банкрутство
ID: 2242dfe10b7149f3aee60dffb5e66c7f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: f46f3529fd7b4cc2b1d0a3262376fb83
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 7de97cbf664a4b6e89058a5558d29145
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 7c984ea162ff4e7fbd44f43c12eada0e
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: fe4f15a353ff44e9a5c4ecc5b17f2338
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: afd534f1b6bf4a229a6ce5c97fa0104d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 616ccb0075cd4846954ec685c5838624
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 6901936d15dc459cbb1348b88ca08ea8
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 3ff242a8dd65460c9abaf657020fc3d1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 56c5bf0a851b43e58cafbaf759e569b9
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 7c6240b008b94622abd8325dbe87c595
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 5f06ad4c9fa74ba682c12fc5a2e1c1ca
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: c202348db46845ec966df0e72126ac44
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 42a60e3c45cb4a6bafd3ebc7f7324d42
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: b2d5fff786ff49b0808b38ef93e826e4
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 747cbfccf2064f3a929e2fd6ab354264
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: c19dc9b05c534ef0b53dc37942d1a8f6
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d458b14a5ba142d0ad24d536d3e71be0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: cbfe365a4cc349ed9bd3d833947cdc47
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 405c3c98f747435ab75a4cff2cfc4f75
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 470606e959324089adfb56dba973d9ef
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 4a19414d80a744d88b0840b845c1169b
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 71f6c33f8b704c5f8ff05d62e5868b0f
Критерій стосується лоту Код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл офісний №5; Тумба №1; Тумба №2; Тумба мобільна №1; Тумба мобільна №2; Тумба №3; Тумба №4; Стіл з вбудованими мийками з нержавіючої сталі)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості.)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: fbe83aa54f414df6a199d504e2231612
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 7ed89900a99c4bccb3d83ad3d7476230
Критерій стосується лоту Код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл офісний №5; Тумба №1; Тумба №2; Тумба мобільна №1; Тумба мобільна №2; Тумба №3; Тумба №4; Стіл з вбудованими мийками з нержавіючої сталі)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), за нижченаведеною формою І.
2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 9f5fe600fd254584a2cacb9f3513aadf
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2dc37329ee024a79a2bd710767bc76fb
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 5277a6b056ac487386c7fe0615c083f1
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: b0717278632044aeb25dd09768b0198d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: ca205b9f36514879bb2cc024f9cb23b8
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 5131f1cc4f7d4edbaea8048a8c8e0efd
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Мова тендерної пропозиції
ID: 3437625940f04485a516e4b11f3120ea
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: a1f0f54d314b4419ad65178f6e1a1437
Критерій стосується лоту Код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл офісний №5; Тумба №1; Тумба №2; Тумба мобільна №1; Тумба мобільна №2; Тумба №3; Тумба №4; Стіл з вбудованими мийками з нержавіючої сталі)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 550117584881405dbb78c044c987c893
Очікуване значення :
2
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому еквіваленті не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією (частина 1 статті 25 Закону) та cтановить 3800 грн. (три тисячі вісімсот гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Гарантія надається за орієнтовною формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією ;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **
7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії
Реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
р/р UA 253052990000026001015906362
UA 343052990000026008005903516
МФО 351533 в АТ ПРИВАТБАНК
ЄДРПОУ: 02003474
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Документ
Електронна банківська гарантія.(Гарантія надається за орієнтовною формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. )
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: e8a30a5a2c384810b6ce3cc8987d3d1c
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: d1073e45718c4518aa5d5cb3d183bea5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.05.2025 14:07
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: dde0087e5ae44f5eab2b2e73e40b02d7
Очікуване значення :
90