-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тріскачка з набором головок (Інвестиційна програма ПрАТ "Львівобленерго" на 2025 рік, розділ 7, пункт 7.1.16)
Завершена
72 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 726.00 UAH
мін. крок: 1% або 726.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 909ddec848f64fab890abc539213464c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 045d5e041ce74457b5fd0e4db4ef0816
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 6dacb2b9755646de97adf578058f4f9e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 9013c946aa954a17801628af36d0ead7
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 84199058a4ef4539a37502eb717304d5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a9b4b49ed66d40f7822a489acd3fa85e
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 315f2da118874b42b4a06fcfb914694d
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 87653477b03f456ca278c93a79b82292
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 7766f280993849c589000ec9c57a1ae3
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 4f85c8798a6d49bf8cbab0d71c1d0f63
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e41930b0f98c4f53bdc224a267dbb4c4
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: ba1075ebbc724c1a8280655d315f8428
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 8914c2621bd8456da2470439e6ed97f4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: c17e685510d84f2cab9cedf5a85d1fda
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 1ad76b3ee1364e4696606a1786509d82
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 6ddb853ce6cd40f09a2cd7e211781aa7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 4dcedb8b24454748ae8a7e5b8c61130e
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 1a411900a31646da9a5c2a96628470c7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: bd38c8cbd7e54f2d9d1cf0c8121d75f1
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: f8bd3ba9a4e64d97aaf65e927c6231ba
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: b45084bacde5440ba0df6e066b3e68d9
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 0e05d5d4728147cfbc51d87b07c2a16f
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: e357dd2f439e4c2580c1abf5320d4c39
Критерій стосується лоту Тріскачка з набором головок (Інвестиційна програма ПрАТ "Львівобленерго" на 2025 рік, розділ 7, пункт 7.1.16)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
- фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2024 рік:
* звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73
або
* скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами)
або
* податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578.
Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі.
У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2024 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації.
У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: 92874cdfc4fc44e68be0550904e83c5b
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 912ff390000046f1b49009fd741e6ab9
Критерій стосується лоту Тріскачка з набором головок (Інвестиційна програма ПрАТ "Львівобленерго" на 2025 рік, розділ 7, пункт 7.1.16)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
- власна довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору).
Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з найменуванням товару, ідентичним назві предмету закупівлі (якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань товару, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, ідентичне назві предмету закупівлі).
Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею.
Довідка повинна супроводжуватись:
- виконаним (виконаними) договором (договорами) поставки, зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- первинними документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (договорів) в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними) (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження кількісного обсягу виконання договору не менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею);
- документами, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо).
Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. №88.
Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Первинні документи повинні містити такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми), дату складання, найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, ідентифікаційний код підприємства, установи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, номер документа, підстава для здійснення операції, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо).
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
Якщо у видаткових накладних та довіреностях не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
ID: 8fc8848020f646bd99f8331d599450ea
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: e2369ea818ef41448104eec6b0ff9684
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 402bd8ed802b4942bdcf9ef198288a8e
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 260125d5fbe94bdf875ec716636fb0b2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 3b1ab79c34ca4ba99cd3e7e82b4c74b6
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 6763fa4e495b47f1b78ee7ace02c2f60
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Мова тендерної пропозиції
ID: b7d4d765184e4267949d16bfc85ecb6b
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 6cca9194a6214278868b1ff29d8255ca
Критерій стосується лоту Тріскачка з набором головок (Інвестиційна програма ПрАТ "Львівобленерго" на 2025 рік, розділ 7, пункт 7.1.16)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 2745674599224dbcb4a9e48b98ab7f05
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 706bc43f38a444b88a35fbec3e7fa425
Очікуване значення :
1
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Документ
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один)% вартості договору.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника.
Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю.
Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні:
отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 623395000000026009443120003 у АТ «Таскомбанк»,
в графі «Призначення платежу»:
«Забезпечення виконання договору на закупівлю
«Тріскачка з набором головок (код ДК 021:2015 - 44510000-8), без ПДВ».
У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 1 (один)% вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з дня настання зазначених обставин:
- після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі.
У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
ID: c6d3b84a779c4a6d86b13a856bbbf034
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: a4c3f034e45b4f4591d6343cee6fa047
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.05.2025 14:16
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 146ea5e816c54b2ea4286250c99905be
Очікуване значення :
120