-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл офісний №5; Тумба №1; Тумба №2; Тумба мобільна №1; Тумба мобільна №2; Тумба №3; Тумба №4; Стіл з вбудованими мийками з нержавіючої сталі)
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Торги не відбулися
189 991.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 899.92 UAH
мін. крок: 1% або 1 899.92 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b6796edba7cc43d7be35b4788af14b16
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f5197703ee5a4f7b9a13f23ca2f6f3c8
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 268c4350326f410e93426462fda0c4fc
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 68881d92e5494c478950212293090fe5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 890d1af8f8f54f9fafc448c2e2b5c6c4
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 0ece0d5f2c15439db1f839e635a6e8b5
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: f5e3b93b7a1b4495a4e4c2897826a9bd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: bc03f78180fe4568b09ecd2ab23a08a4
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 74a675356a7240e1b0f755374dff6bec
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 090486b0239b48cd95e15c2c747f9f18
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 41aca576a2064c9ebde0aa9ddac74481
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 965fb1bb40ca445889c98657ffddb28d
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 7c962afc580b4d1cb571d497653b7c10
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 7d7ea1b97d4542f683f43375c4c54635
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 82f4a8f8aed44e2887b314fd61dc14dd
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 238989d1fe8240b2b74d51be6b3cedfa
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 3f5a4b22e4e947929d379d8adfaa62f1
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 10c08f3ffb074a2c83cf180f40ab9fb8
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 6a913caecdbf45e5a4d8d94064b39ddc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e2b558b29ffa4f50974fb3f70697d946
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 03bb9ae3e2684321b3f77928105d3303
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 20342e0e42974723879c647c3b87a047
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: f319ae5333fd4f8da6578c1e2e24ef28
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 0453362f88af412e8f0eb6349699954d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: babccd5469a94ef9940129b40078b803
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: e8c83bb1e80c4ee986315c8b3d69c75a
Критерій стосується лоту Код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл офісний №5; Тумба №1; Тумба №2; Тумба мобільна №1; Тумба мобільна №2; Тумба №3; Тумба №4; Стіл з вбудованими мийками з нержавіючої сталі)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 7d08ccb27455465b90ea5b5a6d121be1
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 65bc2e66be7a4575a02c6b0c8e366f59
Критерій стосується лоту Код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл офісний №5; Тумба №1; Тумба №2; Тумба мобільна №1; Тумба мобільна №2; Тумба №3; Тумба №4; Стіл з вбудованими мийками з нержавіючої сталі)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9630168498714d19b2e8e0c8665771d5
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: c0504e29e5ba486b94ce2f65667e525c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 3dccbd1261e94ed8abcca631d33344d2
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: adda896df153432da95f7002446a66f9
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 3bd1e25f24af4f9b933855b996ff1ed8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: cf762a29967c43b68d7e9a950e70cab6
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 45b0b55fe2c44c0d9df38e05b7f760d0
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 4592f97568054004ae6463b9feaabdb8
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 89c1f47375e44e3b8883cd4f4d301fed
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Мова тендерної пропозиції
ID: 7242e2cb056642f590520b0bd779ed33
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 7e78254bbf8c4bd898925a2b3513083f
Критерій стосується лоту Код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл офісний №5; Тумба №1; Тумба №2; Тумба мобільна №1; Тумба мобільна №2; Тумба №3; Тумба №4; Стіл з вбудованими мийками з нержавіючої сталі)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому еквіваленті не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією (частина 1 статті 25 Закону) та cтановить 3800 грн. (три тисячі вісімсот гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Гарантія надається за орієнтовною формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією ;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **
7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії
Реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
р/р UA 253052990000026001015906362
UA 343052990000026008005903516
МФО 351533 в АТ ПРИВАТБАНК
ЄДРПОУ: 02003474
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 580f9eeba5d04c22a0ded4466567ec0a
Очікуване значення :
2
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: e7b3a93790694962badd6dce1f69bbf6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.05.2025 10:02
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 1f5cbb704061406fb772ad2e33f5f6d8
Очікуване значення :
90