-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та систем відеоспостереження
Проєкт договору про закупівлю міститься в Додатку №2 до тендерної документації.
Завершена
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 995.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 995.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 7ef1d2a4448843bab60ecc41661f6a71
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: f2554a9a699e4893b28b76d51cd4f9cd
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 3086d8e22b0642ad82b487d9ca5439cb
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0e5542f7e50b44608a5a2d1569c4463a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5b2368ec55e347df88259c3b47cf1eae
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 65fb49465b904be8a874ec70ee790f43
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 64b155c3ff914a1fab61c5652beee97e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: dd4e5593ab49462da2b092ed2ba94786
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 01f6689fd16d4a7fb266709c7149675d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 16ab33acb7bc4384a19b8e57d86c663b
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 4bd32246699344bba2dcec5c51743aca
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: d3dade2fdabc4ae78759c851a8a49499
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 51ed44ff05d34dc2bd93d5105773809d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 00d9f3c556f849c6a72c322018273eb9
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 5c07fce4b1cb4821bbe679839d05d98f
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 3b34627ab0dc41ba8d16268f75fec503
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: bcc5cf23c03146b3a03c29a2354ae884
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: fc3e36cf6a594c7e8d4e644446002903
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: fd672abdec2a4cb2baf3025388ff167b
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 5183b4d5106f43e687c601d69e1b9450
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 284b93e30c4e41c8b8ee9d89c8fb3254
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 2b403c2dc57f4ee99a97d51ac30b8eec
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: b819fbcaae0b4c01bb394d18277ae1ec
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та систем відеоспостереження
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність і кількість обладнання, транспортних засобів, спеціальної техніки та механізмів, необхідних для надання послуг, оформлена згідно з вимогами Додатку №10.
Для документального підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для надання послуг, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник повинен надати:
- бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або договір купівлі-продажу та/або свідоцтво про право власності та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (подається в разі наявності власних транспортних засобів);
- договір оренди/суборенди/лізингу/позики/позички транспортного засобу/надання транспортних послуг, укладений між учасником та власником транспортного засобу/Виконавцем транспортних послуг (надається в разі залучення під час надання послуг транспортного засобу на договірних умовах);
- лист від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (Виконавця послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення для надання послуг за предметом закупівлі.
У разі, якщо договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між учасником та фізичною особою, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України.
Документи повинні бути чинними на дату подання тендерних пропозицій.
ID: 8de2837159e8419ca4daa6a00f5239c5
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a208fe3cf3c4445e88783fea0801b355
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та систем відеоспостереження
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №9.
У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати:
- документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників);
- документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо).
ID: 0880595aa66b487ebac970e0747d04b6
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 103127ff571e4bdea1d9cf5a531fef1b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 5446e763823d41028691030c37c54906
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 5256ee81baf54eaaad39067c7646d469
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: c15da080d29c407088ebd4195c0834bb
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та систем відеоспостереження
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
- фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2024 рік:
* звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73
або
* скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами)
або
* податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578.
Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі.
У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2024 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації.
У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: 9c62fafd396248fc8f6dd169e7cf07d4
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 747b44a86fe34c92aa478c422f3f062e
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та систем відеоспостереження
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
- власна довідка з інформацією про надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі.
Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з назвою послуг, які надавались за договором, ідентичною назві закупівлі. Якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань послуг, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування послуг.
Довідка повинна супроводжуватись:
- виконаним (виконаними) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками тощо);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- актами приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг (аналогічних за предметом закупівлі або з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри, ідентичним коду закупівлі, або з назвою, ідентичною назві закупівлі), зазначений в довідці;
Акти приймання-передачі наданих послуг, надані учасником для підтвердження факту надання послуг за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 р. №88. Акти приймання-передачі наданих послуг, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Акти приймання-передачі наданих послуг повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Залежно від характеру операції та технології обробки даних до актів приймання-передачі наданих послуг можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо.
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Використання при оформленні актів приймання-передачі наданих послуг факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
Якщо у актах приймання-передачі наданих послуг не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
ID: 3236187e41a04a688b6bb1f8914364f5
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: bb33394b2fa54284bdd608855be7c7ae
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: b926a5fa13ad4e3eafde0bb513e16e12
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: f7e27c1239c3435d9f3b8bfd66cd59ac
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e35eb510a4294ce2996019776778f3ec
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 33f9b05aaaf3424cb2ec8754056c540e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Мова тендерної пропозиції
ID: 11abcd7517b54847afdd843afe71e4f9
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: bb88da80cdf84fb1bfafe3e6fcfc97b1
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та систем відеоспостереження
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі в якості гарантії виконання зобов’язань перед замовником, що виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Забезпечення тендерної пропозиції надається у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений, виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, та становить 5 985,00 грн.
Платіжні реквізити:
Отримувач/бенефіціар - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 623395000000026009443120003 у АТ «Таскомбанк».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
У разі продовження строку дії тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен повідомити про це замовника через електронну систему закупівель та продовжити строк дії свого забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції надається за формою, наведеною в Додатку №8, з урахуванням умов, викладених в тендерній документації. Учасникам процедури закупівлі заборонено відступати від встановленої форми.
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (із змінами) (далі - Вимоги), а саме:
1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Додатку №8, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 р. №5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Додатку №8, є обов’язковими при складанні гарантії.
4. У реквізитах гарантії зазначається інформація:
1) щодо повного найменування гаранта:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі:
- повне найменування (для юридичної особи);
- прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) (для фізичної особи);
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для принципала юридичної особи - резидента);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (для принципала фізичної особи - резидента) (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник:
- повне найменування юридичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія (категорія бенефіціара, яким є замовник, визначається відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 2 Закону);
- адреса місцезнаходження;
4) щодо суми гарантії (сума - зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами);
5) щодо назви валюти, у якій надається гарантія (зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 р. №34);
6) щодо дати початку строку дії гарантії (зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності);
7) щодо дати закінчення строку дії гарантії (зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Додатку №8, не настане);
8) щодо унікального номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назви і вебсайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) щодо тендерної документації:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмету закупівлі/частини предмету закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) щодо строку сплати коштів за гарантією;
11) у разі якщо Виконавецьем гарантії є страхова організація, зазначається:
- назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
- ліцензія на здійснення страхової діяльності.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Додатку №8);
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
ID: cef77823fb074a36bbc3d762e05c3b23
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 5029a564cfe74b6a985b72e186fb49cf
Очікуване значення :
3
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 427af8e9b755478888dec2923d63d982
Критерій стосується лоту Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та систем відеоспостереження
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 6758b339c85644c6b4a51e1e82395d36
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 1ccbd889962f4fa6ad5166c1af4af1eb
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Документ
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять)% вартості договору.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника.
Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю.
Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні:
отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 62 339500 0000026009443120003 у АТ «Таскомбанк»,
в графі «Призначення платежу»:
«Забезпечення виконання договору на закупівлю
«Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та систем відеоспостереження (код ДК 021:2015 - 79710000-4), без ПДВ».
У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 5 (п’ять)% вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з дня настання зазначених обставин:
- після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі.
У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
ID: 83c320b17d39447591ad62447325326a
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: daba1c277e114336b5c0b3db38f454a5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.05.2025 13:35
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: b4e83c3dd941463e9e99d6388cdad98e
Очікуване значення :
120