-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень центру реабілітаційної медицини та відновного лікування КНП «Івано-Франківська обласна дитяча лікарня Івано-Франківської обласної ради» на вул. Євгена Коновальця, 132 в м. Івано-Франківську» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Завершена
9 809 918.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 049.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 049.59 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 615e10064a3346628d1a523bf0285748
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: a4a9e04da8cb44289b19a8cd92bb923c
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: caa9f6f66b2849cf8cacf0cd438b2729
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 6bcf2b04c31f4d22a3dce731c1ab17cd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: e82131c91c854cb7a6efe34a3c1df327
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: cb415f886ae442d1bcac8244d4a62e3b
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: d98126039d85458c8f88fe7571a71ab2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 5b13a401679c4f219b67aaf1ca9a60bd
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 6ca5674d3ca448278e2e9d59daeca546
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 252aa56eac5a4ae8a48f905daa453e7a
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 866d067d1405491da61acbb0e5ac473f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 6d4dd1e5fe434550a29d91088d5b7418
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: ade672d92b5745f7b49aa05be5e5d258
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 115b53a2bb6e402eaa1a7d87b5787d3c
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: b6d26c274cd547ecbcb82dbc616a470b
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 38e96627a0a3441182d5918ab3b021bb
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c5e603845ba8467cb1bd97ce651f48d2
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 089cedc5751f4b959b4a854a72576cc5
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 70d43c2e3b5f46a9b2c1a75c08518842
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: e387fa3f9b534ab18695bf79e502b284
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 1b063dadbce7472f856109daa3afceae
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 5a9c9b1ea2104eada9cb9df372c0b9d3
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 37017a66447c4081a0d3ba9ad1e45743
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: c9ad3fe7e6e1419990325c6adb16a196
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 89a97b6c409e4ab688fe68bf417508aa
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 20080773b50a474fb1389442b24596d5
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень центру реабілітаційної медицини та відновного лікування КНП «Івано-Франківська обласна дитяча лікарня Івано-Франківської обласної ради» на вул. Євгена Коновальця, 132 в м. Івано-Франківську»
(Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Додаток 2. Підтвердження відповідності
Пов'язана тендерна документація: Додаток 2. Підтвердження відповідності.docx 189827927176474b874114b1400446ff
1.1. Довідка за наданою нижче формою про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування та правової підстави володіння/користування. Довідка повинна бути складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом керівника або уповноваженої особи учасника.
Перелік обладнання та техніки зазначений в довідці повинен відповідати обладнанню та техніці, вказаній у Підсумковій відомості ресурсів, що подається Учасником у складі тендерної пропозиції.
З метою дотримання принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, Замовник допускає можливість для учасника використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості МТБ, що застосовується, не призведе до погіршення якості виконання робіт/ надання послуг/ поставки товарів.
Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№ з/п Назва та тип машини, механізму або обладнання Власна, орендована, надання послуг, лізинг Примітки
1.2.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) транспортним засобом можуть відноситися:
-свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності (обліку);
-договори найму, лізингу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить учаснику процедури закупівлі не на праві власності);
-акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів субнайму, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу;
-документ, копія якого належним чином завірена власником транспортного засобу, що підтверджує його право власності на транспортний засіб, у разі якщо учасником процедури закупівлі отримано зазначений транспортний засіб за договором суборенди.
- договори субнайму, сублізингу транспортного засобу або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником транспортного засобу, та які підтверджують право наймодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування.
До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) обладнання та механізмів, яке буде задіяне для надання послуг/ поставки товару/ виконання робіт, можуть відноситися:
- свідоцтво про реєстрацію обладнання або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації;
- оборотно-сальдова відомість, інвентаризаційна картка основного засобу або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таке обладнання у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації;
- договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності);
- акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки;
- документ, копія якого належним чином завірена власником техніки, що підтверджує його право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки;
- договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт.
Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк виконання договору про закупівлю, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю.
До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) нерухомого майна (складів, приміщень, станцій технічного обслуговування, виробничих баз, офісних приміщень, тощо) можуть належати:
- договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об'єкти нерухомості;
- договори оренди/суборенди об'єктів нерухомості та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти нерухомості належать учаснику процедури закупівлі не на праві власності);
- інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання учаснику процедури закупівлі об'єктів нерухомості, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником нерухомості.
Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.
ID: aaff42e07905450dba0d97b537e61895
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 9734b104cd1a4dc4b4be716d2b6ecb71
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень центру реабілітаційної медицини та відновного лікування КНП «Івано-Франківська обласна дитяча лікарня Івано-Франківської обласної ради» на вул. Євгена Коновальця, 132 в м. Івано-Франківську»
(Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Додаток 2. Підтвердження відповідності
Пов'язана тендерна документація: Додаток 2. Підтвердження відповідності.docx 189827927176474b874114b1400446ff
До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують вказаний кваліфікаційний критерій відносяться:
- звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма № 2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства Фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73; або
- скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. № 39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за № 161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами); або
- податкова декларація платника єдиного податку, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. № 578.
*до перелічених вище документів необхідно долучити інформацію з відміткою про надсилання/доставлення контролюючому органу (квитанція №1) та інформацію з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2).
*не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
* якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи).
* У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти.
Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2024 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно, якщо учасник працює менше одного року).
У разі участі у процедурі закупівлі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації шляхом подання інформації про узагальнення об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання (у разі наявності) на підставі наданої об'єднанням інформації, зокрема, копій документів кожного учасника, що складають фінансову звітність, за звітний період.
ID: 0bc694d5e5a84eeea6c866c3c470c4ba
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: c69af36cb14f4d2e8afbadf446f8ee3d
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень центру реабілітаційної медицини та відновного лікування КНП «Івано-Франківська обласна дитяча лікарня Івано-Франківської обласної ради» на вул. Євгена Коновальця, 132 в м. Івано-Франківську»
(Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Додаток 2. Підтвердження відповідності
Пов'язана тендерна документація: Додаток 2. Підтвердження відповідності.docx 189827927176474b874114b1400446ff
2.1. Довідка за наданою нижче формою про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору. Довідка повинна бути складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом керівника або уповноваженої особи учасника.
Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/посада Працівник учасника/працівник субпідрядника (якщо учасник планує залучити до робіт субпідрядну (ні) організацію (ії) Назва субпідрядної організації (якщо учасник планує залучити до робіт субпідрядну (ні) організацію (ії)
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником/субпідрядником (наказ або штатний розпис або трудовий договір або договір про надання послуг або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) або інший (аналогічний на підтвердження даних) документ).
2.3. Обов’язкова наявність інженера з охорони праці не менше 1 особи (на підтвердження надається посвідчення з охорони праці, та/або відповідний сертифікат (диплом) тощо).
2.4. У переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково мають бути наявні працівники ключових посад інженерно-технічного складу, а саме виконавець робіт – не менше 2 осіб з вищою (базовою вищою) освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія» (на підтвердження надається відповідний диплом про освіту).
2.5. Учасник для виконання необхідних робіт відповідно до вимог цієї тендерної документації, повинен мати достатній, мінімально-необхідний склад працівників відповідної кваліфікації, знаннями та досвідом, а саме:
бетоняр – не менше 3 осіб;
монтажник-складальник металопластикових конструкцій – не менше 2 осіб;
маляр – не менше 3 осіб;
муляр – не менше 2 осіб;
шпаклювальник - не менше 1 особи;
штукатур – не менше 2 осіб;
плиточник – не менше 2 осіб.
Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає кольорову скан-копію з оригіналу або завірену копію документу (диплом, посвідчення, сертифікат, ліцензія тощо), що підтверджує кваліфікацію вказаних у п.2.5. працівників.
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
3.1.1. довідку за наданою нижче формою, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів) на вибір учасника. Довідка повинна бути складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом керівника або уповноваженої особи учасника.
Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
№ п/п Найменування замовника (адреса, телефон, ПІБ керівника) Предмет договору Вартість робіт за договором (грн. з ПДВ) Строки
виконання
робіт за договором
*Аналогічним вважається договір з капітального ремонту приміщень/споруд/будівель.
3.1.2. копії аналогічних договорів, зазначених у довідці.
3.1.3. копії документів/у на підтвердження фактичного надання послуг за наданими в довідці Учасника договорами, а саме: довідки «Про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)» та акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) на всю суму вказану в аналогічному договорі, засвідчені підписом та печаткою інженера з технічного нагляду.
ID: 3486c41bb1854217905c1d36e45c024b
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 4f59ba4706e54650a846c1e66a7410ca
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: ea311102a70244819e4338c50601d725
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 783d66e50d454c07bfa6e446575231a0
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: e250b8a327b64e1a863c2bfd983aee27
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: a080262197984272be6f9b1970af8203
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Мова тендерної пропозиції
ID: abec504823d74fd5b54c9d9122cc4060
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 2f4b076dd5dd4f5c88061a0f40e4abfc
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень центру реабілітаційної медицини та відновного лікування КНП «Івано-Франківська обласна дитяча лікарня Івано-Франківської обласної ради» на вул. Євгена Коновальця, 132 в м. Івано-Франківську»
(Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:58
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції і Закону.
1.Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону з урахуванням Особливостей становить: 49 049,59 грн. (Сорок дев'ять тисяч сорок дев'ять гривень 59 копійок).
2. Вид тендерного забезпечення пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям.
3. Банківська гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника конкурентної процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями) з урахуванням Особливостей.
4. Банківська гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Якщо гарантія, складається на паперовому носії, обов’язково підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).
5. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
6. Терміни, вимоги і форма забезпечення тендерної пропозиції, повинні відповідати вимогам чинного законодавства України та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5).
7. Банківська гарантія повинна містити унікальний номер оголошення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO".
8. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
9. Відомості Замовника для отримання банківської гарантії:
Реквізити банку Замовника:
Комунальне некомерційне підприємство «Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради»;
код ЄДРПОУ 01993256;
UA30 3003 3500 0000 0026 0003 6188 8
10.Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
ID: da275f1d75ff4e938d1796a3a69323c3
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:58
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: b147226beaf241878d522b1a3c75b33e
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 6a98efd83ab846fab250caae515e6ac5
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт приміщень центру реабілітаційної медицини та відновного лікування КНП «Івано-Франківська обласна дитяча лікарня Івано-Франківської обласної ради» на вул. Євгена Коновальця, 132 в м. Івано-Франківську»
(Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 4328c9251b8842c2b703e4f01101aabb
Мінімальне значення :
0
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: e7060c3a30594245b7cadc85c289e879
Очікуване значення :
5
Строк дії тендерної пропозиції
ID: eca6ea2993cc415fbceeae6ff78064a7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 15:27
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 73b204419e9e42efb81a8dafe5863cfb
Очікуване значення :
90