• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»

Завершена

14 766 114.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 140 000.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: e5447d847a904271aca7da1597ea3b2c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: ef55a1ceee0d409db62efbb9e978e6ce  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: aa8555f9a16046579b931d47e95a6f4d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 90c8dd8d4af443ee92c9493cf5fd947e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить відомості про те, що керівника учасника-переможця або фізичну особу чи фізичну особу-підприємця, яка є учасником-переможцем, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (або про відсутність відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності; про відсутність відомостей про наявність незнятої чи непогашеної судимості), або про наявність судимості, яка знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий Міністерством внутрішніх справ України (або його структурним підрозділом тощо, який перебуває у його підпорядкуванні) у відповідності до Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису (файл з розширенням «.p7s») або витяг повинен містити QR-код (або штрих-код, або номер та дату), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Витяг можливо отримати за посиланням https://services.mvs.gov.ua/.
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d8f9ba0529884dc9889061ce70fc0532  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить відомості про те, що керівника учасника-переможця або фізичну особу чи фізичну особу-підприємця, яка є учасником-переможцем, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (або про відсутність відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності; про відсутність відомостей про наявність незнятої чи непогашеної судимості), або про наявність судимості, яка знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий Міністерством внутрішніх справ України (або його структурним підрозділом тощо, який перебуває у його підпорядкуванні) у відповідності до Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису (файл з розширенням «.p7s») або витяг повинен містити QR-код (або штрих-код, або номер та дату), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Витяг можливо отримати за посиланням https://services.mvs.gov.ua/.
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4880ea1d449f4dd796adb4bac0b1cc0f  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: ba4663326698405c82e629a23aa01952
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: cb5688972dd64bebae44782f82d6d952  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 682f2dcaf33e4301aa01f0523d66d729  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 4a0cae50c30049f99a38f27e59cb20d4  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 5c44c0155ee84860ae6edd7a9372dabb
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить відомості про те, що керівник учасника-переможця, не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (або про відсутність відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності; про відсутність відомостей про наявність незнятої чи непогашеної судимості), або про наявність судимості, яка знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий Міністерством внутрішніх справ України (або його структурним підрозділом тощо, який перебуває у його підпорядкуванні) у відповідності до Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису (файл з розширенням «.p7s») або витяг повинен містити QR-код (або штрих-код, або номер та дату), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Витяг можливо отримати за посиланням https://services.mvs.gov.ua/.
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: f291d3641bb34e439d8dd48e321e715d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що містить відомості про те, що фізична особа, яка є учасником-переможцем закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів) судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (або про відсутність відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності; про відсутність відомостей про наявність незнятої чи непогашеної судимості), або про наявність судимості, яка була знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий Міністерством внутрішніх справ України (або його структурним підрозділом тощо, який перебуває у його підпорядкуванні) відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису (файл з розширенням «.p7s») або витяг повинен містити QR-код (або штрих-код, або номер та дату), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: cd80c76fc2564de5a2592650fc2bbd08  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: c0bf3fc157aa4ac59a5037ca67bde7fc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 3a0c2ce370084dee84792b87f5617031  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 14da0bf0b74148bb93731b05eedeb5bb
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: b5c859f583ec4e82b24ca0c9455593ab  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 4c92b48bb666420fb1a5f3f9a328d1b2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 50fcc415d6c64f568b2ffeb71187209c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: af7a988766f94fae9d30e392c23ffa6f  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 76542019e58c488ea50df991582222fe
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: fc03c6eaf01b48009adbe29cb09f67ba  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 055da9436a904f9b9fcaf146c5cd5dd9
Критерій стосується лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), у довільній формі із обов’язковим зазначенням назви замовника, предмету договору та вартості виконаних робіт. 3.2. Аналогічний(-і) договір(-и), який виконано у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт). Під аналогічним договором розуміється договір підряду з капітального ремонту приміщення (будівлі), у якому в складі робіт, що виконувались, були демонтажні роботи, роботи з улаштування/оздоблення тощо стелі, підлоги, електромонтажні роботи, влаштування/ монтаж тощо водопостачання/ каналізації/ опалення тощо. 3.3. Акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт. Виписку чи інший документ, виданий банківською установою про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. 3.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до наданого договору (-ів) згідно п.п.3.1. п.3 даного Додатку. У відгуку мають бути зазначені номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціна договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
в учасника наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 3ecdb2bedc6d432eb8c17b56ad2fdbbb  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: 7604697b8e944ef0a2d7c56b61250cab
Критерій стосується лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
4.1. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або оригінал/копія “Фінансової звітності малого підприємства” або оригінал/копія “Фінансової звітності мікропідприємства” за 2024 рік, за формами, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для юридичних осіб). Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, і має бути у розмірі не менше 99 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Фізичні особи подають інші документи фінансової звітності, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом, а саме: податкова декларації платника єдиного податку за 2024 рік або податкова декларація платника єдиного податку 3 групи на період діє воєнного, надзвичайного стану в Україні за 2024 рік (для фізичних осіб, які працюють за спрощеною системою оподаткування) або податкова декларація про майновий стан і доходи, одержані за 2024 рік (для фізичних осіб, які працюють за загальною системою оподаткування). Фінансова спроможність фізичної особи визначається як обсяг отриманого доходу за 2024 рік має бути у розмірі не менше 99 % від очікуваної вартості предмету закупівлі.
в учасника наявна фінансова спроможність
ID: 756759bedc6a41cf8246ac3244fc0cb1  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 3ce4f6b7d9124b04822fa689843d7536
Критерій стосується лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, у тому числі ті, що передбачені та необхідні згідно розділу ІІ наданої учасником відомості ресурсів, за формою: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 1. Власне обладнання та техніка 2. Обладнання та техніка, які планується орендувати/ залучати (якщо планується) 3. Обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення) 1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці згідно п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: 1.2.1. зареєстровану у територіальному органі Держпраці декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, що видані учаснику (або субпідряднику/співвиконавцю), відповідно до якого дозволяється виконувати: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні роботи. 1.2.2. Документ, що підтверджує право власності або користування або залучення Учасником на складського приміщення: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди або договір про надання послуг тощо). 1.2.3. Документ, що підтверджує право власності або користування або залучення Учасником офісного (адміністративного) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративним) приміщенням (договір оренди/суборенди або договір про надання послуг тощо). 1.2.4. Для підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів вказаних у розділі 1 Довідки, складеній відповідно до п. 1.1. даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає: - на транспортні засоби, машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентаризаційний опис або оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі учасника; 1.2.5. У разі наявності залученого обладнання, транспортних засобів, машин та механізмів, вказаних у розділах 2,3 Довідки, складеної відповідно до п. 1.1. даного Додатку, учасник повинен надати: - чинні договори оренди/суборенди або лізингу, або надання послуг тощо, що підтверджують право користування або залучення, в якому(яких) зазначений перелік автомобілів, машин/механізмів, які зазначені в довідці згідно п.1.1 даного Додатку; 1.2.6. Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати свідоцтва про реєстрацію на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування/ лізингу транспортного засобу або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо); 1.2.7. Копію чинного документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату). 1.2.8. Довідку у довільній формі про наявність комплексу АВК-5 або іншого аналогічного програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін, із наданням підтверджуючих документів (копія ліцензії, чинного на момент подачі пропозиції договору або видаткова накладна, або інший фінансовий документ). 1.2.9. Гарантійний лист про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі) та копію чинного договору із вимірювальною лабораторією.
в учасника наявне обладнання, матеріально-технічної база та технології
ID: d30671213b944c809f08ac86dbb94389  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 24711425ec3548a989d6ad21d471dfe6
Критерій стосується лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою: Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада ПІБ працівника Штатний працівник або за сумісництвом або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця Найменування субпідрядника/співвиконавця, працівник якого залучається до виконання робіт (Інформація заповнюється лише у разі залучення працівника/ів субпідрядника/співвиконавця) Досвід роботи на займаній посаді 1 2 3 4 5 6 1. У Довідці мають бути зазначені не менше 5 працівників робітничих професій, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації (інженер-кошторисник або інженер з проектно-кошторисної роботи або кошторисник або інженер-проектувальник тощо), виконавець робіт, інженер з охорони праці та головний інженер. 2.2. На кожного працівника зазначеного у Довідці складеній відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку необхідно надати трудову книжку (першу сторінку (з прізвищем), сторінку з підтвердженням працевлаштування на підприємстві учасника або субпідрядника/співвиконавця), або копію наказу про призначення на посаду або наказ про сумісництво чи суміщення або цивільно-правову угоду. Якщо працівники перебувають у трудових, цивільних-правових відносинах з Учасником, потрібно надати додатково повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). 2.3. Зазначений у Довідці складеній відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку, інженер-кошторисник (інженер з проектно-кошторисної роботи або кошторисник або інженер-проектувальник тощо) повинен пройти професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації, інформація про якого повинна міститись Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, та який повинен мати чинний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією уповноваженого органу або саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності, якій відповідно до Закону України “Про архітектурну діяльність” делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації за відповідним напрямом, а також надати посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури. Для підтвердження страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, Учасник у складі пропозиції надає оригінал/копію чинного договору страхування та страхового полісу на сертифікованого інженера - кошторисника (інженера з проектно-кошторисної роботи або кошторисника або інженера – проектувальника тощо), зазначеного у довідці; 2.4. У складі пропозиції Учасник повинен надати на головного інженера, зазначеного у Довідці відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку, копію диплому (з додатком) про вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр або спеціаліст) з присвоєною кваліфікацією інженера. 2.5. У складі пропозиції Учасник повинен надати на виконавця робіт, зазначеного у Довідці відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку, копію диплому (з додатком) про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) у галузі будівництва. 2.6. На зазначених у Довідці складеної відповідно до пп.2.1. п.2 цього Додатку, працівників (окрім працівників, які не будуть відвідувати об’єкт) необхідно надати сканкопію з оригіналу або копії чинного посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з охорони праці; результатами перевірки знань з технології робіт) та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими результатами перевірки знань з питань охорони праці: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009)» (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). Документи щодо проходження працівниками навчання мають бути видані відповідним (-и) суб’єктом (-ами) господарювання (навчальним центром, галузевим навчальним центром, тощо), який (-і) має (-ють) повноваження (або право) проводити навчання з питань охорони праці. У разі проходження навчання з охорони праці на підприємстві учасника, на підтвердження правомірності перевірки знань працівників та видачі їм посвідчень у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, посвідчення членів комісії про проходження навчання з охорони праці відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 за відповідними НПАОП. Для головного інженера повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання: - відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». 2.7. На вказаних працівників у довідці складеній відповідно до пп. 2.1. п. 2 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, за формою згідно Додатку 8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, щодо придатності, затвердженого Наказом МОЗ №246, про придатність для роботи за професією, чинні станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.8. Учасник повинен надати у складі пропозиції наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці згідно пункту 2.1.
в учасника процедури закупівлі наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 08e642569ce24d18865b0473acb5b56b  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 212a8a86c3a74bbba84a08d3266d86ab
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Довідка(Довідка у довільній формі з інформацією про найменування, код ЄДРПОУ кожного субпідрядника/співвиконавця, та перелік робіт, до виконання яких він залучається, у разі, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю.)
Документ
Довідка(Довідка щодо залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), якого(-их) учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю, із зазначенням їх переліку та інформації про відсоткову частку обсягу предмету закупівлі учасника в загальному обсязі предмета закупівлі та відсоткову частку кожного субпідрядника/співвиконавця.)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 7a29b930b6bf4ba3bd17391693391da1  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Довідка(У разі, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця, такий учасник повинен надати довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця.)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: ee962ee8d11c4dc0a2208a7fb0d45912  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 47e3c71320154c5580e5437513c90b04
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 2f1eeedc695a4fca89f8acf86c8a3ab0  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 68d393dc5f1e451ab98522cbd9d1ab13
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 645deb74ca4c4db2ae9dfac91d41349b  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: d662f280f3004761940637600eedfd3f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Мова тендерної пропозиції
ID: adb1d8b085934ab69039c5a3ba7de245  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 4e15efb759d44258aede449262c5d472
Критерій стосується лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 70 000,00 грн., що не перевищує 0,5% від очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
ID: 2728128bf6244681bb1777088787eff8  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 6a81b708df044feeb0d10bdcb211805a  
Очікуване значення : 0.48  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: d617008a8eba4336a16dc0a94871a478
Критерій стосується лоту роботи за робочим проєктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Голосіївського району м. Києва по вул. Героїв Маріуполя, 6 Голосіївського району м. Києва»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: d39f579fb394480096483847fb99ce21  
Мінімальне значення : 0  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: b18664e08b3f4454ab4ea8f88539d8ce  
Очікуване значення : 1.5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Документ
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави у розмірі 1,5 % від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, що надається шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 1,5 відсотки від вартості договору про закупівлю. Учасник-переможець, до моменту внесення застави, зобов’язаний укласти з Замовником договір застави згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Постанови КМУ №1178; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
ID: 6e75d093d9604be3a377d08f2c68bc52  
Очікуване значення : Так  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 5a9459e0e049400882701296f18d8f00
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.05.2025 13:18
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 6b104cd6a4394019af13ff7293d46d9a  
Очікуване значення : 90