• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

Торги не відбулися

555 658.75 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 778.29 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 346d241b780d41f994bf1f2e75e6b2a9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 836de0a582104fc88d0babb0b93eaf5d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c2824e656f08404ea17a0eee14891be5  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: ec7eab14ee3240d298060da39e0a93b7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 607a25cb3c8f48169b36460bf7e2614f  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: b3e3011c263948caae89500fbb4a8754  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 9d0dcf63b0094769898d48144637e261
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 2a903a5e5c004111a0228668b54d520a  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: d2ee16d9d9b247ac8cd6d96ffae20a56  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 400ed68a11334f50ae32acee741c51b9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: e837fa36adef4662bf3f27d54f9192ea  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: ba647a28dff3437fb1c0248ad8b1bcde
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: ffcb9b10e4924cf18727e40b78014057  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 992fc82fb7ad45f7876ce753968d5a5c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: b85f2d2d03c4436dbbe4aa5d8524b201  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: fa4a9168151a44bcbea07a84923fb93a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: d1b9656970e241d7bd3489c3c8d23be8
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: e96e7e54f6704bd5a7bb614af43112cb  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 15dbe1d80c9440b9a639b99046653af6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 83ea0e41ce7c41e4a9b922e040097836  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: ba2106fa629045cb9e9bebca13ddb92d  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 87427ca4774245b9991a58c348e29f1e  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 53c25c3ff72f457cb03f7298fe03fc4d
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (2.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. *Форма довідки Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ працівника Посада та спеціальність працівника Загальний стаж роботи за спеціальністю, років Спосіб залучення працівників Інформація про освіту / Інформація про сертифікат 1 2 .. 2.2. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надати копії наказів та/або трудових книжок (за наявності), або інших документів, що підтверджують наявність досвіду та підтверджують правовідносини з учасником на кожну особу зазначену в довідці. 2.3. В складі своєї пропозиції Учасники процедури закупівлі мають надати: - сертифікат відповідного типу на інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (не менше двох сертифікатів); - сертифікат відповідного типу на інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості (ГІП) (не менше одного сертифікату).)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: e1c86f1bb8144e7aac92fd6f989e15b1  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 6dd4f32ead0b4cdfb4ff3f962bc5d806
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(3.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг зі складання кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту Форма довідки Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № Номер та дата укладення договору Строк дії договору Предмет договору Інформація про контрагента за договором (найменування, код ЄДРПОУ, місцезнаходження) 1 … _____________ ___________ (Посада) (Підпис) М.П. (у разі використання печатки) 3.2. Оригінал або копію не менше 2 аналогічних за предметом закупівлі договорів з усіма додатками, в тому числі з додатковими угодами (якщо такі укладались), які були виконані. 3.3. Оригінали чи копії документів, що підтверджують повне виконання зазначених в довідці всіх аналогічних договорів, а саме оригінали/ чи копії актів приймання-передачі.)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 5218725986f848b9b45c3a43d3b2a1a7  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 90a235bdc68f4cec9cba32512176905b
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (1.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. *Форма довідки Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування, опис та основні характеристики Кількість, од-ць Власне / орендоване І. Обладнання (устаткування) для надання послуг: комп’ютерна, розмножувальна, копіювальна техніка: наявне ліцензійне програмне забезпечення 1 2 … ІІ. Матеріально-технічна база (офісні, виробничі та інші приміщення) № з/п Найменування та адреса Площа, м.кв. Власне / орендоване 1 2 … 1.2. Для підтвердження наявності програмного забезпечення, зазначеного в розділі І пункту 1.1 надати копію/-ії документу/-ів, що підтверджує наявність ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення кошторисної документації. Мінімальні вимоги: - програмне забезпечення «Будівельні Технології: КОШТОРИС»*: не менш ніж 2 робочих місця; - Програмне забезпечення «Будівельні Технології: КОШТОРИС ПВР»*: не менш ніж 1 робоче місце. * - або аналогічне програмне забезпечення.)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 699d2ad7bded4580925d74b9e07402f5  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: cfa7db733a484e298047307d9c98c200
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Інформація про субпідрядника / співвиконавця(Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити суб’єкта господарювання до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника (далі - суб’єкт господарювання) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, в такому разі, Учасник: - повинен надати в довільній формі інформаційну довідку щодо кожного суб’єкта господарювання, в якій зазначає повне найменування, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків та місцезнаходження; - під час подання тендерної пропозиції заповнює окреме текстове поле електронної форми, де зазначається повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання. Ненадання такої довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, для цього учасник надає щодо кожного такого суб’єкта господарювання інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі.)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 321c8afda3d74dc2ab158c4b0edaacf5  
Очікуване значення : 20  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 28b4f360956c41409700dd702285b78b  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 3e97f0096c6e451ba776bcfac51262f1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 8bd1b9b082f34625966f17196ffda1fc  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 24101d58aec74e248a6934ccaa83e825
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: bee36e3333854a9fa5b71857dab97234  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 9dd98bee273c46d6802648feeecdf141
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Мова тендерної пропозиції
ID: 537de9f506724640822d5e915503e7e3  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: bdeeaedc7b5f4031b79dac74957e8690
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 8f2d7075b43e44098e9177f65d6cdcc9  
Очікуване значення : 2.99  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 16600,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
електронна банківська гарантія(Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 16600,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.)
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: ead079d15cac45d295ce03e6d5cf38d1  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 78e955a919fb437ba1ecf89bcc141424
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: b31fd10698c34dddb0466776acbe438b  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Вид забезпечення: завдаток.
ID: 999b136a79fe47548d26b370965251ce  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: cc5fbe6631734b38b4bcc91f83337817  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Документ
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.(Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді ОСББ, ЖК, ЖБК та багатоквартирних будинків, управителі в яких визначені співвласниками (послуги зі складання дефектного акта, кошторисної документації та отримання позитивної експертної оцінки кошторисної документації для здійснення поточного ремонту багатоквартирних будинків) (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.)
Форма забезпечення
ID: adb2e42c0be041c380e261193ab8c976  
Очікуване значення : Іншій формі  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 092eecb6a8914e669c1833ff4ab32f26
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.04.2025 16:45
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 3683c3986f1444f99cc3fc5c1939f675  
Очікуване значення : 90