• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду обладнання

Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з технічного огляду обладнання), 2 лоти: лот №1 - код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду плотів рятувальних надувних фірми-виробника "Viking"), лот №2 - код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду аварійно-рятувального та протипожежного майна та обладнання філії).

Завершена

3 308 490.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 588.83 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 90334a81732f4d0d9af83d0b7d07476e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 24ae099936de4960b0677e0f439d4383  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 8b353daf3d074c0bbe47ac909d4eb764  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: fc98ff1d2741427493c9710fbc775509
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 980b36b8451f4cd39d29530338cade2a  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 9ab189697cfb4d1bac6d163a8cf8f569  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 12664c03757f4c4ebccc438c11e3332d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 4f44caede97c4af7ab824751c6ba4787
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 4f9518c4e720419f8806fe4abeb782f6  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: f261acf69cbe40ffb5e4b680a3c4bcc9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: cc024b0cdce447829caadd9a86993c13  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 4ac99c30d2784bf8944aef5263a0512b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a52d1e6e1ab34e45b1ed8c6466344830
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2f417f436e6b4e2f8efacbe7c0e74a2d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 39e34723c8db4af9a4aa3f1727aca595  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 65c1a859507249cc9128f38a673b5db0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 85c53804988742b2863e5d155a5ca8e6  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 66566764e9aa48f0b277df10439e5bc9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 7a5180ed8ce04b61a549e99c8ddb701a  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: a243712cc6e8422e94725e871b7e58e5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: abd7296212214b8781ce357c07139d07  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 3fd08e3a905942a09a2979f461fe2695  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 697aa9a5c13746aab5a09064223f23c5
Критерій стосується лоту Лот 2. код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду аварійно-рятувального та протипожежного майна та обладнання філії)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов’язковими додатками до вказаної довідки(3. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, предмет договору/вид послуг, що надавалися за аналогічним договором, дату та номер такого договору (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 3, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). 3.1. Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 3.1.1. не менше 1-го відгуку (завантажити скановану копію) від замовника аналогічних послуг, зазначеного у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 3.1.2. не менше 1-ї сканованої копії аналогічного договору із замовником аналогічних послуг (із додатками, що є невід’ємними частинами договору), відгук від якого надано учасником; 3.1.3. не менше ніж по одній сканованій копії: для учасника за лотом №1: акту (сертификату) обслуговування (перевірки/огляду) рятувального надувного плоту, для учасника за лотом №2: акту (сертификату) обслуговування (перевірки/огляду) рятувального надувного плоту, акту (сертификату) обслуговування (перевірки/огляду) вогнегасника (вогнегасників), акту (сертификату) обслуговування (перевірки/огляду) круга (кругів) рятувального, акту (сертификату) обслуговування (перевірки/огляду) жилету (жилетів) рятувального.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 1f59fab8f94e4781b90ea3b31e44b4c6  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: a218ef6c726f4325adedd2c03e6589ff
Критерій стосується лоту Лот 2. код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду аварійно-рятувального та протипожежного майна та обладнання філії)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі із обов’язковими додатками до вказаної довідки.(1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). 1.1. Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: учасник за лотом №1 надає: - скановану копію чинного документу учасника, що підтверджує визнання (відповідність) Державним підприємством «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України», на надання послуг, що закуповуються, зокрема за кодами: 22005001МК; 22005002; 22005003МК; - гарантійний лист учасника, оформлений у довільній формі, який повинен містити інформацію, що огляд і технічне обслуговування рятувальних плотів буде здійснюватися організаціями (підприємствами, станціями тощо), схваленими заводом-виробником, та/або організаціями (підприємствами тощо), що мають визнання Регістра судноплавства України щодо обслуговування плотів рятувальних, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації за предметом закупівлі (Технічні вимоги (технічна специфікація) за лотом №1); учасник за лотом №2 надає: - скановану копію чинного документу учасника, що підтверджує визнання (відповідність) Державним підприємством «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України», на надання послуг, що закуповуються, зокрема за кодами: 2204000МК; 22005001МК; 22005002; 22005003МК; 22005004; 22005012; - гарантійний лист учасника, оформлений у довільній формі, який повинен містити інформацію, що огляд і технічне обслуговування рятувальних плотів буде здійснюватися організаціями (підприємствами, станціями тощо), схваленими заводом-виробником, та/або організаціями (підприємствами тощо), що мають визнання Регістра судноплавства України щодо обслуговування плотів рятувальних, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації за предметом закупівлі (Технічні вимоги (технічна специфікація) за лотом №2))
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: d32cf1d7635e42d1bc94e06b6c5ae226  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 9c0cd809aee64687b08d496496df6889
Критерій стосується лоту Лот 1. код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду плотів рятувальних надувних фірми-виробника "Viking")
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов’язковими додатками до вказаної довідки(3. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, предмет договору/вид послуг, що надавалися за аналогічним договором, дату та номер такого договору (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 3, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). 3.1. Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 3.1.1. не менше 1-го відгуку (завантажити скановану копію) від замовника аналогічних послуг, зазначеного у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 3.1.2. не менше 1-ї сканованої копії аналогічного договору із замовником аналогічних послуг (із додатками, що є невід’ємними частинами договору), відгук від якого надано учасником; 3.1.3. не менше ніж по одній сканованій копії: для учасника за лотом №1: акту (сертификату) обслуговування (перевірки/огляду) рятувального надувного плоту, для учасника за лотом №2: акту (сертификату) обслуговування (перевірки/огляду) рятувального надувного плоту, акту (сертификату) обслуговування (перевірки/огляду) вогнегасника (вогнегасників), акту (сертификату) обслуговування (перевірки/огляду) круга (кругів) рятувального, акту (сертификату) обслуговування (перевірки/огляду) жилету (жилетів) рятувального.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 98cacf11203245d3b02023eeb9a9cbf4  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 0c30f8941d7349cab976a4067d7d2253
Критерій стосується лоту Лот 2. код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду аварійно-рятувального та протипожежного майна та обладнання філії)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка повинна містити наступну інформацію: ПІБ працівника учасника, його посаду, інформацію про освіту/кваліфікацію/спеціальність тощо, стаж роботи працівника учасника. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації))
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 14071e3536984e81a5dc833ae9a0354b  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 02649e9d9a4a4e5795ecea89bab2a6ec
Критерій стосується лоту Лот 1. код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду плотів рятувальних надувних фірми-виробника "Viking")
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі із обов’язковими додатками до вказаної довідки.(1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). 1.1. Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: учасник за лотом №1 надає: - скановану копію чинного документу учасника, що підтверджує визнання (відповідність) Державним підприємством «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України», на надання послуг, що закуповуються, зокрема за кодами: 22005001МК; 22005002; 22005003МК; - гарантійний лист учасника, оформлений у довільній формі, який повинен містити інформацію, що огляд і технічне обслуговування рятувальних плотів буде здійснюватися організаціями (підприємствами, станціями тощо), схваленими заводом-виробником, та/або організаціями (підприємствами тощо), що мають визнання Регістра судноплавства України щодо обслуговування плотів рятувальних, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації за предметом закупівлі (Технічні вимоги (технічна специфікація) за лотом №1); учасник за лотом №2 надає: - скановану копію чинного документу учасника, що підтверджує визнання (відповідність) Державним підприємством «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України», на надання послуг, що закуповуються, зокрема за кодами: 2204000МК; 22005001МК; 22005002; 22005003МК; 22005004; 22005012; - гарантійний лист учасника, оформлений у довільній формі, який повинен містити інформацію, що огляд і технічне обслуговування рятувальних плотів буде здійснюватися організаціями (підприємствами, станціями тощо), схваленими заводом-виробником, та/або організаціями (підприємствами тощо), що мають визнання Регістра судноплавства України щодо обслуговування плотів рятувальних, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації за предметом закупівлі (Технічні вимоги (технічна специфікація) за лотом №2))
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 76451fc991d04d919a0279eb29c29713  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: fd8e466d509941f9b6d5fc90eb2e54a0
Критерій стосується лоту Лот 1. код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду плотів рятувальних надувних фірми-виробника "Viking")
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка повинна містити наступну інформацію: ПІБ працівника учасника, його посаду, інформацію про освіту/кваліфікацію/спеціальність тощо, стаж роботи працівника учасника. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації))
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 87a2b4b1473643ad842e01dfaa5b780c  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 867d00f88eb948c6a8e9321fcfbb654e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Підтверджується в довільній формі відно до умов тендерної документації за предметом закупівлі(Учасником у тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – інформація надається учасником в довільній формі згідно умов Додатку 3 до ендерної документації за предметом закупівлі.)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: df08dba1a6d343e98b9ccdb766c96b08  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 818622397f4441b99e27e8b6138cdfd0  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 124dc8af936646db8f48a2cc5172b336
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: a9067574905c41049c5d31a901187f37  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 0f2940eaf07f4954b563240d98d8daf9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 7573ced4062143748dd7c197e3b50fe9  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: b5c7873ef93e4f69a261df9c70e94f5d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Мова тендерної пропозиції
ID: 5584184e45f04cf4a97522d4bb762f5b  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: ce9130d409944eea81d5d4a4c0e3a347
Критерій стосується лоту Лот 2. код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду аварійно-рятувального та протипожежного майна та обладнання філії)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - згідно умов п. 3 Додатку 4 до цієї Тендерної документації та нижченаведених умов. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю за окремим лотом – 1 (один) відсоток вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - надається у виді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк Замовника (далі – Гарантія). Строк та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія надається переможцем торгів за окремим лотом замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю щодо відповідного лоту. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю. Порядок погодження Гарантії сторонами: Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії. При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку. До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою. В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара) (Замовником не приймаються Гарантії, видані банківською установою, що не виконала свої зобов’язання за раніше наданими гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара): зокрема - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАНК АЛЬЯНС" (ЄДРПОУ 14360506)). У випадку ненадання переможцем торгів за лотом забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі за таким лотом відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними Національного банку України повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Гарантія надається переможцем торгів замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст Гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст Гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Гарантія, надана переможцем торгів, має бути авізована через банк замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Гарантія надається з урахуванням умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ для лотів №№1, 2 (Додаток 2 до цієї Тендерної документації).
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 4b59bd316384410695e4ff2e5a0d272f  
Очікуване значення : 1  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 835381dfe6844d12961800d87bf8f800
Критерій стосується лоту Лот 1. код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду плотів рятувальних надувних фірми-виробника "Viking")
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - згідно умов п. 3 Додатку 4 до цієї Тендерної документації та нижченаведених умов. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю за окремим лотом – 1 (один) відсоток вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - надається у виді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк Замовника (далі – Гарантія). Строк та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія надається переможцем торгів за окремим лотом замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю щодо відповідного лоту. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю. Порядок погодження Гарантії сторонами: Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії. При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку. До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою. В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара) (Замовником не приймаються Гарантії, видані банківською установою, що не виконала свої зобов’язання за раніше наданими гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара): зокрема - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАНК АЛЬЯНС" (ЄДРПОУ 14360506)). У випадку ненадання переможцем торгів за лотом забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі за таким лотом відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними Національного банку України повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Гарантія надається переможцем торгів замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст Гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст Гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Гарантія, надана переможцем торгів, має бути авізована через банк замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Гарантія надається з урахуванням умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ для лотів №№1, 2 (Додаток 2 до цієї Тендерної документації).
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: b71e51ccaa1046ef8d8968e1fab4303a  
Очікуване значення : 1  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: bcc0f4f16c7649dca267ae19ca0469dc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.04.2025 21:33
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 060fa287b2d44717a6f0b0b3f38807e1  
Очікуване значення : 91