-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Двадцять Третього Серпня, 67, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Двадцять Третього Серпня, 67, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
113 632.91
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 568.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 568.16 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 3d5b338673b34412bbc7a41daaf2cc01
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 122818c1f6ac460badd4d71af4ea0d3c
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 3221385e84554db59ebc9a711571ed5c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 03682ad8e5fb47a8b46b0d19812ba306
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 2579ccfd86ba47abbe8eea8e9a4038fe
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 2918d898af0f41989fd315a288992167
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: c0d38a2f87a14d5cba7bc775ed8e4944
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 9a679d2439f94506bfda9a1f4adc7339
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 90976baf4f6a4797a72c4b138e8f3562
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 51ba66751fe546e998cb23858fdcfc9d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 62fe1f936e0b403e9eada51d941ea797
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: c2d9594d1bf94e5ebe9cf84bf74884a7
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 20640ceca87c4d47840ce2e927797011
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 7e9f5e640d504c0eaf87a9a46bc75c62
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 01faf07555bf4cb686e246fb80bd8621
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 659bc5ca7a434011b5040866e24b9441
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: cae103fd6c4f4346b5dcb8f7d131571d
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5db22bb484764070956e9028036a6013
Порушення справи про банкрутство
ID: 8f78cdc4c2b5408aa61f289a1ebc5ecd
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: a30ea958813e4db68be1729b3bbb3581
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 1901ef8af89340708cab7831e2d6f858
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: cc5a3706edfe4db8afa6c78b076f96c8
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c591a9eca3c94ba886bfd899ba3db862
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Двадцять Третього Серпня, 67, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (2.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надати копії не менше 2 (двох) аналогічних договорів з поточного ремонту з усіма додатками до них, в тому числі з додатковими угодами з усіма додатками до них (якщо такі укладались), які були виконані.
2.2. Копії документів, що підтверджують повне виконання наданих аналогічних договорів, а саме копії актів приймання-передачі, або актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконання робіт (фopми КБ-3).
2.3. Відгук(и) про належне виконання наданих аналогічних договорів, які повинні містити інформацію щодо номеру, дати та предмету укладених договорів та інформацію про повне їх виконання і відсутність претензій з боку контрагента.
)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 3393f042664d4bec9216e9035d959993
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: e58413bb57154b8a9114730a013ad5ab
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Двадцять Третього Серпня, 67, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (1.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічний персонал, інженера-проектувальника за напрямом «Інженерно - будівельне проектування в частині кошторисної документації», а також працівників робочих професій, яких Учасник планує залучити до надання послуг. До довідки Учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.
1.2. Копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника за напрямом «Інженерно - будівельне проектування в частині кошторисної документації» працівника учасника закупівлі (якщо отримання такого сертифікату інженера-проектувальника за напрямом «Інженерно - будівельне проектування в частині кошторисної документації» для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі передбачено чинним законодавством).
)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 0d7816c5289a42978e5414b3155b0bc1
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 5554fbf369ce483586952219401885af
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Інформація про субпідрядника / співвиконавця.(Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити суб’єкта господарювання до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника (далі - суб’єкт господарювання) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, в такому разі,
Учасник:
- повинен надати в довільній формі інформаційну довідку щодо кожного суб’єкта господарювання, в якій зазначає повне найменування, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків та місцезнаходження;
- під час подання тендерної пропозиції заповнює окреме текстове поле електронної форми, де зазначається повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання.
Ненадання такої довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації.
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, для цього учасник надає щодо кожного такого суб’єкта господарювання інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі.
)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 5431d6497e104854bb6ec9cec45c4120
Очікуване значення :
20
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: baee928675cf44149e1d9e1edab4392e
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: b218b382fc144786b09317156fbe5039
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 26d31d30d2d540d08d3c6bfba5a8a01a
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 1b41b82b77774ab99003e8dd247b4343
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 7ef3ce30e62740d5ab717dfdee9f2777
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 7c52ba43731c486fb97b384b30b673b8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Мова тендерної пропозиції
ID: 7eb35bb749334e8aa9991968ee5209f8
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 018effb41015436cb408190e73560201
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Двадцять Третього Серпня, 67, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 59a923a5a1404b15a7cb11054b4d18a5
Очікуване значення :
2.99
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 400,00 грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України.
Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), який (і), відповідно до законодавства, підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.(Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 400,00 грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України.
Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), який (і), відповідно до законодавства, підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
)
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 7bf75f1207bb4a429ed978e4961359f9
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: e793e65a927b4ddeaa0cd3041474fcef
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Двадцять Третього Серпня, 67, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: c2142c866fd444f188dcfdb15700c358
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: d812d908c6e14ec18aec2dca21cbb18d
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Вид забезпечення: завдаток.
ID: 4f9fc41d875c416ca0ce1023ea369e27
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: завдаток.
Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Двадцять Третього Серпня, 67, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Документ
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.(Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: завдаток.
Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Двадцять Третього Серпня, 67, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
)
Форма забезпечення
ID: 6aa89aa0c7064e40a34d4c49a46821c0
Очікуване значення :
Іншій формі
Строк дії тендерної пропозиції
ID: cca93707d4de4636b08a9f3f9c25986f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.04.2025 14:22
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: a8501a6f051840d08db8d13fe6a9d01a
Очікуване значення :
90