-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл журнальний; Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Тумба мобільна; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №1; Стіл з нержавіючої сталі №1; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №2; Стіл з нержавіючої сталі №2; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №3; Стіл з нержавіючої сталі №3; Стільниця з ніжками; Стіл з нержавіючої сталі №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №4; Тумба приліжкова мобільна; Стіл на металевому каркасі №1; Стіл на металевому каркасі №2; Мобільна тумба №2)
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Завершена
204 122.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 041.23 UAH
мін. крок: 1% або 2 041.23 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 7a063f6d286949aca093e8c8601bb840
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: ab8c610420c447059eb31059889f155d
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6dfa89a253044fb4b56737c50b61c71e
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: be5da396e86647968e867961e63e083a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 72200b62c9324de693b41f1c337ed246
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 8421e5603dd14cd9bd6015f6fb49b299
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 48d8b6d9adbe4a72bb3f46a9e23eb443
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: d1d8b09cc70a4d719633b656abb9ad7d
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 56c687e19f4c4e61b846bfdebbcee018
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: c99d35efffd9488195691cb147460797
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 80fcc316b87b4b8eb1a0bc0072ce2812
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 839845cad9974176a0ea9457ce039f54
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 3ac018f5858c4477bed70932c2ae43d6
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: f0d77cddec5c4bab88877362557d0515
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: c8981c1f17574fa6b758aa3bed3fdcbc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: a681754513f44823bcf5582bcf73cf9b
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 972ba9144aa3444ab7c2d2fb0308504d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: ae8553d402df439cb922196e5973ee07
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 424342c1ffa7447786d50fcfdc678cc5
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 1328aebc57cc4eb79fbf5859fbc3eb2e
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: bfb130ac0a6b4a0aa3e782b90008dd79
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: acf2666459544893a035df59df3f24d8
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 839de790d5a04d4a80d7d79836901138
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 803efc1c53a741308917304f9830240f
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: a39510d1714d46a49c0832955bad7e73
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: bcf1a0555cac4565ac0ce422f64f1af2
Критерій стосується лоту код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл журнальний; Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Тумба мобільна; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №1; Стіл з нержавіючої сталі №1; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №2; Стіл з нержавіючої сталі №2; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №3; Стіл з нержавіючої сталі №3; Стільниця з ніжками; Стіл з нержавіючої сталі №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №4; Тумба приліжкова мобільна; Стіл на металевому каркасі №1; Стіл на металевому каркасі №2; Мобільна тумба №2)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 026191975acf436caa02be7cf4eff160
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: ad5ea44f549c4ebcaa5cee6db0aee85e
Критерій стосується лоту код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл журнальний; Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Тумба мобільна; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №1; Стіл з нержавіючої сталі №1; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №2; Стіл з нержавіючої сталі №2; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №3; Стіл з нержавіючої сталі №3; Стільниця з ніжками; Стіл з нержавіючої сталі №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №4; Тумба приліжкова мобільна; Стіл на металевому каркасі №1; Стіл на металевому каркасі №2; Мобільна тумба №2)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: cb94589b244d4cac8dee5e95d6c4f8cd
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 3043e757666840c39d178a6ac6726115
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 1f4eea0f578b43d381bb4fd25c221988
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 291dd378f7974b38bc050d4eadcd49e0
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: ec7ca6900378474ea5af229b989e0285
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: adaa2382977d491a8440e39f6d9bf8f5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Мова тендерної пропозиції
ID: 9f8607ba86134e479170b5daa50410e4
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: b3fc40b0cd674e1dacab208d2a53cc4e
Критерій стосується лоту код ДК 021: 2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл журнальний; Стіл офісний №1; Стіл офісний №2; Тумба мобільна; Стіл офісний №3; Стіл офісний №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №1; Стіл з нержавіючої сталі №1; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №2; Стіл з нержавіючої сталі №2; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №3; Стіл з нержавіючої сталі №3; Стільниця з ніжками; Стіл з нержавіючої сталі №4; Стіл з вбудованою мийкою з нержавіючої сталі №4; Тумба приліжкова мобільна; Стіл на металевому каркасі №1; Стіл на металевому каркасі №2; Мобільна тумба №2)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому еквіваленті не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією (частина 1 статті 25 Закону) та cтановить 4082,46 грн. (чотири тисячі вісімдесят дві гривні 46 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Гарантія надається за орієнтовною формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією ;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **
7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії
Реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
р/р UA653515330000026003052106666
р/р UA763515330000026001052153387
МФО 351533 в АТ ПРИВАТБАНК
ЄДРПОУ: 02003474
Дата створення: 26.03.2025 21:46
Документ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 362299f24803440ca5a047053da94c9c
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження