-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
Завершена
1 050 204.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 251.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 251.02 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: ea52d668221643d6b12dad1c4d728055
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Вчинення кримінальних правопорушень(Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_5 Документи переможця.docx 72385a1a1f5a4b1dacd072efcbb0d01b
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 6c4469a0c7af44d784513d56ef747c49
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Вчинення кримінальних правопорушень(Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_5 Документи переможця.docx 72385a1a1f5a4b1dacd072efcbb0d01b
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 8ff35700265245f2843c25e4d46ac9b7
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 7fcb7db82ff54fde9c377d08abb6b0a1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 2c287835c5114372961f949d62d19003
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 28c1faf582a54bcabd9197f4b904a723
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Вчинення корупційних правопорушень(Перевіряється безпосередньо замовником самостійно, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим*.
*З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану.
Таким чином у разі якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або, обмежать свою роботу, то інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі,на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей надається переможцем торгів.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_5 Документи переможця.docx 72385a1a1f5a4b1dacd072efcbb0d01b
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: ac3a9bd17189449291d6ceab8f11de6b
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Вчинення корупційних правопорушень(Перевіряється безпосередньо замовником самостійно, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим*.
*З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану.
Таким чином у разі якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або, обмежать свою роботу, то інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі,на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей надається переможцем торгів.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_5 Документи переможця.docx 72385a1a1f5a4b1dacd072efcbb0d01b
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: bdbdce871f2b496c92b5cada8f654328
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 5e28bb20e50a4586ab619a0a34b149cd
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: c98014b94c1c4c53b4b46f9020e46c21
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 5ca6dbcc511341c2b1bb797edfb554df
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 41a69b6aa94b40c28066982760484761
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 623588dd539e4ab3ba1e3baf7af80932
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 7d3e9e8cd8c4451290061c82849c8b4b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 07caaa1e4e2949e4913ba853665524d1
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 7513f1e7cb3c4dd6bcefc177f1c7ba58
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: fb40526591f8487193e7fc151cfa9ef7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми(Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_5 Документи переможця.docx 72385a1a1f5a4b1dacd072efcbb0d01b
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d19819a8112a4af1a9c9641ccd0b605c
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми(Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_5 Документи переможця.docx 72385a1a1f5a4b1dacd072efcbb0d01b
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b9d9c7dc0b0b46c6aacfd63607fa2b8c
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 90449ebab71843e8883e664d27eadb50
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором(Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx 276d0c556a1c4942aba945816b23e852
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 3f45e9f5b8e24e63bbe80adcb7fad5bf
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором(Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx 276d0c556a1c4942aba945816b23e852
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: fa61059c39304e08a43f32c8abec0217
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 28f7f6d9f710497abcc321cce75b4555
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(а) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту – не менше одного рефрижератора із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт):
№ Вид (тип) кузову спеціалізованого автотранспорту (СА), Реєстраційний номер СА Кількість сидячих місць з місцем водія (згідно свідоцтва про реєстрацію СА Власник СА Підстава користування СА Оператор ринку, який фактично використовує СА
б) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами);
чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надається виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якої одним із основних видів економічної діяльності Перевізника має бути «Вантажний автомобільний транспорт» клас 49.41. Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами).
в) рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт;
г) документ, що підтверджує проведення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту, зазначеного в інформаційній довідці, (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції). Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції;
д) акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на десять днів);
е) договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортних засобів вказаних в довідці, які будуть використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2025 року.
є) акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробувань ( на змиви) з транспортних засобів, видані не раніше 30 днів відносно до дати оголошення процедури;
ж) протокол перевірки технічного стану транспортних засобів вказаних в довідці, які будуть використовуватися для перевезення продукції.
З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що учасник або особа, яка фактично спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі, зазначений в інформаційній довідці на вимогу пп. а, п. 1 Додатку 1 до ТД, запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме:
- чинний сертифікат, відповідно, учасника або особи, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”.
За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме:
• наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання;
• політику щодо безпечності харчових продуктів;
• план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003;
• програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003;
• звіти про результати внутрішніх аудитів;
• журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003.
з) інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми;
№
з/п Підстави користування (вид, номер та дата договору, якщо власник приміщень вказати номер та дату набуття право власності) Вид приміщень (складські, торгівельні, магазин або інше)* Площа (у разі оренди, суборенди) Номер дозвільного документу Розташування (адреса) Оператор ринку, який фактично використовує потужності (об’єкт)
На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендеру. Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту).
В пропозиції надається експлуатаційний дозвіл особи, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx 276d0c556a1c4942aba945816b23e852
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 0f865ee5225b4ed8a2aca161559913e6
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 86bbcc9fa2c943d0af285bacfea973f7
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного договору(3.1. Інформаційна довідка завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору) за формою:
№ з/п Предмет договору Номер, дата укладання та термін дії договору Повна назва покупця Адреса покупця
Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, який є предметом закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 сканованої копії оригіналу договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx 276d0c556a1c4942aba945816b23e852
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 50741acb8a1648db966fb5c9257341fd
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 833135320cf14d65aa7a3dd4e405c33b
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації(а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника
П.І.Б. Посада рнокпп Водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний, вантажник повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається.
Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів. На підтвердження даної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем.
б) щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця;
в) особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників;
г) сканкопія оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі;
д) документи, що підтверджують проходження навчання всіх вказаних працівників з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має містити інформацію про дату такого навчання;
е) сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі;
є) сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі.
ж) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі.
з) Сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі.
9. Строк поставки – з дати укладання договору до 31 грудня 2025р. .)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx 276d0c556a1c4942aba945816b23e852
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 742260eda7f349dd9e9d1a8c00dc48e3
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 92c8a288c3104c77bffe8584758e4d41
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 9c3a8e9658a04666b88d5e55d721433c
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: b2358469ac1145b08373719ec5efd5d5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 60ad5943eb754cedaab63c0c5bcce2b5
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: a95cdc0579cb43509577671eb241a214
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Мова тендерної пропозиції
ID: a3adf506ac384332ad16088a91e9deb3
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 54d1255f4c6d40d993b0e7f8a46e6b1d
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми Договору.
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Документ
Забезпечення виконання договору про закупівлю(Переможець процедури закупівлі завантажує в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення або виписку з банку, скріплені печаткою.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_5 Документи переможця.docx 72385a1a1f5a4b1dacd072efcbb0d01b
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: ce501d915bc745529eb4c54531508f90
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 банківських днів з дня настання наступних обставин:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та з урахуванням п.21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин;
5) за згодою сторін. Забезпечення договору не повертається (повністю або частково) в разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником, зокрема, але не виключно:
- за прострочення здійснення поставок;
- за порушення умов зобов’язання щодо якості товару або відмова від виконання зобов’язань по договору.
У випадку не надання забезпечення виконання договору та підтверджуючих документів до дати підписання договору, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника відповідно до п.44.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, цією тендерною документацією та договором про закупівлю, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Повернення забеспечення виконання договору
ID: 4b5b594db77f419f8d3eb5a59be1edd9
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Переможець процедури закупівлі завантажує в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення або виписку з банку, скріплені печаткою.
Дата створення: 13.03.2025 13:12
Форма забезпечення
ID: 01185f6d378b41c0bf2713c2f9aa687d
Очікуване значення :
Іншій формі
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження