-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Завершена
48 796 486.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 97 573.25 UAH
мін. крок: 0.2% або 97 573.25 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 3784ff49c3544b6abe9c1f301fece18e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 62fe099baebf40d0a0630cbd9936bdb0
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: c32155844ad3402da15b1e0866edf2f0
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 174730b0de9244179ed5d16709edf302
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 218d6c10e2dc4ae6b1946faf9209712f
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6c4d1b04aea54c499fa617a8f99d71d4
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: e37b5ae6f13b4624842c69b896e95241
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 0f10ba132c83473caa738792cdcf9022
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: ee5cb5ca83354902be08a0f5a91eab5b
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 48dc1bfedc2b44a4ab32646a05204546
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: f7b8adbc1b4b4a22b2ec818c253cd32a
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 349c62043b1848acac24530b5bcd6741
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 95fc9ed980dc4d8e968ee7bf90f7b7c7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 6047a627dc1d49d2a0bb6d66da197e18
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 649410445cb2414f8b71d1e97d358a5b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: c56d299498094de29ee3c2bb094cf39a
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 715253ca2d4f4e818b8065b38da41b60
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 6afcc1f29eb1479baac421cd63939a5a
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 452e2c2a0b2a430e874f58ff7ea21198
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 0d6cd73440b4479d8171d935e3e5173b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 8fd7c156493b427a92bb22294c0218c4
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 9c2bfb4b262e495ebffa54f944f00638
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: f4ead924a06a411a8cc3dfd5bbdc7b54
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 5eda3ae9a229482e89b7d71e523d40af
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 3283e55a3e164411a4f69cfca98b668b
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 94c425b7515244719366e9b00dcc8e09
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
1.3.1. Учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів/працівників (робота у штаті за основним місцем роботи/робота за сумісництвом/робота за угодою (договором, контрактом), які будуть залучені до надання послуг з нанесення дорожньої розмітки за встановленою формою:
№ з/п Посада П.І.Б. Оcвіта (Вища, професійна (професійно-технічна) освіта, повна загальна середня освіта інше) Загальний стаж роботи, роки Досвід роботи на цій посаді, на даному підприємстві, роки Номер посвідчення (свідоцтва) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації* Штатний/залучений(вказати номер договору/ угоди тощо) працівник
1 2 3 4 5 6 7 8
*- посвідчення (свідоцтво) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг.
Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства (або уповноваженою особою).
1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1 Учасник повинен надати копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) та/або наказ про прийняття на роботу/про сумісництво посад (у разі наявності) та/або відповідних угод (договорів, контрактів тощо).
ID: 8d2432a81669433f9ea2a2645d181d3d
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: dc10100d227d402fa819068b664f7a53
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій:
1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг за встановленою формою:
№ п/п Найменування машин та механізмів Наявна кількість Власна (-ий) чи знаходиться у користуванні Стан машин та механізмів
1 2 3 4 5
До довідки включаються тільки ті машини та механізми, які будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі, а також засоби для демаркування нанесеної розмітки у разі потреби виправлення виявлених недоліків, допущених Виконавцем, або при необхідності видалення старої розмітки.
1.1.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі, якщо парк машин та механізмів власний, Учасник повинен надати:
- розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі);
- копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації).
Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі якщо парк машин та механізмів знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати:
- копії договорів щодо надання права користування машинами та механізмами (оренда, надання послуг, лізинг тощо) із додатками до них, зі всіма додатковими угодами;
- копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації).
1.1.3. Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, надати копії документ щодо перевірки і випробовування машин (атестати виробництва/відповідності) з додатками до них. Особливу увагу приділити спроможності машин наносити дорожню розмітку 1.3, яка згідно РЕКН «Утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів», затверджених наказом № 76 від 05.07.2007 Міністерства з питань житлово – комунального господарства України, повинна наноситись за 1 прохід.
1.1.4. Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва.
Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів (право власності) на земельну ділянку, на якій розміщені склад та виробнича база.
1.1.5. Учасник для проведення операційного контролю під час нанесення розмітки повинен мати в своєму розпорядженні метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання.
Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання, Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів/обладнання, з зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам абз 1 цього пункту, а також копії цих документів.
Для можливості забезпечення контролю якості нанесеної розмітки, контрольної перевірки фарби і пластику (відповідно до лоту закупівлі) Учасник повинен мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації приладами, або забезпечувати такий контроль, уклавши угоду з сторонньою фаховою організацією. У разі наміру Учасника залучити сторонні фахові організації, необхідно надати копії відповідних договорів, що будуть діяти протягом всього терміну надання послуг.
ID: 61499aafbae04cc397e5cc22f23aab6e
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 86b42b66eee947cdafd8cf49c7c71af1
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій:
1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг за встановленою формою:
№ п/п Найменування машин та механізмів Наявна кількість Власна (-ий) чи знаходиться у користуванні Стан машин та механізмів
1 2 3 4 5
До довідки включаються тільки ті машини та механізми, які будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі, а також засоби для демаркування нанесеної розмітки у разі потреби виправлення виявлених недоліків, допущених Виконавцем, або при необхідності видалення старої розмітки.
1.1.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі, якщо парк машин та механізмів власний, Учасник повинен надати:
- розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі);
- копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації).
Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі якщо парк машин та механізмів знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати:
- копії договорів щодо надання права користування машинами та механізмами (оренда, надання послуг, лізинг тощо) із додатками до них, зі всіма додатковими угодами;
- копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації).
1.1.3. Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, надати копії документ щодо перевірки і випробовування машин (атестати виробництва/відповідності) з додатками до них. Особливу увагу приділити спроможності машин наносити дорожню розмітку 1.3, яка згідно РЕКН «Утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів», затверджених наказом № 76 від 05.07.2007 Міністерства з питань житлово – комунального господарства України, повинна наноситись за 1 прохід.
1.1.4. Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва.
Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів (право власності) на земельну ділянку, на якій розміщені склад та виробнича база.
1.1.5. Учасник для проведення операційного контролю під час нанесення розмітки повинен мати в своєму розпорядженні метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання.
Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання, Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів/обладнання, з зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам абз 1 цього пункту, а також копії цих документів.
Для можливості забезпечення контролю якості нанесеної розмітки, контрольної перевірки фарби і пластику (відповідно до лоту закупівлі) Учасник повинен мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації приладами, або забезпечувати такий контроль, уклавши угоду з сторонньою фаховою організацією. У разі наміру Учасника залучити сторонні фахові організації, необхідно надати копії відповідних договорів, що будуть діяти протягом всього терміну надання послуг.
ID: 0e3d010d82164b21b691224d7577b303
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 7d5cf13a34874d51926396ae53afce5c
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку за формою про досвід виконання аналогічного/их договору/ів за період 2022 – 2025рр.
Підтвердження досвіду аналогічного/их договору/ів слід вважати нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до таблиці 1, 2 Додатку 2 Технічної специфікації з надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі, за встановленою формою:
№з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника (підписанта договору) № та дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору, вартість виконаних робіт, грн (згідно КБ-2в, КБ-3) Характеристика послуг, що надавались ( вказати види послуг, що надавалися) Строк надання послуг (місяць, рік) (згідно договору та додаткових угод до нього)
1 2 3 4 5 6
1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1 Учасник повинен надати:
- скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг (згідно договору та додаткових угод до нього), інформацію про дотримання/ недотримання гарантійних термінів експлуатації дорожньої розмітки та загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг ⃰ ;
- скановану копію відповідного договору/ів в повному обсязі (з усіма додатками та додатковими угодами);
- скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в);
- скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3).
⃰ Лист-відгук повинен бути адресований Учаснику процедури закупівлі та Замовнику процедури закупівлі, виданий поточним роком.
ID: 7bd1c1b577414975b83cd9f53a8fb61f
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 6d7a5aeded0b4776bd53bd3c447643c4
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
1.3.1. Учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів/працівників (робота у штаті за основним місцем роботи/робота за сумісництвом/робота за угодою (договором, контрактом), які будуть залучені до надання послуг з нанесення дорожньої розмітки за встановленою формою:
№ з/п Посада П.І.Б. Оcвіта (Вища, професійна (професійно-технічна) освіта, повна загальна середня освіта інше) Загальний стаж роботи, роки Досвід роботи на цій посаді, на даному підприємстві, роки Номер посвідчення (свідоцтва) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації* Штатний/залучений(вказати номер договору/ угоди тощо) працівник
1 2 3 4 5 6 7 8
*- посвідчення (свідоцтво) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг.
Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства (або уповноваженою особою).
1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1 Учасник повинен надати копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) та/або наказ про прийняття на роботу/про сумісництво посад (у разі наявності) та/або відповідних угод (договорів, контрактів тощо).
ID: 58c21ca17f50426c8071d9fe88426ab6
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: a7cd04a9d028412ab6ac9e1ade3de872
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку за формою про досвід виконання аналогічного/их договору/ів за період 2022 – 2025рр.
Підтвердження досвіду аналогічного/их договору/ів слід вважати нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до таблиці 1, 2 Додатку 2 Технічної специфікації з надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі, за встановленою формою:
№з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника (підписанта договору) № та дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору, вартість виконаних робіт, грн (згідно КБ-2в, КБ-3) Характеристика послуг, що надавались ( вказати види послуг, що надавалися) Строк надання послуг (місяць, рік) (згідно договору та додаткових угод до нього)
1 2 3 4 5 6
1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1 Учасник повинен надати:
- скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг (згідно договору та додаткових угод до нього), інформацію про дотримання/ недотримання гарантійних термінів експлуатації дорожньої розмітки та загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг ⃰ ;
- скановану копію відповідного договору/ів в повному обсязі (з усіма додатками та додатковими угодами);
- скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в);
- скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3).
⃰ Лист-відгук повинен бути адресований Учаснику процедури закупівлі та Замовнику процедури закупівлі, виданий поточним роком.
ID: 91d1d3e9b341412faa3ffc7023fe0991
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: cbea7b70789a4c648881b09ec2be6820
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 4bfb41fb8ff5435a8467ad5682c28a76
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2bb59cf700f349ebb64a0b7a817f052a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: a5ffbcc8165e45d78637f181ebcc267e
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: cfbf505786f34919ab0dbdba180567b1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Мова тендерної пропозиції
ID: 3dafdb86011640fe94f6848946edcefd
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 734031942bbd48acbd06172d10dbf0ed
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
Лот 2 – 585 430 грн 00 коп (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч чотириста тридцять гривень 00 коп).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: КК «Київавтодор»
Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104
Код ЄДРПОУ: 03359026
IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669
ІПН 033590226652
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: c26e968cbc8a46859fd3bf6b90f7c34e
Очікуване значення :
Так
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 9d4da7f0c918458bad7521939b79cbf9
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
Лот 1 - 878 455 грн 00 коп (вісімсот сімдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 00 коп).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: КК «Київавтодор»
Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104
Код ЄДРПОУ: 03359026
IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669
ІПН 033590226652
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 59f5b402223543b6928987713f5507f6
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: d2e5892866744925bde7aaca92f2f88d
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: f46af4884a3b4f03b11a887d70a229a8
Очікуване значення :
365
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю (відповідно до лоту).
Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю.
Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор».
Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________».
Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6).
На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає:
- копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою.
Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду).
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
ID: e986c3ecb7e24259be110b72909f199e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Форма забезпечення
ID: 34094962df0d49b7b6750b63bfc8ad09
Очікуване значення :
Іншій формі
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 681756386d8749d8b46e7240cd389267
Очікуване значення :
5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 6116de3fe71d46799819be7b8e1fa2e1
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 8479af07691d48a2a49cc05f5225b0ee
Очікуване значення :
365
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 26e03b0d09ec4fbaa0157905802390f1
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю (відповідно до лоту).
Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю.
Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор».
Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________».
Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6).
На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає:
- копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою.
Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду).
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
ID: 6e80422040344ee28b0a9b501cae639b
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 11.03.2025 14:32
Документ
Форма забезпечення
ID: 3800acbb1c5e40608f0f10603be97244
Очікуване значення :
Іншій формі