• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів

закупівля відбувається відповідно до потреби та на підставі Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами)

Торги не відбулися

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: b7feb6d9dfec473d972381b961e8ca8c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 88dd5b66ef404714a6d3b33aa150a8c8  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 4349a10f32d94eb4acb79bc7803a2987  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: ff24a552093e428c95e51b463c5cbc90
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: eed8bbeef2a14e4ca64281761cf32e51  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: de9970d1521c4454804bd921ede98fc3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: cc13e03f58bf431ea759c787dea8c9de
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 00e89635fb4b48d98174db792e568ca6  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: a4a624fbeecb4918aba8cc586971d448
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: f61134d8a561448d87fcfe059bb0eb8c  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 71b420eea5d34b389241ec6abc205b45
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: c0d9706fda3f49008b53e2b45d8ec139  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: e44a865bff7d4e398b4af71a9ce2549b  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 203cf12ab0dd4b998ba03e2862e4872f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 1775220480894fbd96597d4aa677aad2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 4e1e7d1eeaa84c75babedc26afafb49d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 1f2cd5993a9a40058a3f154160f4ca1f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 96e79c17ab1e4003b4c7e165c46a5dc0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: a6b8b349efc34b2db582b56deaeeb73e  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 4e88f53225154cd6b9154e1615d9b5b2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 9c381ecd03fe4fb299a18d3b24f4a9f6  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: c7fc50378ebd42089b718b67013c0053  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 1cc876e6ea844f9f8bd6e594adaa45dc
Критерій стосується лоту Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Довідку у довільній формі про наявність укладеного та виконаного в повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: - найменування, коду ЄДРПОУ, адреси, телефону, ПІБ керівника замовника; - номеру та дати укладення аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), предмету договору та строк поставки товару; - вартості укладеного договору та суми виконання його у повному обсязі, завірену підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (у разі наявності) (в період 2020-2024 років). Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, за предметом закупівлі по коду ДК 021:2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» 2. Скановані оригінали раніше укладеного (укладених) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначених у довідці, з усіма додатками та додатковими угодами, які повинні містити інформацію щодо предмету договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю)- не менше двох. 3. Скановані оригінали видаткових накладних або інших фінансових документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань по раніше укладеному (укладених) за предметом закупівлі договором (договорах). 4.Учасник, повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі). Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань надати зведену інформацію із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки, що відображають оприлюднений договір, що укладено із такими замовниками та посиланнями на звіти про виконання договорів про такі закупівлі.
ID: 1ea5b88d4e7b4f7c88327c6e37aee8de  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: d1a929b3fcbc45a3b3d8283ad4766d4a
Критерій стосується лоту Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
5.6. Інформація, виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника, стать (чоловіча або жіноча), вік та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Рівень освіти спеціалістів повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до найвищого рівня здобутої освіти працівника (спеціаліста), рівень якої визначений частиною другою статті 10 ЗУ "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII (зі змінами та доповненнями). Дозволяється надання інформації про особу, яка виконує кілька посадових функцій та обов’язків (керівник, бухгалтер, та ін.) одноосібно. 5.7. Документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами проведення закупівлі. На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів - наказ про прийом на роботу або трудовий договір або договір цивільно-правового характеру або договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі)), що вважатиметься документальним підтвердження зазначеної учасником інформації у відповідності до вимог п 5.8. розділу ІІІ до тендерної документації. Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором. 5.7.1.Для підтвердження достатньої наявності фахівців (або спеціалістів) учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги п.5.6. та п.5.7. повинен підтвердити мінімальну кількість працівників (або спеціалістів), що будуть залучатись до надання послуги та виконуватимуть обов’язки за наступними напрямками (та/або секторами відповідальності), а саме: керівник - не менше однієї особи; бухгалтер (на якого(у) покладені обов’язки ведення бухгалтерського обліку) - не менше однієї особи; водії автотранспортних засобів - не менше двох осіб. 5.7.2. Для підтвердження наявності водіїв автотранспортних засобів відповідної категорії надається копії посвідчень водіїв, що видані кожній окремо особі, яка виконує обов’язки водія автотранспортних засобів. Учасник повинен підтвердити наявність водіїв, які мають категорії B, C, C1. 5.8. Документи, якими підтверджується наявність в учасника спеціалістів та працівників, які вимагаються для надання згідно до п.5.7.1., надаються із дотриманням однієї із наступних умов: 5.8.1.у разі наявності штатного працівника надається: 5.8.1.1.копія трудової книжки із відповідним записом про прийом на роботу учасником та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и). Як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)) копія трудової книги на такого працівника не надається); 5.8.1.2.копія повідомлення про прийом працівника на роботу (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації), направлене до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного повідомлення. У повідомленні про прийом на роботу повинно обов’язково відображатись достовірна інформація про назву страхувальника (учасника), ПІП застрахованої соби (працівника) та номер наказу (або розпорядження) про прийняття на роботу; 5.8.2. у разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру); 5.8.3. у разі наявності договірних відносин із організацією, якою надаються відповідні послуги: надається копія або оригінал договору, строк дії якого забезпечує виконання послуг пов’язаних із виконання певного обсягу та найменування роботи (або послуги) протягом строку виконання зобов'язань учасника по виконанню робіт, що визначено в оголошенні. 5.8.2.-3 В договорах, які надаються на виконання вимог п.5.8.2 та п.5.8.3. повинно бути визначено найменування роботи (або послуги) за об’єктом, предметом якої є визначена даною процедурою закупівлі послуга. 5.9. Копії посвідчень про підготовку з надання домедичної допомоги, чинні протягом строку передбаченого для надання послуг за предметом закупівлі (згідно до оголошення) видані особам, які виконують обов’язки водіїв автотранспортних засобів (не менше двох осіб), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору. 5.10. На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати відповідне документальне підтвердження про наявність у нього працівників, які пройшли відповідне фахове навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці. Перевірка знань, повинна бути проведена кваліфікаційною комісією організації, яка має відповідне право на проведення такого навчання. На дану вимогу надаються: копії витягу(ів) з протоколу(ів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчень, що видані керівнику підприємства (учасника), та водію( не менше двох), що підтверджують проходження навчання або підвищення кваліфікації з охорони праці. Посвідчення повинні бути видані не більше одного року відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій за цією закупівлею. Для підтвердження фаху працівника, який виконує функції керівника водія необхідно надати копію документу, що свідчить про проходження відповідного курсу навчання (наприклад: свідоцтво або диплом).
ID: 610e248deccc41a5bddb0fd65554c877  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: e2748b56ebf7409ba9d8a65327d194ea
Критерій стосується лоту Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Документ
Інформація, виконана у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально- технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Також учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази (вартість яких перевищує 20000,00 грн.), які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу та/або найму, т.ін. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись доставка товару, який є предметом закупівлі. 5.3.Копії документів, яким встановлено наявність діючих прав власності (або оренди або іншого користування) щонайменше одного об’єкту рухомого майна матеріально- технічної бази або технології(й), що необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору. На дану умову учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування щонайменше одного об’єкта матеріально-технічної бази, який(і) буде(уть) використовуватись для транспортування товару, що є предметом закупівлі. Об’єкт(и) матеріально- технічної бази зазначаються згідно даної вимоги за типами, без зазначення марки моделі або посилання на конкретну конструкцію чи виробника. У інформації, яка надається учасником на вимогу п.5.2. розділу ІІІ до тендерної документації повинно бути зазначено інформацію про найменування кожного об'єкту рухомого об'єкта, як це зазначається у документах, що підтверджують право власності (або користування) та, додатково, типу такого об’єкту (у разі якщо тип, марка або модель визначається у документах про право власності (або користування)), що повинен достовірно підтвердити відповідність умові, визначеній у п.5.3. розділу ІІІ . 5.3.1.Для підтвердження достатнього забезпечення ресурсами та технологіями учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги п.5.2. та п.5.3. повинен підтвердити мінімальну кількість об’єктів рухомого майна, що є обов’язковими для надання послуги за предметом закупівлі, а саме: вантажний спеціалізований сідловий тягач - не менше однієї одиниці; 5.3.2.У разі якщо учасником надається інформація та документ(и), що не встановлюють права власності учасника на об’єкти рухомого майна за найменуваннями, які передбачені п.5.3.1 до тендерної документації, додатково до складу пропозиції надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, яким встановлено первинне право власності особи, яка має безпосереднє право розпоряджатись таким майном, в т.ч. надавати у користування на правах оренди (або лізингу, надання послуг, т.ін.) іншій особі такий(і) об’єкт(и) рухомого майна. 5.4. Довідка, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання товару, що є предметом закупівлі, до його передачі Замовнику. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності/відсутності даху, т.ін. (примітка: Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику, за для забезпечення цілісності та збереження товару). 5.5.Копія щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності(або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази, необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору інформація про який надається згідно до вимоги визначеної в п.5.4. розділу ІІІ до тендерної документації. Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення або території, що використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.).
ID: b1fe8e2890594c3f9b36fc6597d018ef  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: a9c3227548c84e24852dadad9593a179
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: a04f0f65b4cc48d19fa3f256e1b48e25  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 82d1b582c7d7481f89f3ba2cf653f6b5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 5a3f4128048c42999e4c57ddc4c9868a  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: d1aec51840cd41eca0edfd525f1897ff
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.02.2025 13:03
Мова тендерної пропозиції
ID: 05249780d1e94770897f87ec392a235c  
Очікуване значення : Українська  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 91b24359fc8a4d50b4669b7b7fcabf29
Критерій стосується лоту Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЕРГАЧІЕКОРЕСУРС» ДЕРГАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Місцезнаходження: 62303, Україна, Харківський р-н, Харківська обл., місто Дергачі, вулиця 1 Травня, будинок, 20. ЄДРПОУ: 45217568. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 36 000,00 грн. (Тридцять шість тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, відхиляються замовником.
Дата створення: 26.02.2025 13:23
Документ
Електронна банківська гарантія(Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЕРГАЧІЕКОРЕСУРС» ДЕРГАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Місцезнаходження: 62303, Україна, Харківський р-н, Харківська обл., місто Дергачі, вулиця 1 Травня, будинок, 20. ЄДРПОУ: 45217568. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 36 000,00 грн. (Тридцять шість тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, відхиляються замовником.)
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: 77db0ad1a12c4fcba3b009701dfc5e4f  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження