• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інтегровані телекомунікаційні послуги для забезпечення роботи системи з управління інформаційними потоками для кол-центру

Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації

Завершена

1 186 712.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 867.12 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e3ec1c8a73ee4be8a2f475f0652f41e5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d8de989dfaa84d57a4568ce05c2ceed4  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e875b92f8d9942d78372f86b4d7b6ad3  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: c264bfe11d8d4390814dc66f4dc45a5b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: c0e1e3be2c8f4b2e81aa776b156a17fa  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 4f855c3232e84bb2b1798c05caebc320  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 6563066ede514e1bbff39ae155eb8b86
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 25c22d08b612439293375e5cd20ee12d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: ff00c132d9f24bf0979dc69f342e6ac6  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 6255311c37f74e96944c400a7bd96a52
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 20f1cc8f14294514a3d93c0c7cf51bed  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 5764325e217d4c6db753d9e089df601b  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 857f13ebfc504ec689911ead47599549  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: b72f80ae05554a3abc7d37fb8eadc0a4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 3d8de19d440a448a8fce783e86c1c0b9  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 76501361692e4fa195c3dfef27fac58e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 8177b4e083db4fb5955fc2a5ea2cf7cc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: d6839ba179ca4e3daf30f39a20516bf8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: e377966120f549f3a9fb5a2c3abee0ad
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: cd590b62e41a4be5a701b9a5d3ee9b1f  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: fe2fa34282c64f47853f885c93eb2a78
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 95874621a5644c60844500a1e5f2f1ad  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 55513a699b234df3bab4c3f9b90233ea
Критерій стосується лоту Інтегровані телекомунікаційні послуги для забезпечення роботи системи з управління інформаційними потоками для кол-центру
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
- фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2023 рік: * звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73 або * скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами) або * податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі. У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2023 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: 4c01dac9f1fd41509e5514332f382846  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 36dc2dddb07b4820b41f6b00725f7619
Критерій стосується лоту Інтегровані телекомунікаційні послуги для забезпечення роботи системи з управління інформаційними потоками для кол-центру
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
- власна довідка з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі. Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з назвою послуг, які надавались за договором, ідентичною назві закупівлі. Якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань послуг, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, ідентичне назві предмету закупівлі. Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з надання послуг не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят)% від обсягу, що вимагається закупівлею. Довідка повинна супроводжуватись: - виконаним (виконаними) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками тощо); - позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - первинними документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (договорів) в частині надання послуг попереднього контрагента (актами приймання-передачі) (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження кількісного обсягу виконання договору не менше ніж 50 (п’ятдесят)% від обсягу, що вимагається закупівлею). Акти приймання-передачі наданих послуг, надані учасником для підтвердження факту надання послуг за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 р. №88. Акти приймання-передачі наданих послуг, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Акти приймання-передачі наданих послуг повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру операції та технології обробки даних до актів приймання-передачі наданих послуг можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні актів приймання-передачі наданих послуг факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Якщо у актах приймання-передачі наданих послуг або інших документах, що підтверджують факт надання послуг, не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
ID: 86f1d05a4659436db32023222835d1c1  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 309536472eda42bca25adcb6df930a60
Критерій стосується лоту Інтегровані телекомунікаційні послуги для забезпечення роботи системи з управління інформаційними потоками для кол-центру
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №9. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/співвиконавця (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); - документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо); - кваліфікаційні сертифікати, видані уповноваженими організаціями/ органами (за наявності); - свідоцтва про підвищення кваліфікації, видані уповноваженими організаціями/органами (за наявності)
ID: 66b3d37fb5154b0bb1747d9702fb1015  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: fd849a0e6856431a9e50bda2cd945cc2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 7d30300504ff4d3b9f1821fa0f794e1c  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: ae831b00232b411aa4f345a742b8f8c8
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 364dffe8af3c4054ba97be2445fd14d8  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: f28280a1134a4cd8a47cd3e08e392cae
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.02.2025 11:35
Мова тендерної пропозиції
ID: ef686db38c484c4eb0623ad1aa03c5a8  
Очікуване значення : Українська  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження