-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту
Завершена
7 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 500.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: c1fa6b06a16d4defa4e7643acd33d244
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: e108f61a013d47b19bc5e4972551c990
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 8b6719858b404395b5205e9b8852a304
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: bc5cc6bab3c44c5196fabaeaaa1e3bcc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 0a8712a1c2aa4429a9c31629e0399058
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: f066037fbbd449a59252cefb604c6163
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 96e78f414a39447196cd0b99f2417317
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 5701aa4cb110476187de2036498c96c6
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 76193348627547e1a5d8c57612da0423
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 289c2f2791ac4d80b1bfc6975ac7f39b
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 41fc6edfac0e4de9882c253cd399c1ef
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: a99e7a4513f04afd80a42ad52de69db8
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e98c7d30af1340aebbf44a26b2a201a9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 41f3326b2dce45cf96b470493cbfe1d9
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0aafaa8267c842b193c1cd96c583a32c
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 54af3e0f6227440bb7a6fde78dc4b444
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 08830d519d834426b430e6802518c936
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 7146f69d1e9d494d9369c95ff4bd373b
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: b8a18d57e30b4934ac01bce7e66adb25
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 535e2609a0fc4c9bba4cbcf7418f86b8
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 24dcd592f9774466b5bf04dee67ce392
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 807df6709f9d44719592f6a528147590
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 39a436a9d3174ff797de669037b844d8
Критерій стосується лоту Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
3.1 Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказаний договір(и) повинен містити інформацію про те, що Учасник надає та/або надавав охоронні послуги Замовнику на об’єкті(ах)з кількістю не менше ніж 6 цілодобових постів охорони із залученням службових собак (не менше 1-го кінологічного посту).
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(зазначеного(их) в довідці) надати оригінали або належним чином посвідчені копію договору (ів) (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами), які зазначені у довідці, та документи, що підтверджують надання послуг, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, акти наданих послуг для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності). Також надати оригінал листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку Замовника, якому Учасник надавав та/або надає охоронні послуги.
ID: f550b6f100f44bd79abcdb8dcce9d0c7
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 425527ce1e324faaad5e34f43ef1aa8f
Критерій стосується лоту Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
2.1 Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі у відповідності до вимог встановлених у Технічному завданні (не менше 43 охоронників).
2.2 Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, виданих на всіх працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі:
-документи, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го кваліфікаційному розряду;
- документи, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246), чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій;
- копії чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікатів встановленого зразка про проходження працівниками учасника профілактичних оглядів нарколога та психіатра та/або довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин;
- документи, які підтверджують, що охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не більше ніж за 1 рік до дати розкриття тендерних пропозицій.
- копії наказів про зарахування до штату підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі.
2.3. Копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно до пункту 2.1. цього Розділу щодо проходження керівництвом суб’єкта охоронної діяльності та персоналом охорони навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, а саме: протокол перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення працівників про проходження навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці» (законодавство з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії) та документ, що дає право на проведення відповідного навчання та перевірки знань.
2.4. Сканкопія з оригіналу довідки щодо відповідності охоронників вимогам, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме наявності уперсоналуохорони: посвідчень, оформлених відповіднимчином (з наданням їх завірених копій),на одязі ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності (з наданням кольорових фотографій форменого одягу учасника, з наявністю, як на куртці зимового та літнього одягу так і на футболці літнього одягу, ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами).
2.5 До штату Учасника повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони, який повинен відповідати встановленим вимогам п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, а саме, зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів:
– вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони;
- вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
- вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.
Наявність фахівця (фахівців) з організації заходів охорони підтверджується наданням довідки у довільній формі із зазначенням ПІБ працівника (працівників), посади, інформації про освіту і стаж роботи, та наданням сканованої копії з оригіналу всіх сторінок трудової книжки та диплому про освіту цієї (цих) особи (осіб), інших документів, що підтверджують відповідність вказаної особи (осіб) кваліфікаційним вимогам.
2.6. Охоронники в складі екіпажу групи швидкого реагування (не менше 2-х охоронників на 1 екіпаж групи швидкого реагування), повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, надати довідку в довільній формі зі списком охоронників.
Для підтвердження надати наступні документи:
- чинний дозвіл на зберігання та носіння зброї та/або витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ про наявність дозволу на носіння, зберігання відомчої вогнепальної зброї, боєприпасів до неї, пристроїв, патронів до них під час виконання службових обов’язків на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно п. 2.6.;
- Виданий Учаснику витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи МВС про наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи з обов’язковим дотриманням п. 9.17 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва.
- Довідки, про те що працівники п. 2.6 пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідка повинна бути видана організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією.
- чинний договір добровільного страхування від нещасних випадків на працівників, зазначених в довідках п. 2.6
2.8. Охоронники групи швидкого реагування зазначені в п. 2.6 повинні вміти надавати першу домедичну допомогу в умовах війни. На підтвердження надати сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код).
2.9. Учасник повинен мати особу, яка відповідальна за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (надати довідку). В додаток до довідки надати копію наказу про призначення такої особи, а також надати сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код).
2.10. Сканована копія довідки у довільній формі, за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників (не менш 1-го), які мають досвід роботи та пройшли протягом 2020-2024 років відповідне навчання зі службового собаківництва/ кінологічного напрямку та/або підвищення кваліфікації зі службового собаківництва/ кінологічного напрямку, із зазначенням П.І.Б.,того/тих працівника/-ів, якого/-их планується залучити до надання послуг, згідно вимог Закону України «Про охоронну діяльність».
Наявність працівника (ів) (не менш 1-го), які мають досвід роботи та пройшли відповідне навчання та/або підвищення кваліфікації підтверджується наданням сканованою копією повідомлення про прийняття на роботу відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 413
2.11. Сканована/-і копія/-ї документа/-ів не менше одного (свідоцтва та/або диплома та/або сертифікату тощо) інструктора службового собаківництва або іншого спеціаліста з кінологічного напрямку (зазначеного/-их в підпункті 2.10 даного додатку), виданого профільними державними (відомчими) навчальними закладами або кінологічними організаціями.
2.12. Суб’єкт охоронної діяльності, який надає охоронні послуги із залученням транспорту реагування та використанням пункту централізованого спостережен-ня повинен мати кадрові можливості для забезпечення охорони об’єкта під час нештатних ситуацій. (Надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівни-ка (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) про наявність в Учасника не менше 4 операторів ПЦС (чергових пульта).З метою підтвердження кваліфікації вказаних працівників Учасника надати у складі тендерної пропозиції документи про проходження професійної підготовки черговими пульта (свідоцт-во про присвоєння робітничої кваліфікації за професією ,,4222 Черговий пульта”, тощо).
2.13. Працівники груп швидкого реагування мати перепустки на право переміщення в умовах комендантської години для виконання службових (посадових) обов’язків, у тому числі службовими та власними транспортними засобами на території Полтавської області (оригінал або скановану копію перепусток надати у складі тендерної пропозиції).
ID: d12178c2a58c4adaa5ad8a0d0db9f363
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: f64f6992065b4333985b5f55bd014f1e
Критерій стосується лоту Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Документ
1.1. Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для забезпечення надання послуг в повному обсязі відповідно до вимог встановлених Технічним завданням процедури закупівлі.
1.2. Документальне підтвердження наявності у власності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України який використовуватиметься групами швидкого реагування та працівниками Учасника для контролю несення служби і посилення постів в нештатних ситуаціях, шляхом надання наступних документів:
1) оригінал або завірені копії технічних паспортів, завірених печаткою власника транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379);
2) оригінал або завірені копії довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку (п. 11 Постанови КМУ від 17 червня 2015р. №405);
3) оригінал або завірені копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору (наказ МВС від 18.04.2013 № 375);
4) фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру;
1.3 Службові автомобілі учасника (транспорт реагування) повинні бути обладнані засобами радіозв’язку. На підтвердження надати оригінал та/або копію документу (дозволу) виданого суб’єкту охоронної діяльності уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку, які розташовані в транспорті реагування(з потужністю передавача не менше 10 Вт) та дозволу на експлуатації радіоелектронного засобу аналогового ультрахвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби (з метою збільшення радіусу дії наявних радіостанцій).
1.4. Сканована/-і копія/-ї документів (дозволи або декларації) дійсних на весь період надання послуг встановленого зразка Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього УКХ радіозв’язку, регіон експлуатації – Полтавська область та/або вся Українав кількості не менше 12 одиниць, з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт.
1.5. Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі не менш ніж 12 персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик) та фото всіх зазначених в довідці GPS трекерів з чіткою видимістю їх кодів IMEI. (Додатково у довільній формі надається документальне зобов’язання Учасника про надання не пізніше дати укладання договору по цій закупівлі прав віддаленого доступу Замовнику через мережу Інтернет до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони Замовника).
1.6. Оригінал або завірену учасником процедури закупівлі копію листа ДП «Український державний центр радіочастот», виданого власнику GPS трекерів, про наявність коду IMEI в узагальненій базі даних кодів IMEI.
1.7. Учасник юридична адреса якого знаходиться за межами Полтавської області, надає копію документу, що підтверджує правомірність використання приміщення в адміністративних межах Полтавської області для відпочинку, перебування мобільних груп швидкого реагування.
1.8. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом передачі тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС).
1.8.1. На підтвердження такої можливості учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність пульту централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Надати підтверджуючі документи на приміщення (право власності, Договір оренди, лізингу, тощо), наявність персоналу для здійснення цілодобового режиму чергування, сканкопії видаткових накладних про придбання пульту централізованого спостереження (ПЦС), системи цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб, систем відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб, аудіовідеопереговорним пристроєм. Надати сканкопії видаткових накладних на приймально-контрольні прилади та обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо) для передачі тривожних сповіщень на ПЦС .
1.8.2. Суб’єкт охоронної діяльності, який надає охоронні послуги із залученням транспорту реагування та використанням пункту централізованого спостереження повинен мати кадрові, технічні та організаційні можливості для забезпечення охорони об’єкта під час нештатних ситуацій. В тому числі, мати висококваліфікованих охоронників групи швидкого реагування, сертифікований пункт централізованого спостереження для координації дій працівників охорони під час нештатних ситуацій (надати довідку в довільній формі). А також для підтвердження надати Сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019.
1.9 Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки у довільній формі за підписом керівника, що містить інформацію, яка підтверджує наявність у власності Учасника не менше двох службових собак, згідно з вимогами Закону України «Про охоронну діяльність», а також:
1) ветеринарних паспортів, виданих Учаснику на кожну собаку, згідно з вимогами статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» із дійсними відмітками у них, що підтверджують проведення щеплення собаки проти сказу
8.7. 2) сканована/-і копія/-ї реєстраційного посвідчення на кожну службову собаку, виданих відповідними ветеринарними установами, згідно вимог пункту 10 «Правил тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах УРСР»;
8.8. 3) Сканкопія/-ї диплома/-ів та/або сертифікату/ів які підтверджують, що кожний службовий собака пройшов курси дресирувань по слухняності (початковий або загальний курс) і караульній (вартовій) службі та здав нормативи за програмою «городська собака» в державних організаціях, або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій і придатні для роботи», згідно п. 1 ст. 17 Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (зі змінами та доповненнями).
8.9. 4) Сканована/-і копія/-ї діючих договорів страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну службову собаку у відповідності до вимог пункту 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам», затвердженого Постановою КМУ № 944 від 09.07.2002.
1.10 Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документів (видаткових накладних та/або накладних на отримання товару), які підтверджують наявність в учасника майна, вказаного в п. 1.1.
ID: bd9b523e947247eeafbb67667660ae06
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 97c71bd465534a73b65008832c032ce7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 5318ee8612134e68badc17f215505d38
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: ff37280797b84b15ae1223dd5e163384
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 1dab994113704b5e8eca7d443d3cb9fc
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: a4025208056a4ac2847724c1b23f61e6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.02.2025 14:56
Мова тендерної пропозиції
ID: 58872121d5714591b253cebbcadd6a58
Очікуване значення :
Українська
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження