-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ікра кабачкова (код ДК 021:2015 15331460-9), огірки консервовані 3л (код ДК 021:2015 15331500-2), томати консервовані 3л (код ДК 021:2015 15331423-8), соус томатний (код ДК 021:2015 15331428-3); сухофрукти (код ДК 021:2015 15332410-1)
Завершена
388 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 943.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 943.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 2aa27c52df9c4e4d850c36911bef4920
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 7b0def81b309401987f92113a7fd0c18
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: aacee810704d46229ddfde15f2358d34
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: b67cda4c905344ceb6e32365d7000eed
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 521405f7af204f1890964d233ee63d79
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 05f5aad5c279499e9302767e6b7de933
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: ce3d31bf45214f2687cc729a3f5d3a69
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 06800877902240bab03618798cae53ce
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 0c6c5333b8594533b1f55993bd781743
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 248e75714af0493bb840137e4e08aa8b
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2bfee21e8fd14a5a99bbc319ef47d7ad
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: ded4d914235b43449d644e2c86f65fe7
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6bdd0e619f9a4cdb956e2f5814d660ce
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 034264ca6ad446c4ab25f320f373fd21
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 3ca1e155a50e444480b70716e7c85e14
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 1f330554d2334a45b9e30627d72e9efc
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: e626260cf18c40fbb6aacd0982456b32
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 0272b8b9b3f8443d95fc38a6730791b6
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 4dc49c62df924d9fad7cf4eedc9d8f88
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 4297d3b177c44dc5806bebdf6b2ae437
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 3023e01f5b674d4a9d503cc753c6d2f6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 02f2371ff4b64e328e63944ab9dd2c7f
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a0b8cdda6d8148debb08e01065d22a1e
Критерій стосується лоту ікра кабачкова (код ДК 021:2015 15331460-9), огірки консервовані 3л (код ДК 021:2015 15331500-2), томати консервовані 3л (код ДК 021:2015 15331423-8), соус томатний (код ДК 021:2015 15331428-3); сухофрукти (код ДК 021:2015 15332410-1)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі(Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації:
У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації):
- для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі:
- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
* Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати.)
Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі
ID: df4847b08c244833b3a10a5d4db93716
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
Підтвердження проходження навчання працівників(Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів)
Підтвердження проходження навчання працівників
ID: 2bdd02cee0ba4e9da1a90c5f0fef9ecd
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів(Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами))
Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів
ID: 43c8096505ee4726befb2767336a1752
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, службовця на складі (комірника)(Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, службовця на складі (комірника), які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р)
Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, службовця на складі (комірника)
ID: b9b23172133044e1bc231b14fd37dc73
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
Інформаційна довідка про наявність працівників(Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, службовець на складі (комірник)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за формою Додатку 1 до тд
Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника). У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника)
Інформаційна довідка про наявність працівників
ID: 927ff20201d94d63b4d490f4dba6f1c7
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: fb95f4f6d6e74ca3ba5ac399bdd50840
Критерій стосується лоту ікра кабачкова (код ДК 021:2015 15331460-9), огірки консервовані 3л (код ДК 021:2015 15331500-2), томати консервовані 3л (код ДК 021:2015 15331423-8), соус томатний (код ДК 021:2015 15331428-3); сухофрукти (код ДК 021:2015 15332410-1)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)(Для підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме:
1) сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції), що посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”, або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга»), або ДСТУ ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів», або ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу»;
2) Наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. та документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР.
За відсутності вищезазначеного сертифікату, учасник, у складі тендерної пропозиції, надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів залучається суб’єкт господарювання, що здійснює зберігання (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: політика щодо безпечності харчових продуктів; план НАССР; програми-передумови, що передбачені ДСТУ 4161-2003, або ISO 22000:2018, або ДСТУ ISO 22000:2018, або ДСТУ ISO 22000:2019; журнали, що передбачені ДСТУ 4161-2003, або ISO 22000:2018, або ДСТУ ISO 22000:2018, ДСТУ ISO 22000:2019; звіти про результати внутрішніх аудитів та інші документи, що учасник вважає за необхідне надати)
підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)
ID: a37b50effded48b2866abd2f999e837f
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
підтвердження впровадження система управління якістю щодо транспортування та зберігання(Для підтвердження впровадження система управління якістю щодо транспортування та зберігання надати сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції), що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо).)
підтвердження впровадження система управління якістю щодо транспортування та зберігання
ID: 0eaff33d31554827b6116931b057ca9f
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
підтвердження запровадження технологій системи екологічного управління(Для підтвердження запровадження технологій системи екологічного управління надати сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). Учасник, який є виробником, для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, у складі тендерної пропозиції додатково надає Сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання» стосовно виробництва товару, що є предметом закупівлі.)
підтвердження запровадження технологій системи екологічного управління
ID: f3c200bef499467d8ce2a7b4c964df9b
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
підтвердження відповідності потужності (-ей), яка (-і) задіється (-ються) Учасником(На підтвердження відповідності потужності (-ей), яка (-і) задіється (-ються) Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» учасник надає документи відповідно до нижчезазначеного переліку, при цьому, договір (договори), що вимагається (-ються) в цьому пункті повинен (повинні) бути укладений (-і) між Учасником та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) відповідні послуги (виконують роботи) (у разі використання учасником власних або орендованих (суборендованих) потужностей) або між суб’єктом господарювання, з яким учасник уклав договір зберігання (складування), та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) послуги/виконують роботи з дезінфекції, дезінсекції, дератизації тощо):
• Договір (договори) про надання послуг/виконання робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (-ей).
• Акт (-ти) наданих послуг/виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (-ей) за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць).
• Сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, дезінсекції та дератизації, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги/виконує роботи з дезінфекції, дезінсекції та дератизації)
підтвердження відповідності потужності (-ей), яка (-і) задіється (-ються) Учасником
ID: 892625a8cf4b48b292759b9910cc05eb
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
Документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и))(Документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у п. 1.5. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації:
- у разі використання Учасником власних потужностей:
• Документ, що підтверджує набуття право власності Учасника на потужність(-ті);
• Технічний паспорт на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику.
- у разі використання потужностей, які належать іншим особам:
• Договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів.
Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди (повинен бути оформлений відповідно до вимог ст.ст. 792-795 ЦКУ) або суборенди (разом з договором суборенди приміщення, також надається договір оренди на зазначене приміщення) приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів.)
Документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и))
ID: 9216ba37e91c47218e3c7b87d901eef8
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и))(Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою Додатку 1)
Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и))
ID: 3bda58702c6f4413936f9ab094c5573c
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції транспортних засобів(На підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.1. ч.1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає нижчезазначені документи:
- у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання:
• Договір про надання послуг/виконання робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
• Акт(-ти) наданих послуг/виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій. (Періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць).
• Сертифікат (дійсний на дату подання тендерної пропозиції) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги/виконує роботи з дезінфекції.
- у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів:
• Наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів.
• Документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів: свідоцтво про право власності/витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності/договір оренди (суборенди) приміщення тощо.
• Довідка в довільній формі щодо переліку обладнання, інвентарю, спецодягу та дезінфекційних засобів, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо.
• Свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію транспорту, до проведення дезінфекційних робіт.)
підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції транспортних засобів
ID: 1ee76cdc00be4d809bd5a54430579713
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів(На підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.1. ч.1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
За відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів:
• Документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом, а саме:
- Договір найму (оренди) транспортних засобів, який оформлений відповідно до ст.ст. 798-805 ЦК України.
або
- Договір позички транспортного засобу, який оформлений відповідно до ст.ст. 827-836 ЦК України.
або
- Договір суборенди транспортного засобу, який надається разом з договором оренди на зазначений транспортний засіб, з урахуванням вимог ст.ст. 798-805 ЦК України.
або
- Інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом, окрім довіреностей, оскільки це не є документом, що підтверджує право учасника на користування спеціалізованими транспортними засобами, відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України
За відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені п. 1.1, 1.2 ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації та нижчезазначений документ:
• Договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства.)
підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів
ID: 408f508a56764da0b52774de6a6b52a3
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів(Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.1. ч.1 Додатку №1 до Тендерної документації)
Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів
ID: 0680d0a85939428ab9736590884b9c61
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Документ
Інформаційна довідка(Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ), у кількості не менше 2-х одиниць за зазначеною формою Додатку 1 до тд)
Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів
ID: 2e3aebeea2ac46c28719c903a7a5cfb7
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 50a29fcf19714f959bf082a2fd6e851e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: cf2b19143db7492eb78fdb122588ea25
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 70a5361e995d4ba1b5dbbe55c60e9d3f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 6ecf3c5d16dc49b8a57ace10c38357a3
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: c0fb304b956947c29989d59bf697acfe
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Мова тендерної пропозиції
ID: 4b27bd9c60554790afb2e8ccc1d6e033
Очікуване значення :
Українська
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 40c8f7e9e7c9488590483f5baf548931
Критерій стосується лоту ікра кабачкова (код ДК 021:2015 15331460-9), огірки консервовані 3л (код ДК 021:2015 15331500-2), томати консервовані 3л (код ДК 021:2015 15331423-8), соус томатний (код ДК 021:2015 15331428-3); сухофрукти (код ДК 021:2015 15332410-1)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку № 6 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 9.1., 9.2. розділу 9 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11 650,00 грн. (одинадцять тисяч шістсот п’ятдесят гривень 00 копійок).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
8. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель разом з документом, що підтверджує, що внесення грошового забезпечення (покриття) наданої банківської гарантії – випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії або довідкою про грошове покриття банківської гарантії.
9. До банківської гарантії учасником у складі тендерної пропозиції надаються документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала електронну банківську гарантію.
10. Всі витрати по оформленню банківської гарантії та сплати гарантованого платежу (в тому числі комісій) здійснюються за рахунок Учасника.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата створення: 12.02.2025 12:27
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: c45f172aa6fa480fabb810774e12c31b
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження